Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat de PC vooral voor gamen gebruiken, met zware games, maar ook veel competitive shooters, met name Fortnite en Rainbow Six Siege. Voor de rest gewoon alledaagse taken en dingen voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een high-end game-PC, zonder rare dingen. Gewoon alle benodigde componenten, meer niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind AMD processoren fijner dan Intel processoren, maar als Intel beter is voor deze build is dat geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is belangrijk dat hij er mooi uit ziet, maar maakt in principe niet heel veel uit. Performance en looks zijn het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, behalve als jullie dat echt aanraden. Ik vind het nog steeds een beetje 'eng' om te doen, vooral met zo'n high end systeem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste, zoals ik eerder al zei, is performance en looks. Het mag ook niet boven de €1500 gaan. Ik heb zelf al wat samengesteld, maar ik ben nieuw in de high-end PC's, dus er is nog veel ruimte voor verbetering:
Alvast bedankt voor je hulp!
P.S. er staan twee GPU's, dat komt omdat ik niet wist welke ik beter kon kiezen
Hij gaat de PC vooral voor gamen gebruiken, met zware games, maar ook veel competitive shooters, met name Fortnite en Rainbow Six Siege. Voor de rest gewoon alledaagse taken en dingen voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een high-end game-PC, zonder rare dingen. Gewoon alle benodigde componenten, meer niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind AMD processoren fijner dan Intel processoren, maar als Intel beter is voor deze build is dat geen probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is belangrijk dat hij er mooi uit ziet, maar maakt in principe niet heel veel uit. Performance en looks zijn het belangrijkst.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, behalve als jullie dat echt aanraden. Ik vind het nog steeds een beetje 'eng' om te doen, vooral met zo'n high end systeem.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het belangrijkste, zoals ik eerder al zei, is performance en looks. Het mag ook niet boven de €1500 gaan. Ik heb zelf al wat samengesteld, maar ik ben nieuw in de high-end PC's, dus er is nog veel ruimte voor verbetering:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 326,- | € 326,- |
1 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 111,- | € 111,- |
1 | MSI GeForce GTX 1080 ARMOR 8G OC | € 549,96 | € 549,96 |
1 | MSI GeForce RTX 2070 Aero 8G | € 529,- | € 529,- |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,90 | € 38,90 |
1 | NZXT H500 Wit | € 75,95 | € 75,95 |
1 | Cooler Master MasterLiquid 240 | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3200C16W | € 164,45 | € 164,45 |
1 | Corsair RM650x (2018) | € 98,50 | € 98,50 |
1 | Corsair Force LE200 (V3) 120GB | € 31,95 | € 31,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.995,66 |