Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Whatsapp media na backup verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jordi1345
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23:38
Gisteren mijn nieuwe iPhone xs binnengekregen.
Na het installeren van whatsapp; de backup teruggezet. Media van 1,7gb ging netjes downloaden. Alleen alle foto’s en video’s zijn witte vlakken met een vraagteken. Alle chats zijn teruggezet maar overigens niet doorzoekbaar.
http://i67.tinypic.com/ipqcck.png

Al een paar keer whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het mag helaas niet helpen.

Weet iemand raad?

jordi1345 wijzigde deze reactie 31-10-2018 01:50 (5%)

Beste antwoord (via jordi1345 op 04-11-2018 22:59)

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:01
Meest voorkomende probleem is dat allebei de iOS apparaten een andere versie hebben. Als dit het geval is -> oude iPhone updaten, nieuwe backup maken en die restoren.

Alle reacties

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23:06
Ik denk dat je back-up oud is. Of iig die van Whatsapp.
Het zal iets met je back-up instelling te maken hebben.

Ik heb het ook.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Het doorzoekbaar worden van chats wacht op indexering, afhankelijk van het aantal berichten kan dat ff duren. De media herstellen is wel raar, dat zou zomaar een bug kunnen zijn.

Welke versie draai je?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• maussert
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15-10 14:29
Heb je de optie video meenemen in backup wel aangezet? Zo niet, dan kun je eventueel WhatsApp weer activeren op je oude toestel, nieuwe backup maken incl. videos en dan WhatsApp weer installeren en activeren op je nieuwe XS en daar de backup terugzetten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:01
Meest voorkomende probleem is dat allebei de iOS apparaten een andere versie hebben. Als dit het geval is -> oude iPhone updaten, nieuwe backup maken en die restoren.

• jordi1345
Dankjewel @ex87 dit was de juiste oplossing terwijl mijn oude telefoon maar 1 versie achter liep!

• Jasper2018
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 10-11-2018
Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Bij mij zijn de video’s wel zichtbaar maar alle fotos’s niet. Nu heb ik op mijn oude iphone alle whatsapp foto’s in mijn camera roll verwijderd omdat ik dacht dat ik deze toch nog in whatsapp heb staan. IOS versies zijn bij beide hetzelfde. Als ik nu een backup maak zijn alleen de video’s en textberichten zichtbaar op mijn nieuwe Iphone X.

• jordi1345
iOS versie is misschien wel hetzelfde. Maar is je whatsapp ook goed geüpdatet, dat was bij mij het probleem.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True