Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Valandin
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 12-06 15:23
Hi Tweakers,

Ik ben op zoek naar een 55" UHD TV. Het heeft geen gigantische spoed, als wachten op Black Friday een betere deal kan geven is dat geen probleem.

Budget is max €800. Ik wil het liefst het meest bang for buck.
Het zal voornamelijk voor m'n PS4 Pro en Netflix gebruikt worden.

Huidige TV: pricewatch: Samsung UE40F7000 Zilver

Ik zag bij Mediamarkt deze aanbieding:
https://www.mediamarkt.nl...g-ue55mu6440-1541324.html
Dat is gewoon een grijze reskin van de 55MU6400 van vorig jaar
pricewatch: Samsung UE55MU6400 Zilver

Die is geintroduceerd als €1400 en later gezakt naar €750.
De €600,- lijkt me dus nog een erg scherpe prijs.

Ik zie alleen dat hij HDR10 ondersteuning heeft en geen HDR10+ en HLG.
Voor dezelfde prijs heb je ook;
pricewatch: Samsung UE55NU7020 Zwart

De vraag is dus;
Is dit een goede deal? Is dit de moeite waard of kan ik beter een maandje wachten.
Is alleen HDR10 relatief future proof, of is HDR10+ en HLG wel wenselijk?

| Website: Nuloh.nl (Fotografie) | Nikon D600 | Nikon 50mm F/1.8 | Sigma 70-200 F/2.8 OS |

Alle reacties

• Kr1stof
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 22-01 10:43
Of het een goede deal is weet ik niet, zoveel ken ik er ook niet van, maar als je budget zich uitstrekt tot €800, dan kan je daar ook al de Samsung NU8000 voor vinden in 55". Dit is ook een super goede gaming tv voor jouw ps4.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True