Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

vergelijkings pagina monitoren met bezel afmeting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DShadow
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-04 21:21
Mijn vraag
Ik wil een 3 tal nieuwe monitoren kopen. Omdat ik deze 3 naast elkaar wil zetten ben ik ook benieuwd naar de bezel afmetingen van monitoren. Maar ik kan deze info maar voor een aantal monitoren vinden weet iemand een vergelijkingswebsite waar ook de bezel afmeting als info staat?

Beste antwoord (via DShadow op 31-10-2018 09:52)

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Je kan dit toch zelf uitrekenen? Totale afmetingen minus de afmetingen van de schermdiagonaal (dit is een simpele stelling van pythagoras)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Je kan dit toch zelf uitrekenen? Totale afmetingen minus de afmetingen van de schermdiagonaal (dit is een simpele stelling van pythagoras)

• DShadow
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 20-04 21:21
Eh ja, compleet niet aan gedacht 8)7 bedankt.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True