Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Groepering filters

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik vind het echt een ramp..
Een lijst ingeklapte filters is veel overzichtelijker en handiger dan te moeten bedenken in welke groep het filter zit dat je zoekt..
Nieuwe filters ontdekken vereist dat je elke groep een voor een open klapt, wat ook niet handig is.

• Omni
  • Registratie: mei 2005
  • Niet online

Omni

Vertrouwd & Uniek sinds 1337

Volledig mee eens, vind dit een flinke verslechtering.

Kijk eens op Hardwareparadijs.nl | Algemene voorwaarden | Beste prijsgarantie

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Is er niet een instelling waar je het groeperen uit kunt zetten? Ik ben er ook niet blij mee :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 14-06 13:29
Ik vind het eigenlijk wel overzichtelijker. Het was mij van de week al opgevallen dat er iets veranderd was, maar kon praktisch gezien, geen verslechtering merken. Volgens mij is het gewoon een kwestie van even wennen.

Zo moeilijk is het niet om te bedenken, bij welke groep je gewenste filter thuishoort.

Soms ben ik bijna gelukkig

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:14

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Voor volgende week staat op de planning om de groepen hier en daar na te lopen, naar aanleiding van deze feature. Sowieso staan de belangrijkste filters (die zullen we ook gelijk checken) altijd uitgeklapt bovenaan.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nalopen? Uitschakelen zou voor mij het beste zijn. ;)

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Of in ieder geval de mogelijkheid geven te kiezen tussen wel/niet groeperen, dan hou je voor- én tegenstanders tevreden :)

[Voor 22% gewijzigd door Raven op 01-11-2018 13:08]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 07:14

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Olaf van der Spek schreef op donderdag 1 november 2018 @ 12:11:
Nalopen? Uitschakelen zou voor mij het beste zijn. ;)
Dat snap ik, maar voorlopig kan ik niet meer dan dit doen. Omdat wij verder niet kunnen instellen of filters worden gegroepeerd of niet, geef ik dit topic een schopje naar Mooie Features.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Glaanie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:14:
Voor volgende week staat op de planning om de groepen hier en daar na te lopen, naar aanleiding van deze feature. Sowieso staan de belangrijkste filters (die zullen we ook gelijk checken) altijd uitgeklapt bovenaan.
Worden "Beoordeling" en "Minimum aantal reviews" echt vaak gebruikt?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True