Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
ik zit met het volgende probleem:

ik kan moeilijk bij de usb poorten van mijn tv komen, omdat deze aan de muur hangt. laatst heb ik een usb verlengkabel gekocht maar mijn usb hdd werkte toen niet met zo'n snoer. waarschijnlijk voedingsproblemen.

ik ben op zoek naar een 3.0 usb switcher met krachtige voeding. maar je hebt allemaal verschillende modellen. ik kom er niet uit.

naar welke moet ik kijken in mijn geval ? graag zo'n goedkoop mogelijke en simpele uitvoering. mag ook hier op v&A zijn.

ik kom uit op deze: pricewatch: König 4-poorts powered USB 3.0-hub

[Voor 17% gewijzigd door Farabi op 01-11-2018 12:01]

Beste antwoord (via Farabi op 02-11-2018 09:29)

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-06 14:24
USB stick ipv HDD is een optie, extern voeden van de hdd is een optie, dat kan middels zo`n konig hub eventueel ja. Elk model zou moeten voldoen, voor NL is dat een redelijke prijs, via china betaal je voor iets redelijks net geen tientje

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat wil je allemaal aansluiten op je TV dan? Gaat het alleen om die USB HDD? Kan dat ding niet gewoon extern gevoed worden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-06 14:24
USB stick ipv HDD is een optie, extern voeden van de hdd is een optie, dat kan middels zo`n konig hub eventueel ja. Elk model zou moeten voldoen, voor NL is dat een redelijke prijs, via china betaal je voor iets redelijks net geen tientje

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True