Toon posts:

Monitor voor zakelijk gebruik (< €300)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cwu
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-05 15:57
Graag zou ik jullie advies/ervaringen willen horen over het volgende.

Ik zoek een nieuwe monitor die voornamelijk voor zakelijke (MS Office) doeleinde wordt gebruikt. Hoewel, ik wil het spelen van een betrekkelijk eenvoudig game niet wil uitsluiten.

Ik zoek een?
Monitor voor thuiswerken.

Wat is je budget?
Tot 300,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeur.

Specificaties
Na aardig wat inlezen op Tweakers en bij de buren, lijkt het me dat ik een monitor wil met:

- Resolutie? 2560x1440
- Schermdiagonaal? 23.8 t/m 25 (hoewel een 27 inch topper die voldoet aan de criteria niet uitgesloten wordt)
- In hoogte verstelbaar? Jazeker
- Curved? Geen voorkeur
- Reactietijd? Lijkt me niet zo van belang voor het doel waarvoor de monitor gebruikt gaat worden.
- FreeSync? Idem als hierboven.

De volgende schermen staan op de shortlist:

- Dell P2418D

- Dell UltraSharp U2518D

- BenQ BL2420PT

Advies

- wat betreft de BenQ vs. P2418D -> de prijzen en specificaties zijn vrijwel gelijk, maar de Dell is aanzienlijk nieuwer. Zou dit doorslaggevend kunnen zijn om voor de Dell te kiezen?

- Is het verschil in prijs te rechtvaardigen tussen de BenQ / P2418D aan de ene kant en de U2418D aan de andere kant?

- Wellicht toch voor een 27 inch?

- Heeft iemand een fantastische tip die voldoet aan de gestelde eisen die niet in mijn shortlist staat?

Alvast enorm bedankt voor de hulp!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee