Het is tijd om de OnePlusX te vervangen... Hier voor heb ik eigenlijk altijd een iPhone gehad, maar ik wilde Android ook een kans geven. Conclusie: werkt allebei prima. Nu ben ik geen hele intensieve telefoon gebruiker, en is mijn belangrijkste eis genoeg opslag en hoelang hij meegaat.
Ik zoek een?
Telefoon, Android of iOS
Wat is je budget?
1000 euro, maar het gaat mij eigenlijk om de kosten per jaar.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Veel muziek luisteren, dagelijks uren lang
- Goede bluetooth (zie bovenstaande)
- Bellen, SMS & WhatsApp (uiteraard)
- Op zijn tijd een foto maken
- Waterbestendig
- Niet zo groot, al is tegenwoordig alles gigantisch
Wat heb je zelf al gevonden?
De battle gaat dus tussen 6t (256 gb - 639 euro) en een iphone 8 (64gb 689 euro, 256gb 859 euro). Gezien ik bij al mijn voorgaande telefoons geen extra opslag heb genomen, en deze elke keer over-vol zat, wil ik dat nu eigenlijk wel. Nu is de iphone 8 met 256gb wel ruim 200 euro (33%) duurder, valt volgens jullie te zegen dat de iphone ook 33% langer mee zal gaan? Zeker gezien de iphone 8 al een jaar oud is, en de 6t nog niet eens uit.
Het komt mij dus eigenlijk neer op euros per jaar, van aanschaf (tot eventuele verkoop). Wat lijkt jullie dan de beste keuze?
Ik zoek een?
Telefoon, Android of iOS
Wat is je budget?
1000 euro, maar het gaat mij eigenlijk om de kosten per jaar.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Veel muziek luisteren, dagelijks uren lang
- Goede bluetooth (zie bovenstaande)
- Bellen, SMS & WhatsApp (uiteraard)
- Op zijn tijd een foto maken
- Waterbestendig
- Niet zo groot, al is tegenwoordig alles gigantisch
Wat heb je zelf al gevonden?
De battle gaat dus tussen 6t (256 gb - 639 euro) en een iphone 8 (64gb 689 euro, 256gb 859 euro). Gezien ik bij al mijn voorgaande telefoons geen extra opslag heb genomen, en deze elke keer over-vol zat, wil ik dat nu eigenlijk wel. Nu is de iphone 8 met 256gb wel ruim 200 euro (33%) duurder, valt volgens jullie te zegen dat de iphone ook 33% langer mee zal gaan? Zeker gezien de iphone 8 al een jaar oud is, en de 6t nog niet eens uit.
Het komt mij dus eigenlijk neer op euros per jaar, van aanschaf (tot eventuele verkoop). Wat lijkt jullie dan de beste keuze?