Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Enquête

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Vraag

• nickyy
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 01-11-2018
Mijn vraag:

ik ben student marketing. en ik voer een onderzoek uit naar het gebruik van bitcoins.
ik werk bij een creditcard uitgever en zou graag even jullie mening willen weten doormiddel van een enquête.

Het duurt max 2 minuten

De enquête kan je *knip* invullen:

Alvast bedankt!

Voor meer informatie ga naar:
*knip*

[Voor 14% gewijzigd door Evest op 01-11-2018 14:37]

Alle reacties

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Voor het plaatsen van een enquête is toestemming vereist, die hier ontbreekt. Dit topic gaat dus op slot. Voor meer informatie, zie: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True