Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1133443

Topicstarter
Goedendag,

Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met black friday aanbiedingen in het verleden van o.a. Mediamarkt. Momenteel sta ik op het punt om een PS4 + Red Dead Redemption 2 te halen als bundel voor 440 euro. Wellicht heeft er iemand ervaring in aanbiedingen van de PS4 dat flink wat euro's bespaart of doet PS4 normaal gesproken niet mee en is de drie weken wachten niet nodig. Ik weet dat jullie niet in de toekomst kunnen kijken, daarom gaat het om de ervaring!

Groeten,
Dexteroni :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat wil je weten? :? Had je al gezocht op het forum? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn concrete vraag is, zijn er mensen die denken dat het wachten beloond wordt dat er een mooie discount op de ps4 pro zit door ervaringen van voorgaande jaren van Black Friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Black Friday / Cyber Monday 2017 neem deze eens door, zoek op playstation of ps4 of iets dergelijks

[ Voor 23% gewijzigd door VdBorght op 01-11-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankje. Zal dus een paar tientjes schelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 1133443 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:53:
Mijn concrete vraag is, zijn er mensen die denken dat het wachten beloond wordt dat er een mooie discount op de ps4 pro zit door ervaringen van voorgaande jaren van Black Friday
Ja die zijn er. En er zijn er ook die denken van niet. Dus daar schiet je niet zo heel veel mee op denk ik? Verder kun je dit ook prima in het PS4 topic vragen.

Inhoudelijk: tenzij Sony de Pro voor minder verkoopt aan retailers, schat ik de kans klein in. Op consoles zit amper marge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Op Amazon.de was de PS4 PRO + RDR2 bundel vorige week nog 385 euro. Inmiddels is hij daar uitverkocht en 424 euro. De kans lijkt me aanwezig dat hij op black friday weer voor een mooie prijs is te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus het zal ongeveer 40 euro zijn en geen 75-100 euro (kleine marge op consoles zoals hierboven is beschreven), drie weken eerder spelen en 40 meer betalen is nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1lanJB
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-05 18:04
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Sta ook op het punt een ps4 (slim of pro) icm RDR2 aan te schaffen. Op zoek naar bundels kwam ik deze pagina ook tegen: http://www.playstation4cl...gen-op-black-friday-2018/.

Vorig jaar was deze bundel bijvoorbeeld te koop:
PlayStation 4 Pro (1TB) + DualShock 4 controller + Call of Duty: WWII
Dit pakket was te koop voor 379 euro. Voor 30 euro extra ontving je Destiny 2 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:40
In Nederland is Black Friday niet echt Black Friday i.vm. onder andere de nadelige belasting (BTW) en importheffingen die bedrijven soms moeten betalen. Je zult hier geen PS4 gaan vinden met 150 euro korting bij wijze van. 20-30 euro komt meer in de buurt op zijn max.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het verschil met vorig jaar is dus volgens die site €60? Dat is natuurlijk niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Anoniem: 1133443 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:57:
Het verschil met vorig jaar is dus volgens die site €60? Dat is natuurlijk niet gek.
Producten dalen met de tijd altijd in prijs. Dat heeft niet zozeer met Black Friday te maken zeg maar. In USA zag ik vorig jaar een 4K bluray speler voor 50,- (normaal 299,-). Dat zijn aanbiedingen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja precies. De black friday is inderdaad niet de black friday hier met een discount van 65%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:44
De afzetmarkt is in NL veel kleiner.. Nederlandse distributie kost naar verhouding meer en verkoopvolumes zijn kleiner.. Voor de allergrootste merken is Nederland maar een klein maar wel rijk land, we kopen toch wel als we willen. De marges op consumentenelektronica zijn helemaal niet zo heel hoog.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Schizo007nl schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:47:
De afzetmarkt is in NL veel kleiner.. Nederlandse distributie kost naar verhouding meer en verkoopvolumes zijn kleiner.. Voor de allergrootste merken is Nederland maar een klein maar wel rijk land, we kopen toch wel als we willen. De marges op consumentenelektronica zijn helemaal niet zo heel hoog.
Afzetmarkt niet zozeer. Het is meer heffing op heffing en BTW. Daardoor zijn producten met al weinig marge al helemaal niet meer interessant.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

De glazenbollen hebben hun werk gedaan. Speculeren op prijzen is niet zo zinvol en niet zo discussiewaardig. Houd de pricewatch in de gaten, zoek in Console Budget Gaming topic gebruik vergelijkingssites voor historische prijzen of kijk in het PS4/Xbox One topic etc voor zinvollere info. Hier gaat een slotje op.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 02-11-2018 11:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.