Hallo Tweakers,
Probleem:
Sinds twee weken heeft mijn tweede beeldscherm moeite met opstarten. Wanneer ik alleen mijn hoofdscherm aanzet is er niks aan de hand, maar zodra ik mijn tweede beeldscherm aanzet valt mijn hoofdscherm op zwart en mijn tweede beeldscherm blijft ook zwart. Het lampje van mijn tweede beeldscherm knippert dan steeds, net alsof dat mijn scherm uitgaat. Daarnaast hoor ik dan ook steeds in Windows een geluid alsof iets wordt ontkoppelt en weer aangesloten. Sinds kort zie ik dan ook soort kaders op mijn tweede beeldscherm verschijnen. Na 4 minuten ofzo staat alles aan en flikkert mijn tweede beeldscherm een klein beetje, maar dat trekt na een tijdje weg. Wanneer alleen mijn hoofdscherm aanstaat, hapert mijn muiscursor en via discord val ik dan steeds weg en vallen anderen voor mij steeds weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Met als hoofdscherm de AOC en als tweede beeldscherm de Iiyama.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb zelf nog niet heel veel geprobeerd, omdat ik niet zo handig ben met dit soort dingen, maar ik heb wel meerdere malen gecontroleerd of de kabels er goed in zitten en ik heb de nieuwe software van Radeon voor mijn RX480 geïnstalleerd. Dit heeft beide niet geholpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Probleem:
Sinds twee weken heeft mijn tweede beeldscherm moeite met opstarten. Wanneer ik alleen mijn hoofdscherm aanzet is er niks aan de hand, maar zodra ik mijn tweede beeldscherm aanzet valt mijn hoofdscherm op zwart en mijn tweede beeldscherm blijft ook zwart. Het lampje van mijn tweede beeldscherm knippert dan steeds, net alsof dat mijn scherm uitgaat. Daarnaast hoor ik dan ook steeds in Windows een geluid alsof iets wordt ontkoppelt en weer aangesloten. Sinds kort zie ik dan ook soort kaders op mijn tweede beeldscherm verschijnen. Na 4 minuten ofzo staat alles aan en flikkert mijn tweede beeldscherm een klein beetje, maar dat trekt na een tijdje weg. Wanneer alleen mijn hoofdscherm aanstaat, hapert mijn muiscursor en via discord val ik dan steeds weg en vallen anderen voor mij steeds weg.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AOC G2460PF Rood, Zwart | € 189,- | € 189,- |
1 | Iiyama ProLite E2208HDD-B1 Zwart | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 189,- |
Met als hoofdscherm de AOC en als tweede beeldscherm de Iiyama.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 234,99 | € 234,99 |
1 | Gigabyte GA-B250-HD3P | € 79,99 | € 79,99 |
1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 339,- | € 339,- |
1 | WD Blue WD10EZRZ, 1TB | € 41,99 | € 41,99 |
1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 82,50 | € 82,50 |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,90 | € 22,90 |
1 | Roccat Isku FX (Qwertz) Zwart | € 79,99 | € 79,99 |
1 | Logitech G500 | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 129,99 | € 129,99 |
1 | Steelseries Arctis 7 | € 144,- | € 144,- |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 79,- | € 79,- |
1 | Integral P Series 4 240GB | € 89,22 | € 89,22 |
1 | Newstar FPMA-D960D | € 102,60 | € 102,60 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.426,17 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb zelf nog niet heel veel geprobeerd, omdat ik niet zo handig ben met dit soort dingen, maar ik heb wel meerdere malen gecontroleerd of de kabels er goed in zitten en ik heb de nieuwe software van Radeon voor mijn RX480 geïnstalleerd. Dit heeft beide niet geholpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.

[Voor 5% gewijzigd door 040-Skillz op 31-10-2018 10:49]