Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Glasvezel-nieuws: Willekeur?

Pagina: 1
Acties:

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17-06 13:13
nieuws: Aanleg glasvezelnetwerk in Koggenland begint eind dit jaar
@arnoudwokke

Leuk dat Nederland de laatste tijd steeds meer glasvezelprojectjes krijgt, maar hoe selecteren jullie welke gebieden wel een bericht krijgen en ander niet? Koggenland is nou niet bepaald een hi-tech centrum en er zijn wel meer soortgelijke gebieden die glasvezel krijgen.

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raad eens waarom ik dergelijke berichten niet meer instuur ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Nu online

PcDealer

HP ftw \o/

ikt schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:53:
nieuws: Aanleg glasvezelnetwerk in Koggenland begint eind dit jaar
@arnoudwokke

Koggenland is nou niet bepaald een hi-tech centrum en er zijn wel meer soortgelijke gebieden die glasvezel krijgen.
Ik kan hier niet uit opmaken dat je zelf een submit hebt geplaatst.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

PcDealer schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:58:
[...]

Ik kan hier niet uit opmaken dat je zelf een submit hebt geplaatst.
Ik in ieder geval wel, meerdere, maar de meeste glasvezelprojecten komen niet op de FP terecht.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True