Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook geeft geen enkele pagina weer in nieuwsoverzicht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Baziz Ezel
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06-2019
Mijn vraag:
Al meer dan een maand geeft mijn Facebook nieuwsoverzicht geen berichten meer weer van pagina's die ik heb geliked, slechts van een aantal vrienden en van besloten groepen (en gesponsorde content...) zie ik nog berichten. Alle stappen die Facebook heeft vermeld in de Help sectie heb ik direct doorlopen waaronder het instellen van pagina's die ik als eerste wil zien. Het probleem heb ik inmiddels al 5 keer bij Facebook gemeld maar men is te beroerd om te reageren. Inmiddels heb ik vele vrienden ontvolgd en pagina's unliked om te zien of dit het probleem zou verhelpen maar ook dat is niet het geval. Wanneer ik de naam van een pagina boven in beeld in tik kan ik deze normaal bezoeken en alle berichten lezen en daar op reageren. Dit is echter geen doen om elke pagina een voor een in te typen en te bezoeken, Facebook is hiermee voor mij onbruikbaar geworden wat erg vervelend is gezien de verkiezingen die er in onze gemeente gehouden worden en waarbij het mij nu onmogelijk wordt gemaakt alle campagnes goed te kunnen volgen en daar aan deel te nemen. Het maakt overigens geen verschil of ik de site gebruik of de app, wanneer ik een nieuw account aan maak (op dezelfde pc) dan heeft deze het probleem niet en worden berichten van pagina's wel normaal getoond op het nieuwsoverzicht.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
De Facebook website op Windows pc's en de Facebook Android App.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zoals hierboven beschreven alle stappen van Facebook Help door genomen (dit stelt niets voor), pagina's ontvolgd en unliked en deze opnieuw geliked, aangegeven dat deze als eerste moeten worden weer gegeven, vrienden, besloten groepen en pagina's ontvolgd.

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds (Dave Mustaine)

Alle reacties

• WDHBGS
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 00:22
Staat er geen adblocker aan?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True