Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Huawei-dochterbedrijf Honor heeft in Azië zijn Magic 2-smartphone gepresenteerd. Het toestel heeft een oledscherm dat vrijwel de volledige voorkant bedekt, zonder inkeping. Net als de Vivo NEX en de Xiaomi Mi Mix 3 heeft de telefoon een schuifmechanisme.

Het scherm van de Honor Magic 2 is een 6,39"-oled met een resolutie van 2340x1080 pixels. De Magic 2 heeft een schuifmechanisme waar de frontcamera's achter zitten. Honor geeft de Magic 2 ook een vingerafdrukscanner achter het scherm, net zoals de OnePlus 6T en de Vivo NEX.

De telefoon is voorzien van drie camera's aan de voorkant. Het gaat om een 16-megapixelcamera met een f/2.0-lens om foto's te maken en twee 2-megapixelcamera's met f/2.4-lenzen, die gebruikt worden om diepte in te schatten. Aan de achterkant van het toestel zitten ook drie camera's. De primaire camera heeft een 16-megapixelsensor en een f/1.8-lens. Daarnaast is er een 16-megapixelcamera met een groothoeklens aanwezig. De derde camera heeft een zwart-witsensor met een 24-megapixelresolutie.

Het toestel draait op de Kirin 980-soc, dat is momenteel Huawei's snelste soc, die ook in topmodellen als de Mate 20 Pro zit. De chip is gecombineerd met 6 of 8GB ram en 128 of 256GB flashopslag. Honor geeft de telefoon een 3500mAh-accu en voorziet hem van Android 9 Pie met daaroverheen een eigen schil. De telefoon heeft een usb-c-aansluiting en plek voor twee nanosimkaarten. Een 3,5mm-aansluiting ontbreekt.

In China kost de goedkoopste versie, met 6GB ram en 128GB flashopslag, 3799 yuan. Omgerekend is dat ongeveer 481 euro. Of het model ook naar de Benelux komt, is nog niet bekend.

Inhoud:

Foto's Honor Magic 2

Specificaties:

Honor Magic 2
Behuizing
Metaal, plastic, glas | IPx2-drup/stofdicht | 157,32, 75,13, 8,3 mm, 206 gr | Zwart, rood, blauw
Scherm
6,39"-oled, 2340 x 1080px (FHD+)
Processor
Kirin 980 ('Dual NPU') 2× A76 @ 2,60GHz, 2× A76 @ 1,92GHz, 4× A55 @ 1,80GHz
ARM Mali-G76 GPU
4g en wifi
Lte cat 21, 1,4Gbit/s down | Wifi-ac wave 2, 1,7Gbit/s | Dual-nano-sim
LTE FDD B1/B2/B3/B4/B5/B6/B7/B8/B12/B17/B19
Geheugen& opslag
6GB lpddr4x + 128GB of 8GB lpddr4x + 256 GB (512GB)
Camera's achter
16Mp, f/1.8 (kleur) + 24Mp, f/1.8 (zwart-wit) + 16Mp, f/2.2 (super wide angle)
4K(3840×2160) video-opname, AIS beeldstabilisatie, 480fps @ 720p
Camera's voor
16MP, f/2.0 + 2MP, f/2.4 + 2MP, f/2.4
FHD + (2304×1064) video-opname
Biometrie
3D* Gezichtsherkenning en optische vingerafdrukscanner achter het scherm
Accu en laden
3500mAh-accu en 40W supercharge
Poorten
Usb-c
Prijzen (China)
6GB/128GB ¥3799 (€480) | 8GB/128GB ¥4299 (€550) | 8GB/256GB ¥4799 (€610)

*3D alleen bij 8GB/512GB variant.

Reviews & Hands-on

Prijzen

LET OP - versie/variant, kleur, leverbaarheid, verzendmethode, verzendkosten en evt. importkosten mocht je een variant willen importeren!
  • n/a

[Voor 57% gewijzigd door benbaba op 01-11-2018 14:33]

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
ik zit echt in me maag met de juiste keuze ik wil graag me abo verlengen met een nieuwe mobiel.
En heb eerst gewacht op de oneplus 6t maar ja die heeft weer een notch en geen wireless charging.
Toen kwam de mi mix 3 die heeft geheel geen fingerprint scanner en nu de honor magic 2 maar deze heeft een accu van 3400 mah.
Dus zit erg in dubio de enige die nog overblijft is naar mijn mening de lenovo z5 pro maar die is vermoedelijk niet bij belsimpel te krijgen als hij uitkomt?

Heeft iemand een idee of er binnenkort een telefoon aan staat te komen zonder notch, met UD fingerprint scanner, 4000mah accu, wireless charging en een SD845 ipv kirin?

p.s. en verkrijgbaar word via winkels als belsimpel?

[Voor 4% gewijzigd door copywizard op 31-10-2018 14:50]

AMD Ryzen 5600X, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI GTX960 2G, 32GB Corsair DDR4

• Shuven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 08-06-2020
copywizard schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:49:
ik zit echt in me maag met de juiste keuze ik wil graag me abo verlengen met een nieuwe mobiel.
En heb eerst gewacht op de oneplus 6t maar ja die heeft weer een notch en geen wireless charging.
Toen kwam de mi mix 3 die heeft geheel geen fingerprint scanner en nu de honor magic 2 maar deze heeft een accu van 3400 mah.
Dus zit erg in dubio de enige die nog overblijft is naar mijn mening de lenovo z5 pro maar die is vermoedelijk niet bij belsimpel te krijgen als hij uitkomt?

Heeft iemand een idee of er binnenkort een telefoon aan staat te komen zonder notch, met UD fingerprint scanner, 4000mah accu, wireless charging en een SD845 ipv kirin?

Die staat niet in de agenda. 3400 is meer dan de mix 3 en daar kom je na 2 jaar ook nog gewoon de hele dag mee door. Zeker door software optimalisaties en de hardware van tegenwoordig. Ik zou me daar niet druk om maken..

De lenovo z5 pro komt waarschijnlijk met een sd 630/710 volgens de lekken die vandaag uitgekomen zijn. Lenovo z5 pro zal ook biet verkocht gaan worden in nederlandse stores volgens mij, plus het ondersteund zowel b20 als de nederlandse taal niet.

Ontopic:

Op kimovil staat juist dat de magic 2 wel b20 ondersteund en b7.. Wat is het nou? :)

[Voor 7% gewijzigd door Shuven op 31-10-2018 14:56]

Ik zal me gedragen :(

• Zottenpedj
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-06 10:24
Hoe zit het met de 3D facial recognition, is dit enkel op het topmodel (8gb +512gb)?

• benbaba
  • Niet online
Shuven schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

Op kimovil staat juist dat de magic 2 wel b20 ondersteund en b7.. Wat is het nou? :)
De versies die voorlopig in de verkoop gaan ondersteunen 20 niet, 7 wel.

LTE FDD: Bl / B2 / B3 / B4 / B5 / B6 / B7 / B8 / B12 / B17 / B19 (zie hier en hier). Als er een global versie komt zal 'ie 20 ook wel ondersteunen, maar of 'ie er komt is onbekend.

• KA1104419
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 23-12-2018
Ik snap eigenlijk niet waarom fabrikanten niet gewoon meteen zoveel mogelijk LTE banden ondersteunen. Zijn best wat mensen die op vakantie een smartphone erbij kopen (of met een doorreis) of mensen die het importeren. Dan is het een klein moeite om het tenminste te laten werken.

• HellStorm666
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 11:48

HellStorm666

S1000XR/GSX-R 1000/A4 Avant B8

De Mi Mix 3 heeft wél een fingerprint scanner, maar gewoon achterop ipv achter t scherm.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Shuven
Belsimpel maakt geen onderscheid tussen china en global versies toch?

https://www.belsimpel.nl/honor-magic-2

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 31-05 22:15
benbaba schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:03:
[...]

De versies die voorlopig in de verkoop gaan ondersteunen 20 niet, 7 wel.

LTE FDD: Bl / B2 / B3 / B4 / B5 / B6 / B7 / B8 / B12 / B17 / B19 (zie hier en hier). Als er een global versie komt zal 'ie 20 ook wel ondersteunen, maar of 'ie er komt is onbekend.
En wat ik begrijp is het missen van band 20 alleen een probleem bij tele 2? Bij andere providers zou deze telefoon prima werken?

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
B-Art schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 17:41:
[...]

En wat ik begrijp is het missen van band 20 alleen een probleem bij tele 2? Bij andere providers zou deze telefoon prima werken?
Je mist alleen bij T-mobile geen dekking. De rest is beperkt in de dekking door het missen van band 20.

• India Sierra
  • Nu online

India Sierra

Learn by failure

Als ik deze zou importeren, zou ik dan issues hebben met de play store? Hoor verhalen dat deze er niet opstaat of zwaar aangepast vanwege de Chinese markt/overheid.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• ruubs11
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 31-05 10:37
Ik weet niet of Belsimpel dit vaker doet, maar het lijkt er zo op dat hij wel naar NL komt!

• Shuven
ruubs11 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:55:
Ik weet niet of Belsimpel dit vaker doet, maar het lijkt er zo op dat hij wel naar NL komt!

Zie paar posts naar boven lol

Heeft toch geen b20 en de prijs ligt rond de 600-700 na importeren en btw. Voor mij geen optie meer met tele2 helaas

• ruubs11
Shuven schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:08:
[...]

Zie paar posts naar boven lol

Heeft toch geen b20 en de prijs ligt rond de 600-700 na importeren en btw. Voor mij geen optie meer met tele2 helaas
Ik zie het inderdaad, te weinig koffie gehad, excuses.

Jammer dat je dan vast zit aan tele2, ik heb dan het geluk bij t-mobile te zitten.
Ik zal het even moeten afwachten, ik twijfel ontzettend veel tussen de Mix 3 en Magic 2

• B-Art
Mooie Unboxing van de zwarte versie inclusief hoesje:

YouTube: Unboxing the 6-camera, nearly-bezel less Honor Magic 2

• benbaba
  • Niet online
Zottenpedj schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:03:
Hoe zit het met de 3D facial recognition, is dit enkel op het topmodel (8gb +512gb)?
Jup, bij dat model zijn de twee 2MP camera's vervangen voor infraroodsensors en een 'dot' projector. De overige versies ondersteunen alleen 2D-gezichtsherkenning.

• Valinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:04
YouTube: Honor Magic 2 Hands-On: Slider With Six Cameras

Hier een hands on met bens gadget reviews en een side by side met de honor mate 20 pro. Hij is er vaak vroeg bij met china gadgets.

Ik persoonlijk ga denk ik voor de honor magic 2.

- Vind een inscreen fingerprint scanner wel cool ook al werkt die van de mi mix 3 op de achterzijde sneller.
- Honor geen wireless charching, mi mix 3 wel: Wireless charging gebruik ik toch niet. Al helemaal als je huawei fast charge hebt zie ik het nut er niet echt van in.
- schermen, Processors, ram en sliding mechanism praktisch hetzelfde qua snelheid en bouwkwaliteit
- honor magic 2 heeft een microsd slot, mi mix 3 niet
- en qua camera is het afwachten maar heb toch net wat meer vertrouwen in huawei om goede fotokwaliteit te leveren, vooral savonds.
- honor magic heeft een wide angle camera
- honor komt met android 9, mi mix 3 android 8

Misschien dat de prijs mij van gedachte laat veranderen maar dan moet de xiaomi wel aanzienlijk goedkoper zijn,

[Voor 79% gewijzigd door Valinor op 01-11-2018 22:24]

• ruubs11
Je hebt de belangrijkste punten mooi op een rijtje gezet, heb er wel iets aan toe te voegen waardoor ik ook nog steeds twijfel om hem aan te schaffen
D2FValinor schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:23:
- Honor geen wireless charching, mi mix 3 wel: Wireless charging gebruik ik toch niet. Al helemaal als je huawei fast charge hebt zie ik het nut er niet echt van in.
- honor komt met android 9, mi mix 3 android 8
Wireless charging is geen must maar wel ontzettend handig. Ik werk voornamelijk achter een bureau waar ik standaard een wireless charger heb liggen, ook heb ik er standaard 1 op mijn nachtkastje liggen. Het is zo veel makkelijker hem daar even op te leggen dan elke keer de kabel erin/uit te doen, dit scheelt ook slijtage aan de oplaadconnector.

Honor komt inderdaad met android 9, maar helaas staat honor er vooral de laatste jaren om bekend dat zij de bootloader nooit vrijgeven in tegenstelling tot Xiaomi, (kan wel enkele weken/maanden duren). Daarnaast hebben telefoons met een SD845 een grote community achter zich waardoor 'support' wat fijner is

• Valinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:04
Blijkbaar toch geen microsd slot volgens Honor site.... :(

https://www.honor.cn/prod...s/honor-magic2/parameter/

• Fuxl
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 27-04 14:32

Fuxl

Fok! :o

ruubs11 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:55:

Op Belsimpel staat 'ie nu niet meer leverbaar. Denk dat dat ze 'm niet meer gaan verkopen helaas..

Wie een vraag vraagt voor een ander valle er zelf in!

• B-Art
Fuxl schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:01:
[...]

Op Belsimpel staat 'ie nu niet meer leverbaar. Denk dat dat ze 'm niet meer gaan verkopen helaas..
Las ergens dat ze verwachten in januari een global versie uit te brengen.

Iemand een idee hoe dat zit met de playstore als je er 1 importeert via AliExpress?

• Schumi_wk
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 20-06 13:59
Volgens mij moet je de APK van de play store downloaden en installeren zoals een ander bestand.

• nuc8
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-01-2019

nuc8

End the net!

Bij mijn oudere Chinese Huawei's kon ik PlayStore gewoon terugvinden in de HiApp Store van Huawei zelf.

• B-Art
Store van AliExpress geeft aan dat de Google Playstore pre-installed wordt voordat ze hem afzenden.
Telefoon zou volledig functioneel zijn in Europa, aldus de verkoper van AliExpress....

• B-Art
Mooie eerste indruk van Franky tech:

YouTube: Honor Magic 2 Initial Review - Better than the Mi Mix 3?

Hij zegt ook beter even wachten op global ROM.

Toch wel een mooi apparaat :)

• JarlSX
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20-04 14:28
globale ROM als in, een alternatieve ROM voor de chinese versie?
of komt er een globale versie?

jammer dat Honor/Huawei (en alle andere fabrikanten) niet willen laten weten of een bepaald toestel in een bepaald land beschikbaar gaat komen

edit: hmm, geen OIS, da's wel minder

[Voor 7% gewijzigd door JarlSX op 19-11-2018 23:02]

Huawei P30 Pro || Gear S3 || Pixel C || nVidia Shield LTE

• daantjecool
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 24-05 18:34

mi mix heeft achterop een vingerafdruk scanner

• mouse1277
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 17:50
Onderweg vanuit Hong Kong met DHL. Keep you posted.
575 euro.
APK van Google Play Store al gedownload en ga ik meteen installeren als hij binnen is.
Eerder een toestel gehad zonder band 20 (Xiaomi Mi Mix) en dat leverde weinig tot geen problemen op met KPN.

[Voor 67% gewijzigd door mouse1277 op 26-11-2018 15:30]

Xiaomi Mi 11 || Samsung Galaxy Watch Active2 || Xiaomi Mi Box S

• rohitpenace
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11:28
Ik ben heel erg benieuwd naar jou ervaring met de Magic 2 Mouse!

Vanaf het moment dat hij aangekondigd werd wou ik em al hebben, maar ik wacht echt op een versie met Band 20 voor Tele2. Hopelijk wordt hij aangekondigd voor EU.

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

mouse1277 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:27:
Onderweg vanuit Hong Kong met DHL. Keep you posted.
575 euro.
APK van Google Play Store al gedownload en ga ik meteen installeren als hij binnen is.
Eerder een toestel gehad zonder band 20 (Xiaomi Mi Mix) en dat leverde weinig tot geen problemen op met KPN.
Waar gekocht? Kan hem nergens vinden voor die prijs, maar zal wel niet goed gezocht hebben.

Ben erg onder de indruk van dit toestel in ieder geval.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• mouse1277
London schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:08:
[...]
Waar gekocht? Kan hem nergens vinden voor die prijs, maar zal wel niet goed gezocht hebben.
Ik heb hem gekocht bij Geekbuying.com met verzendmethode EU Priority Line in combinatie met een kortingscoupon (waarvan ik niet weet of hij nu nog geldig is).
Ik kijk altijd eerst op Kimovil.com waar hij op dat moment het goedkoopste is en of er ergens korting van toepassing is.

• JarlSX
je kan toch niet zomaar de Play Store installeren, dan moeten de services er toch ook op staan?

• mouse1277
JarlSX schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:56:
je kan toch niet zomaar de Play Store installeren, dan moeten de services er toch ook op staan?
Klopt, maar zitten allemaal in 1 APK voor download. Kwestie van tig keer klikken op doorgaan/akkoord etc en alles van Google is aanwezig.

• JarlSX
ik ben vooral benieuwd naar de 'AIS', dit toestel heeft helaas geen OIS en wat ik tot nu toe gezien heb op youtube is dat video beelden niet heel erg stabiel zijn, vraag me af of AIS uit stond of gewoon niet goed werkt

YouTube: Honor Magic 2 Initial Review - Better than the Mi Mix 3?

[Voor 3% gewijzigd door JarlSX op 30-11-2018 14:54]

• mouse1277
Eergisteren binnen gekregen.
Wat een toptoestel!
Google Play Store was gewoon te installeren vanuit de Huawei Store. Supersimpel.
Ben nog meer onder de indruk dan dat ik verwachtte.

• Corney32
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14-04 16:37
Dat klinkt als goed nieuws !
Ikzelf zit ook zeker te kijken naar dit toestel en was ook zeer benieuwd wat jouw ervaringen ermee zijn.

Ik begreep uit eerdere berichten dat je KPN hebt als provider ?

Ik ben wel benieuwd of dat je de persoonlijke assistent uit kan zetten? Die werkt in Nederland als het goed is toch niet ?

En kun je de Nederlandse taal kiezen ? Vind ik namelijk toch net even iets fijner dan Engels.

• mouse1277
Corney32 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 10:19:
Ik begreep uit eerdere berichten dat je KPN hebt als provider ?

Ik ben wel benieuwd of dat je de persoonlijke assistent uit kan zetten? Die werkt in Nederland als het goed is toch niet ?

En kun je de Nederlandse taal kiezen ? Vind ik namelijk toch net even iets fijner dan Engels.
Ik heb inderdaad KPN als provider en tot nu toe overal prima bereik. Al vele kilometers gemaakt en nog nergens gezien dat ik geen 4G tot mijn beschikking had.

Persoonlijke assistent heb ik niet aan staan. Stond volgens mij standaard ook niet aan.

Hij staat gewoon op Nederlands. Dit was gewoon aanwezig in de opties.

• Corney32
Welke versie heb jij ?

Ik zit nog te kijken of er op het duurdere model een betere face-unlock zit of niet.

• mouse1277
Corney32 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:18:
Welke versie heb jij ?

Ik zit nog te kijken of er op het duurdere model een betere face-unlock zit of niet.
Versie 6GB / 128GB.
Face unlock werkt prima (maar merk nu al dat ik bijna altijd de vingerafdruk gebruik).

• JarlSX
Ik heb m ook besteld, goed te horen dat je goed bereik hebt op kpn, daar ga ik m ook mee gebruiken ;)

Anoniem: 443119

JarlSX schreef op donderdag 6 december 2018 @ 18:03:
Ik heb m ook besteld, goed te horen dat je goed bereik hebt op kpn, daar ga ik m ook mee gebruiken ;)
Waar heb je het besteld, want als ik via een agent koopt dan ben ik maar ongeveer 668,- euro kwijt voor de 256/8 versie.
Dat is incl. DHL (International), agent commission en locale verzending (helemaal compleet, maar ex. inklaringskosten).

• mouse1277
De 8GB / 256GB kost momenteel 740 euro bij Geekbuying.com met code "KZCMEIYH".
Verzendmethode is dan EU Priority Line (via DHL) en alle invoer/inklaringskosten ed zijn gedekt.
Zeker geen onverwachte kosten en in een weekje of zo in huis.

[Voor 38% gewijzigd door mouse1277 op 07-12-2018 07:59]

• Corney32
Is er ook bekend of er een Notification led op zit ?
Is altijd wel handige functie, want dan hoef je niet elke keer je telefoon aan te zetten om te weten of je berichtje/appje hebt.

• mouse1277
Corney32 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:49:
Is er ook bekend of er een Notification led op zit ?
Nee, niet aanwezig.

• Corney32
Even een kleine update:

Belsimpel gaat de Honor Magic 2 leveren! Ik heb ze net aan de lijn gehad en al mocht die persoon verder nog niks zeggen, er komt nieuws aan.
De status van de pagina is ook weer aangepast naar: Binnenkort leverbaar.

mouse1277 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:53:
De 8GB / 256GB kost momenteel 740 euro bij Geekbuying.com met code "KZCMEIYH".
Verzendmethode is dan EU Priority Line (via DHL) en alle invoer/inklaringskosten ed zijn gedekt.
Zeker geen onverwachte kosten en in een weekje of zo in huis.
Ik heb rond gekeken op kimovil en komt op 675 bij topsellerstore voor de rode 256/8 (works in my favor :P).

• mouse1277
Arai schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 00:02:
[...]

Ik heb rond gekeken op kimovil en komt op 675 bij topsellerstore voor de rode 256/8 (works in my favor :P).
Dat had ik ook al gezien maar bij deze winkel nog nooit iets besteld en de reviews op internet zijn niet al te best. Maar wellicht zijn er tweakers hier met een andere mening. Works for you so take the risk ;) .

• mouse1277
Vandaag weer een update binnengekregen.
Als je nu de slider naar beneden doet, kun je kiezen welke actie er wordt opgestart: Selfiecamera of YoYo (Chinees dus deze assistent is voor ons niet bruikbaar).

Kan iemand een paar foto's posten, YouTube video vs Mate 20 Pro en andere telefoons ziet er best ranzig uit.
Daarmee bedoel ik, bomen zien als 2D cut outs uit, super wazig en weet ik veel allemaal.
En kan de je 4K+HDR videos maken op 30FPS/60FPS?
Wat foto's voor de geïnteresseerden;

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Voor het geval iemand het mist: nieuws: Huawei-dochtermerk Honor gaat weer smartphones aanbieden in Nederland
Gaat samen met een eerdere post dat iemand heeft gemaakt m.b.t. BelSimpel, I hoop echt dat Honor snel met de release komt.
Maar ik had iets gelezen over de assistant YoYo en dat het probleem opleverde met de release in Europa i.v.m. privacy wet, weet iemand iets van?

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:20
Laat inderdaad maar snel leverbaar zijn hier, mag bijna nieuw toetsel uitzoeken hihi

• B-Art

• Dennis H
  • Laatst online: 20-06 20:49
Ik lees wisselende verhalen over het gebruik van 'third party launchers' zoals bijvoorbeeld Nova launcher. Dit schijnt niet goed te werken en na verloop van tijd automatisch terug te keren naar de stock launcher, of er treden andere rare foutmelding op. Zijn er mensen hier wie de Honor magic 2 hebben en hier ervaring mee hebben?

Ik vind de honor magic 2 zeer interessant, maar zal wel graag Nova Launcher willen gebruiken.

• JarlSX
denk dat je dan beter kan wachten op een Nederlandse release, enige manier schijnt via adb de stock launcher te verwijderen.

zoals ie bij mij binnen kwam, stond bij de defaults voor de app launcher Nova er na installeren wel bij, maar uitgegrijsd en niet te kiezen.

vraag me af of de Nederlandse rom erop te flashen zal zijn. deze is te Chinees georiënteerd, vind ik.

• mouse1277
Gebruik hem nu een maand en ben supertevreden. Foto's (ook in het donker) zijn fantastisch, fingerprint werkt prima en alle apps en Google Play Store werken perfect. Al verschillende updates binnengekregen en geen enkele hickup of foutmelding gezien. Verder is het scherm en de achterkant prachtig en krijg ik louter positieve reacties. Batterij gaat meer dan een dag mee (zelfs bij intensief gebruik) en met de 40W lader is de telefoon heel snel weer vol. Ik zou zeggen een echte aanrader en de beste telefoon (en ik heb er al heel veel gehad) die ik tot nu toe in handen heb gehad.

• Dennis H
  • Laatst online: 20-06 20:49
mouse1277 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:51:
Gebruik hem nu een maand en ben supertevreden. Foto's (ook in het donker) zijn fantastisch, fingerprint werkt prima en alle apps en Google Play Store werken perfect. Al verschillende updates binnengekregen en geen enkele hickup of foutmelding gezien. Verder is het scherm en de achterkant prachtig en krijg ik louter positieve reacties. Batterij gaat meer dan een dag mee (zelfs bij intensief gebruik) en met de 40W lader is de telefoon heel snel weer vol. Ik zou zeggen een echte aanrader en de beste telefoon (en ik heb er al heel veel gehad) die ik tot nu toe in handen heb gehad.
En kun je ook een andere Launcher instaleren zonder problemen? Dat is namenlijk nog een punt waarom ik hen niet aangeschaft heb. Lees er veel wisselende verhalen over.

• mouse1277
Dennis H schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:55:
[...]

En kun je ook een andere Launcher instaleren zonder problemen? Dat is namenlijk nog een punt waarom ik hen niet aangeschaft heb. Lees er veel wisselende verhalen over.
Geen idee. Gebruik de standaard launcher en die bevalt meer dan prima.
Heb hem ingericht zoals ik ook al mijn andere android phones en daarvoor mijn Iphone(s) gebruikte.
Heb op 1 pagina mapjes gemaakt met verschillende categorieën en de apps die ik het vaakst gebruik staan los op het scherm.
Verder gebruik ik hem (zonder buttons) met veegbewegingen.
Werkt allemaal perfect dus heb geen behoefte om eventueel een andere launcher te proberen.

• Leeo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-12-2019
JarlSX schreef op maandag 31 december 2018 @ 13:04:
denk dat je dan beter kan wachten op een Nederlandse release, enige manier schijnt via adb de stock launcher te verwijderen.

zoals ie bij mij binnen kwam, stond bij de defaults voor de app launcher Nova er na installeren wel bij, maar uitgegrijsd en niet te kiezen.

vraag me af of de Nederlandse rom erop te flashen zal zijn. deze is te Chinees georiënteerd, vind ik.
De kans dat er een globale versie uitkomt van deze telefoon is zeer klein, die is uitsluitend gemaakt voor de Aziatische markt.
mouse1277 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 15:51:
Ik kijk er naar uit, heb die eind december besteld via TradingShenzen (577€, 128/8gb) en komt normaal gezien deze week toe. :9~

• JarlSX
kreeg net een update binnen, maar nog steeds niet mogelijk een andere launcher te kiezen

via adb de stock launcher verwijderen werkt gelukkig wel

[Voor 13% gewijzigd door JarlSX op 10-01-2019 17:57]

• mouse1277
Leeo schreef op maandag 7 januari 2019 @ 22:57:
Ik kijk er naar uit, heb die eind december besteld via TradingShenzen (577€, 128/8gb) en komt normaal gezien deze week toe. :9~
Hier zelf nog nooit besteld. Goede winkel/prijzen? En hoe zit het met verzending vanuit China (invoerrrechten/inklaringskosten en eventuele beschikbare verzekering daar tegen)?

• Leeo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13-12-2019
^ Ook eerste keer dat ik daar wat bestel. De prijzen daar zijn toch één van de goedkoopste gsm winkels dat ik tegen gekomen ben en hebben een breed aanbod. Ik heb 15€ moeten betalen voor de verzending (global priority) + nog eens 3% aan paypal kosten (was 16€ geloof ik), totaal bedrag was 607€. Ze hadden me gegarandeerd dat er geen invoerrrechten/inklaringskosten zouden zijn en indien wel betalen ze die terug.
Garantie is 2 jaar geloof ik, herstellingen gebeurt via Reparatur.guru in Duitsland en je krijgt mogelijk een leen-vervang toestel van dezelfde prijs klasse. Er is mogelijk om een extra verzekering te nemen tegen valschade, waterschade,etc. voor 29.99€/jaar via _https://tradingshenzhen.schutzklick.de

De gsm is inmiddels gisteren toegekomen dus verzending is heel snel. Wat een prachtig toestel!
Wel veel Chinese bloatware erop maar heb bijna alles netjes kunnen verwijderen. Ik heb er nog niet veel mee bezig geweest, ik moet nog alles overzetten,etc. maar op eerste zicht het enigste nadeel dat ik nu zie is dat er geen notification led aanwezig is en misschien dat de magic 2.0 firmware wat gelimiteert is qua instellingen? Ik ga deze avond alles proberen over te zetten en eens uitgebreid testen. Ik post later wat foto's ook. Heel tevreden!

• JarlSX
van de in-display vingerafdruk sensor ben ik niet onder de indruk

niet alleen veel langzamer dan een "gewone", maar ook erg vaak dat ie m'n vingers niet herkend

• vantveen
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 06-06 02:36
ik ben toch steeds meer benieuwd naar dit toestel , iemand andere mindere ervaringen?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True