Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Pricewatch] Optie om niet-beschikbare resultaten te tonen

Pagina: 1
Acties:

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22-06 23:36
Hallo, een beetje een vreemd verzoek maar in een zoektocht naar 2e hands modellen is het ook handig om de pricewatch te gebruiken. Maar de pricewatch toont alleen resultaten van producten die nu ergens verkocht worden. Misschien is het een idee om een vinkje toe te voegen in de pricewatch om resultaten te tonen die inmiddels nergens meer verkocht worden. Het is toch zonde dat je die modellen alleen via de zoekbalk bovenin Tweakers kunt vinden.

Ik weet niet of het veel werk is om te implementeren, maar het zou wel erg helpen om te zoeken naar oude modellen :)

Voorbeeldje van mijn idee (excuus voor de lelijke opmaak):

[Voor 6% gewijzigd door nino_070 op 31-10-2018 13:55]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Huh? Als voorbeeld https://tweakers.net/zoeken/?keyword=I5+2400 -> gewoon resultaten maar nergens meer te koop.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• nino_070
MAX3400 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:55:
Huh? Als voorbeeld https://tweakers.net/zoeken/?keyword=I5+2400 -> gewoon resultaten maar nergens meer te koop.
Ja, volgens mij kan je dus alleen maar zoeken op keywords en niet in de pricewatch zelf (op specificaties zoeken kan dus niet). Correct me if I'm wrong

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nino_070 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Ja, volgens mij kan je dus alleen maar zoeken op keywords en niet in de pricewatch zelf (op specificaties zoeken kan dus niet). Correct me if I'm wrong
categorie: Processors

Prijs opschuiven van 0 naar Prijsloos ;)

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• nino_070
Aha super, dankje :) . Topic kan dicht dan :9

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True