Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PW] Toevoegen VirtualLink-spec aan Videokaarten

Pagina: 1
Acties:

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10-06 16:21
Zou bij categorie: Videokaarten als extra video-uitgang VirtualLink kunnen worden toegevoegd? Alle kaarten in de GeForce 20-serie mogen deze connector dan gelijk krijgen.

In de toekomst is er waarschijnlijk ook een versie nodig, maar voorlopig nog niet.

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Balance schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 10:39:
Zou bij categorie: Videokaarten als extra video-uitgang VirtualLink kunnen worden toegevoegd? Alle kaarten in de GeForce 20-serie mogen deze connector dan gelijk krijgen.

In de toekomst is er waarschijnlijk ook een versie nodig, maar voorlopig nog niet.
Die is er al, onder Eigenschappen -> Eigenschappen videokaart -> VirtualLink* (heette eerst VR-Link, maar VirtualLink wordt meer gebruikt). Jep, goed verstopt, helemaal nu de filters gegroepeerd worden :p Expres niet onder Video uit gezet, want het is specifiek voor VR headsets en niet om je beeldscherm op aan te sluiten. Voor zover ik weet zijn er ook nog geen headsets die dit ondersteunen, mocht het zo ver zijn, zal ik een virtueel filter aanmaken bij de interfaces.

*Vanwege het groeperen van filters, gaan we binnenkort, waarschijnlijk deze of volgende week, werk maken om een aantal groepen aan te passen waar nodig. Dus het kan zijn dat dit specifieke filter binnenkort ergens anders staat

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 10-06 16:21
@Glaanie Ik zat inderdaad onder Video uit te zoeken. Ik ga eens kijken of gewone USB-C schermen ook via VirtualLink werken (DisplayPort 1.4 zit ingebakken).

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True