Toon posts:

Servu VS Bullet Proof FTP Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat de grootte
verschillen zijn tussen ServU en Bullet Proof FTP Server (2.15) zijn

En welke beter is boven de andere.

Thnx

Verwijderd

Serv-U is mooi voor de beginner terwijl BulletProof FTP meer voor de ervaren user is.

Ik gebruik nu BPFTP en die is stukken beter dan Serv-U als je het mij vraagt :) >

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 20:03 schreef Cobus_NL het volgende:
Serv-U is mooi voor de beginner terwijl BulletProof FTP meer voor de ervaren user is.

Ik gebruik nu BPFTP en die is stukken beter dan Serv-U als je het mij vraagt :) >
Waarom dan?

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 20:03 schreef _Phantom_ het volgende:

[..]

Waarom dan?
Omdat ik een ervaren gebruiker ben? :P Nah.. werkt gewoon lekkerder, je kunt er veel meer mee (de user rechten zijn beter in te stellen).

Als je het niet weet zou ik zeggen gebruik dan gewoon Serv-U en stap dan later over naar BPFTP. Ik denk dat er meer zo over zullen denken.

Verwijderd

Waarom niet erbij VS G6 Ftp server ?

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop dat meerder hun menig (met uitleg) hier zullen posten.
Ik ken mensen die verzot op ServU zijn.

Dus welke is nu beter?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 20:07 schreef drLiter het volgende:
Waarom niet erbij VS G6 Ftp server ?
Volgens mij zijn die hetzelfde (G6 Ftp server & Bullet Proof FTP Server
G6 FTP Server has become BPFTP Server, read more about this new partnership with BulletProof Ltd. on the BPFTP Server new website
bron [url="http:// <a href="http://www.gene6.com/"]http://www.gene6.com/[/url] " target="_blank"> http://www.gene6.com/ </a>

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 20:08 schreef _Phantom_ het volgende:
ik hoop dat meerder hun menig (met uitleg) hier zullen posten.
Ik ken mensen die verzot op ServU zijn.

Dus welke is nu beter?
Dat is echt puur eigen keuze. Ik (zocht net ff snel naar FTP server en dan komen er allerlei topics voorbij waarin staat welke iemand goed vind. Moet dit dan weer zo'n opsomtopic worden?

Ik denk dat je gewoon moet gaan proberen, je eigen keuze maken is echt veel beter. Je bent hier tenslotte om wat te leren (of niet dan) en dat kan alleen door zelf te doen ipv te horen welke beter is.

[iets duidelijk maken is soms moeilijker dan het lijkt :P ]

Verwijderd

Geen idee, ik weet niet zo heel erg goed wat de rest nou weer kan, laatste keer dat ik Serv U gebruikte was 4 jaar gelee... Bullet nog gebruikt... :)

Hier Hier staat wat er allemaal verbeterd en verandert is in de loop der tijd :)

Ik kan er gewoon lekker veel mee... alles wat ik wil restricten bandbreedte aangeven per user etc etc. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 20:12 schreef Cobus_NL het volgende:

[..]

Dat is echt puur eigen keuze. Ik (zocht net ff snel naar FTP server en dan komen er allerlei topics voorbij waarin staat welke iemand goed vind. Moet dit dan weer zo'n opsomtopic worden?

Ik denk dat je gewoon moet gaan proberen, je eigen keuze maken is echt veel beter. Je bent hier tenslotte om wat te leren (of niet dan) en dat kan alleen door zelf te doen ipv te horen welke beter is.

[iets duidelijk maken is soms moeilijker dan het lijkt :P ]
ik had idd nog niet in de search gekeken, mijn fout.

maar ik wil graag weten wat ander vinden opdat ik at kan vergelijk met mijn eigen menig. En graag met serieuze argumentatie.
niet "ik vind die beter omdat die beter is",
maar om technische functinaliteit; dingen die het Echte verschil uit maken.

Verwijderd

Is wel de verkeerde txt zie ik nu, van een erg oude versie oeps LOL

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 20:16 schreef drLiter het volgende:
Is wel de verkeerde txt zie ik nu, van een erg oude versie oeps LOL
moet kunnen :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 20:15 schreef _Phantom_ het volgende:

[..]

ik had idd nog niet in de search gekeken, mijn fout.

maar ik wil graag weten wat ander vinden opdat ik at kan vergelijk met mijn eigen menig. En graag met serieuze argumentatie.
niet "ik vind die beter omdat die beter is",
maar om technische functinaliteit; dingen die het Echte verschil uit maken.
Pffff.. Das een goeie :) . Ik denk dat je eerst eens moet gaan kijken wat je precies wilt met je FTP server, misschien kunnen er dan mensen een duidelijk argument geven over welke FTP server nou beter is of niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om toch maar voor Bullet Proof FTP Server te gaan.

Alleen heb ik 1 vraag je erover.

Ik heb nu een dir gemaakt die als root voor mijn FTP functioneert. in die dir heb ik een link nnaar een andere directory dis niet in de root dir ligt (1 ftp dir en een losstaande dir met mp3tjes)

Ik heb bu al mbv bpftp een link gemaakt, maar wanneer ik dmv die link naar de mp3 dir ga dan lukt dat wel, maar ik niet in subdirs (functie staat wel aan).

Wanneer ik mijn mp3 dir als root instel dan is het precies andersom (mp3 dir kan wel in subdirs, maar de map van de ftp(root) dir kan dat weer niet.

Weet iemadn wat ik verkeerd doe?
Pagina: 1