Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Programma die pc's in domein automatisch uitschakelt.

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Onderwerpen

Vraag

• kadirduman
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 27-01 19:43
Hallo allemaal,

Ik ben stagiair op een basisschool.

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik in kan stellen hoelaat en wanneer alle pc's die in het domein zitten zichzelf automatisch uitschakelen.

Dit programma moet dus draaien via de server.

Als jullie suggesties hebben lees ik het graag.

Alle reacties

• cossy nl
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 10:35
Er zijn meerdere opties, als je er op zoekt in google vind je er zeker een paar:
- Een scheduled task die op elke PC draait maar wat je netjes kan beheren via het domein (GPP) (https://social.technet.mi...c-time-?forum=winserverDS)
- Een tool zoals manageengine lijkt te doen wat jij zoekt (https://www.manageengine....hutdown-restart-tool.html)

En zo zijn er nog meer oplossingen.

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19-06 19:56
Wanneer je op Tweakers post verwachten we een aantal zaken van je. Dat je zelf eerst hebt gezocht en geprobeerd en dat je hier ook omschrijft wat je hebt gedaan. Zie voor meer info: Het algemeen beleid #quickstart

Dit zie ik niet terug in je topic en daarom verzoek ik dit door te lezen en vervolgens een nieuw topic te openen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True