Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600
met die toevoeging dat dit niet perse een plaatje is. Het is een emoticon wat tegenwoordig gewoon onderdeel is van de Unicode specificatie. Dus in theorie gewoon een soort van tekst 🤷
Computer says no
Het kan maar het komt schreeuwerig over. Net als HEEELEP!!111 MIJN PC DOET HET NIET!111
Zolang het niet de spuigaten uitloopt zie ik er niet zo'n probleem in, maar beide (die in de TS, en bovenstaande) titels zou ik aanpassen. Voor ieder detail een policy maken lijkt me niet nodig, we hebben al te veel policies op te veel plaatsen.
In dit geval is het 'spam'-topic trouwens al gesloten.
Zolang het niet de spuigaten uitloopt zie ik er niet zo'n probleem in, maar beide (die in de TS, en bovenstaande) titels zou ik aanpassen. Voor ieder detail een policy maken lijkt me niet nodig, we hebben al te veel policies op te veel plaatsen.
In dit geval is het 'spam'-topic trouwens al gesloten.
[Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 31-10-2018 17:21]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik zie dit nu ook opeens. Hoe kan je dit uitzetten? Ik vind het maar irritant
Het Papat en friet topic heeft nu die icoontjes, Is dit recent aangepast? Deze topic is uit 2013.
Het Papat en friet topic heeft nu die icoontjes, Is dit recent aangepast? Deze topic is uit 2013.
Dat topic verandert om de haverklap van naam, let er maar eens op.ThaHandy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:58:
br00ky schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 07:13:
[...]
Dat topic verandert om de haverklap van naam, let er maar eens op.
...Wat bij gebruik van emoji's dus overlast zou opleveren voor de mensen met de HK in de active topics maar het topic niet lezen, omdat het de aandacht afleidt van andere topictitels.
Al was het in die topictitel gewoon een eenmalig grapje dus dat is een ander verhaal. Dat moet af en toe prima kunnen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
99 van de 100 keer dat zo'n emoji in een topictitel staat is het pure aandachtstrekkerij en zou ik het daarom weghalen. Die andere ene keer op de honderd is het waarschijnlijk niet vervelend bedoeld maar haal ik 't alsnog weg als ik 't zie. 

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1