Toon posts:

Vloerisolatie in 40cm hoog kruipruimte

Pagina: 1
Acties:

• VicTheTrader
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-01 23:55
Ik heb een offerte gekregen voor aanleggen van vloerisolatie.

Is het verstandig om te doen als die gaat een half van de hoogte van de kruipruimte bezetten? Dan blijft er maar 20 cm over, wordt de kruipruimte dan ontoegangelijk?

Wat dan als iets daar misgaat?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-02 14:56

Wish

ingwell

Of het ontoegankelijk wordt kun je zelf denk ik wel bedenken (of ben je heeeeel dun?). Wat bevindt zich *in* die kruipruimte waar je eventueel toegang tot moet hebben?

No drama

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als daar iets mis gaat moet er mogelijk extra uitgegraven worden om bij lekkages en dergelijken te komen, immers zit de isolatie anders in de weg. Je kan ook vooraf al extra laten uitgraven maar dat kost je wel aardig wat geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-02 11:52

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dit is toch altijd wel zo bij vloer of bodemisolatie. Ik zou mij er niet zo druk om maken, ik vind het eerder nogal wat dat een bedrijf dit doet bij 40cm hoogte. Ik heb er inmiddels hier verschillende bedrijven over de vloer gehad die 50cm al te weinig vinden en het niet zien zitten. Via welke bedrijf wil je dit laten doen?

• VicTheTrader
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-01 23:55
Bedankt allemaal voor de reacties :)
Of het ontoegankelijk wordt kun je zelf denk ik wel bedenken (of ben je heeeeel dun?). Wat bevindt zich *in* die kruipruimte waar je eventueel toegang tot moet hebben?
Nee, ik ben zeker niet heel dun :) maar ik kan me voorstelen dat ten minste waterleidingen daarin zitten, ok heeft de vorige eigenaar wat ehternet kabels daar weggewerkt.
Als daar iets mis gaat moet er mogelijk extra uitgegraven worden om bij lekkages en dergelijken te komen, immers zit de isolatie anders in de weg.
Dus in ieder geval als het daar toch wel iets misgaat wordt dan het wat duurdere klus. En ik ben (deel van) mijn isolatie kwijt.

@Woohooo Het bedrijf is Nederland Isoleert. Ze eisen hoogte van minimaal 35cm. Mijn kruipruimte is volgens hun expert goed te doen, hij heeft daarin wel een kijkje genomen..

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ze werken ook naar buiten met isolaren. Daarna kom je nergens meer bij. Bedenk dus goed wat je daar ooit nog wilt. Denk met name aan riool en nutsinvoeren zoals gas, water, elektra en data.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee