Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Meeting]? Waterloopbos 4 november 2018

Pagina: 1
Acties:

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Ja, er is net een F&V meeting geweest, en ja het is kort dag.
Maar a.s. zondag wordt er nog een droge dag verwacht, zonder neerslag en hoogst waarschijnlijk zonnige perioden.

Iemand zin in het Waterloopbos?
Het is nu nog net een beetje 'herfstig', de bomen zijn nog niet helemaal kaal. Nog wat kans op wat bloeiende vruchtlichamen van schimmels/zwammen (aka paddenstoelen ;) )
Niet al te modderig en zacht strijklicht over de vergane glorie van het Waterloopkundig Laboratorium.

Hier wat fotoimpressies van eerdere bezoeken: https://www.flickr.com/ph.../albums/72157637300768825

wat meer info: https://www.natuurmonumenten.nl/natuurgebieden/waterloopbos

Zo ja, dan kan ik wel ff een datumprikker opzetten.

Mooie Plaatjes   

• sys64738
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:56

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Zo, je hebt de smaak te pakken ;-) Leuk plan en plek waar ik zeker een keer heen wil maar komende weekenden zijn voor mij al gevuld.

@gijspeijs | 500px | Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

• ehtweak
  • Niet online
@sys64738 Jammer, maar over enkele weken is het 'herfstige' wel verdwenen...

Het blijft altijd lastig om zoiets te plannen.
Lang van tevoren kan niemand wat met zekerheid zeggen, zijn de weersvooruitzichten onzeker, of men vergeet het weer
En kort tevoren is het te kort dag... ;)

Maar niet getreurd, alle reacties zijn welkom!

Mooie Plaatjes   

• ehtweak
  • Niet online
Dames (?) en Heren,

De belangstelling was overweldigend; dank daarvoor! :+

Om in de toekomst een nog grotere kans op een daadwerkelijke F&V meeting te kunnen bewerkstelligen, wat vraagjes.
  • Vinden jullie de aankondiging te kort dag?
  • Is de locatie niet interessant/aantrekkelijk genoeg?
  • Kan niet/geen zin?
  • Laat maar, ik kom sowieso niet
  • [andere redenen]
Alvast bedankt voor de constructieve bijdragen.

Mooie Plaatjes   

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:06

Karel V

Een simpele ziel

Met kort dag heb je meestal een kleine club mensen die meekan. De rest zit vast in een gezinsleven/werk/studie/drukbezet vrijgezellen leven en moet ruim van te voren plannen. Daar valt dan ook nog eens een percentage vanaf als de dag zelf aanbreekt.
Als ik voor mijzelf spreek is de locatie een probleem. Minimaal twee uur heen en twee uur terug rijden om een paar uur in een bos te wandelen waarvan er hier in Zeeland veel mooiere versies zijn ;) Daarnaast is zondagsrust nog altijd een dingetje.
Daarnaast kunnen privé omstandigheden zoals een verhuizing, ziekte, ongeval, scheiding, aanstaande trouwerij, vrouw op bevallen, druk gezin etc. etc. allemaal redenen zijn om niet te komen.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• ehtweak
  • Niet online
Bedankt voor je reactie @Karel V .
Maar volgens jouw redenering komt het nooit uit. ;)
Dan maar geen F&V meeting proberen te organiseren? :?

BTW: van het Waterloopbos is er echt maar eentje hoor (wereldwijd)! :)
Zelfs niet in Zeeland (en ja, ik heb 20 jaar in Zeeland gewoond).

Mooie Plaatjes   

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 01:51

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb ook al 4x geprobeerd om een reactie te schrijven maar @Karel V vat het wat beter samen.

Maar eigenlijk klopt het wel en komt het nooit uit :+
Als ik moet kiezen tussen 1,5u heen, paar uur door een bos banjeren en 1,5u terug of 10min heen naar bos in de buurt met kleine en vrouw daar wat plaatjes schieten (vast niet zo mooi, zeker zo uniek) en weer 10min terug... Tja...

Als er een echte grote FV meet is ga ik serieus kijken of er tijd vrijgemaakt kan worden of als het echte iets bijzonders is/wat ik leuk vind.

Maakt jouw ideeën en pogingen om een (mini) meet te organiseren niet minder leuk en gewaardeerd hoor @ehtweak d:)b

Gabriël ITX

• Nomad
  • Laatst online: 22:11

Nomad

a.k.a. Martijn

Ik heb gekeken of ik kon, maar een tenniswedstrijd zat in de weg waar geen vervanging voor was in het team. Dus in mijn geval leek het mij oprecht leuk en heb ik geprobeerd te komen :)

Maar uiteraard geldt voor een meeting als dit altijd dat de opkomst relatief laag gaat zijn, je moet maar net van wandelen/bos houden, de kou niet erg vinden, geschikte kleding hebben en de tijd/wil/zin hebben om dit op een zondag te ondernemen :)

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Coolyo_Lars
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 17-06 12:58
Ik zou opzich prima mee willen, maar deze periode is voor mij een beetje chaos door tentamen week en veel zwemwedstrijden. En ik moet mijn ouders ook maar weer zo gek zien te krijgen om mij daarheen te brengen. Deze keer kon ik dus helaas niet. Volgende keer beter

Nikon D7200 | Nikon 18-55 | Nikon 55-200 | Sigma 50-500

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:06

Karel V

Een simpele ziel

ehtweak schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:13:
Bedankt voor je reactie @Karel V .
Maar volgens jouw redenering komt het nooit uit. ;)
Dan maar geen F&V meeting proberen te organiseren? :?

BTW: van het Waterloopbos is er echt maar eentje hoor (wereldwijd)! :)
Zelfs niet in Zeeland (en ja, ik heb 20 jaar in Zeeland gewoond).
Het unieke van de waterloop had ik nog niet eens door. Ik zag bos en wandelen en na wat zoeken de afstand op de kaart. Eigenlijk zoals @sapphire het ook zegt. Er is wel belangstelling, maar vrije tijd is kostbaar. Of 10 minuten reizen, twee uur plezier en dan na 10 minuten weer bij de vrouw, of een hele dag onder de pannen. Dan is de keuze snel gemaakt.
Dat neemt niet weg dat je initiatief hartstikke leuk is. Ik zou best een keer met je meewillen als de afstand niet zo ver was.
Je kan met @mrc4nl overleggen hoe hij het ieder jaar weer doet. Die organiseert regelmatig een meeting met een paar man.
Wat ook kan is dat je spontaan met een medetweaker uit de buurt afspreekt. Kijk dan wel even op z'n profiel, anders ben je straks al je cameraspullen kwijt >:) :+

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• mrc4nl
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:44

mrc4nl

Procrastinatie expert

ehtweak schreef op maandag 5 november 2018 @ 08:27:
Dames (?) en Heren,

De belangstelling was overweldigend; dank daarvoor! :+

Om in de toekomst een nog grotere kans op een daadwerkelijke F&V meeting te kunnen bewerkstelligen, wat vraagjes.
[list]
• Vinden jullie de aankondiging te kort dag?
Eeuh, ik heb nu pas gelegenheid om op je oproep te reageren. Beetje kort dag was het wel. Tja, bij veel mensen is de agenda best gevuld en dat je daardoor alleen gelegenheidsmensen overhoudt: mensen die niet van tevoren kunnen zeggen of ze komen. Want inplannen kan niet meer.

Ik zelf heb geen volle agenda, verzin altijd wel iets om te doen in het weekend.
• Is de locatie niet interessant/aantrekkelijk genoeg?
Ik heb alleen van horen zeggen dat het bijzonder is. Interessant ja , superveel interesse nee. En locatie is voor mij best een stuk rijden. Maar het belangrijkste: ik heb net een meeting achter de rug. Dus dan ga ik niet zoveel moeite doen om ergens is het bos te wandelen. ( Heb hier in de "achtertuin" immers ook mooi bos)

[Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 07-11-2018 22:47]

Ora et Labora | Life is a Cycle of choices | Dingen gebeuren niet, ze overkomen je | 今日もいい日でありますように

• ehtweak
  • Niet online
Maar heren (geen dames?), het is/was ook niet 'zomaar' een bos.

Ik had er toch nota bene diverse urls bijgeplaatst met zowel foto's als info over dit merkwaardig stuk bos.
Juist daarom. En stromend water, met de aanwezige niveau verschillen, en die relikwieën uit het Nederlandse Waterloopkundig verleden, maakt het zo interessant.
Jammer dat dat blijkbaar over het hoofd gezien is/wordt. Dacht nochtans het zo zorgvuldig mogelijk te hebben voorgesteld. :?
Ik zie trouwens dat mijn album op Flickr wel tig keer bekeken is.

@mrc4nl je hebt groot gelijk hoor; binnen korte tijd weer ff 'gewoon' in het bos wandelen, was ook niet de bedoeling. ;)

@Nomad Een zondag niet ok? Andere dag dan wel?
BTW: koude? Het was juist niet zo koud, vandaar het voorstel. Enne, je hoeft echt geen survival gear voor zoiets te hebben hoor. >:)

Mooie Plaatjes   

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True