Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Plaatjes in topic titel

Pagina: 1
Acties:

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 17:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Dit topic Enquête flexitarisch eten🥑afstudeerproject viel me opeens op.
Even afgezien van dat het in het verkeerde forum staat. :P

Ik stam nog uit de lynx tijd :)
Dus was nooit bij me opgekomen dat je afbeeldingen/unicode in je topictitel kon opnemen .

Is daar eigenlijk een policy over ?

[Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 31-10-2018 16:53]

You cant build a better world for people.
Only people can build a better world for people.
Otherwise its just a fancy cage. T. Pratchett

• Meekoh
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19-06 16:19
met die toevoeging dat dit niet perse een plaatje is. Het is een emoticon wat tegenwoordig gewoon onderdeel is van de Unicode specificatie. Dus in theorie gewoon een soort van tekst 🤷

Computer says no

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het kan maar het komt schreeuwerig over. Net als HEEELEP!!111 MIJN PC DOET HET NIET!111

Zolang het niet de spuigaten uitloopt zie ik er niet zo'n probleem in, maar beide (die in de TS, en bovenstaande) titels zou ik aanpassen. Voor ieder detail een policy maken lijkt me niet nodig, we hebben al te veel policies op te veel plaatsen.

In dit geval is het 'spam'-topic trouwens al gesloten.

[Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 31-10-2018 17:21]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ThaHandy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18-06 20:12

ThaHandy

Discovery Channel

Ik zie dit nu ook opeens. Hoe kan je dit uitzetten? Ik vind het maar irritant

Het Papat en friet topic heeft nu die icoontjes, Is dit recent aangepast? Deze topic is uit 2013.

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

Emoiji's

| live and give like no one else |

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:06

br00ky

Moderator Harde Waren
ThaHandy schreef op donderdag 8 november 2018 @ 19:58:

Het Papat en friet topic heeft nu die icoontjes, Is dit recent aangepast? Deze topic is uit 2013.
Dat topic verandert om de haverklap van naam, let er maar eens op.

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

br00ky schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 07:13:
[...]

Dat topic verandert om de haverklap van naam, let er maar eens op.

...Wat bij gebruik van emoji's dus overlast zou opleveren voor de mensen met de HK in de active topics maar het topic niet lezen, omdat het de aandacht afleidt van andere topictitels.

Al was het in die topictitel gewoon een eenmalig grapje dus dat is een ander verhaal. Dat moet af en toe prima kunnen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20-06 13:06

NMe

Quia Ego Sic Dico.

99 van de 100 keer dat zo'n emoji in een topictitel staat is het pure aandachtstrekkerij en zou ik het daarom weghalen. Die andere ene keer op de honderd is het waarschijnlijk niet vervelend bedoeld maar haal ik 't alsnog weg als ik 't zie. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True