Toon posts:

Is dit genoeg watt?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Vraag

• Steellocker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-05 00:25
inventaris: New Set-up

Hoop hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

mochten er echter nog vragen zijn hoor ik die graag.

Beste antwoord (via Steellocker op 31-10-2018 18:37)

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:16
Watt?

Leg uit watt je hebt en watt je wil, hoe je dat denkt te bereiken en hoe wij daarbij kunnen helpen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 320788
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ja

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 18:13
550Watt is voldoende voor die build is. Al zijn er in het algemeen best wat aanmerkingen te maken bij andere onderdelen die je gekozen hebt.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• Steellocker
Wekko306 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:05:
550Watt is voldoende voor die build is. Al zijn er in het algemeen best wat aanmerkingen te maken bij andere onderdelen die je gekozen hebt.
Zoals?

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 21:45
ik zou zeggen,wacht met het bestellen van de 2070,voordat er bekend is of er serieuze problemen zijn met de 20xx serie kaarten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Steellocker Vooral je 2133 RAM gaat lekker werken op i5-8600k

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-8600K Boxed€ 290,-€ 290,-
1MSI Z370 SLI PLUS€ 139,90€ 139,90
1Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce€ 529,-€ 529,-
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 0,-€ 0,-
1NZXT S340 Zwart€ 62,95€ 62,95
1NZXT Kraken X31€ 81,-€ 81,-
1Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16€ 0,-€ 0,-
1Corsair RM550x Zwart€ 89,50€ 89,50
1Crucial BX200 240GB€ 0,-€ 0,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 78,50€ 78,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.270,85

[Voor 96% gewijzigd door Hackus op 31-10-2018 18:52]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 18:13
- Die 8600K is flink aan de prijs de laatste tijd, AMD is interessant als alternatief
- Wil je graag overclocken? Zo nee is een 8700 icm B360 moederbord een betere keuze, als je graag Intel wilt
- Je gekozen case is inmiddels opgevolgd door de H500
- de Kraken X31 is een oud model en een 120mm AIO is niet geweldig. Als je per se waterkoeling wilt, neem dan minimaal een 240mm model
- 2133 MHz RAM is traag
- Er is een 2018 versie van de Corsair RMX, die is better

Ik neem aan dat je die BX200 SSD al hebt?

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

• Steellocker
Als extra, ik heb al een aantal dingen, zoals
inventaris: Current set-up

• Steellocker
Hackus schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 18:52:
@Steellocker Vooral je 2133 RAM gaat lekker werken op i5-8600k

wat is een gewenst vermogen? moet dat die 2666 zijn?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Steellocker schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:06:
[...]

wat is een gewenst vermogen? moet dat die 2666 zijn?
het is snelheid geen vermogen. 2666MT/s minimaal. en je kunt beter bij de set van boven blijven dan oudere gear.

lees jezelf eens in oa Desktop Aankoopadvies

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Steellocker
Hackus schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:17:
[...]

het is snelheid geen vermogen. 2666MT/s minimaal. en je kunt beter bij de set van boven blijven dan oudere gear.

lees jezelf eens in oa Desktop Aankoopadvies
A dank voor de opheldering. Ja ik ga alle onderdelen die anders zijn in de " new setup vs de current setup veranderen) of bedoel je wat anders?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

in het lijstje wat ik heb geplaatst pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 dit omwisselen met de Kingston

• Steellocker
Hackus schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:26:
in het lijstje wat ik heb geplaatst pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 dit omwisselen met de Kingston
Ja die had ik net zelf ook gevonden, Hartelijk dank!!!

als ik je nog wat meer mag vragen (feel free to ignore this tho) (noob question)

is deze niet slimmer om te kopen?
https://www.megekko.nl/pr...4-Ripjaws-V-2x8GB-3200Mhz

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Steellocker schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:29:
[...]

Ja die had ik net zelf ook gevonden, Hartelijk dank!!!

als ik je nog wat meer mag vragen (feel free to ignore this tho) (noob question)

is deze niet slimmer om te kopen?
https://www.megekko.nl/pr...4-Ripjaws-V-2x8GB-3200Mhz
Nee, is niet echt nodig.

• Steellocker
(and another noob question)

XD want? het is 2 euro extra voor 200 snelheid extra. Ik mis waarschijnlijk iets heel basiscs, maar even niet genoeg energie om dit zelf op te zoeken/leren

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

het kan altijd sneller, maar of je daar echt prestatieverbetering mee haalt. maar het is je eigen keuze natuurlijk

• Steellocker
Hackus schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:43:
het kan altijd sneller, maar of je daar echt prestatieverbetering mee haalt. maar het is je eigen keuze natuurlijk
A oke, dus ik ga niet een probleem krijgen omdat ram sneller is ofzo :D Waardeer dit heel erg echt, mijn hartelijke waardering voor uw geduld en uitleg!!!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
weggehaald. Een topic is dan zinloos.

Wil je echt advies, open dan een nieuw topic met alle vragen wél beantwoord.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee