Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Directiestoel voor gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 677 views

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-06 21:22
Ik wil niet zo overdreven gamingstoel maar wel een uber comfortabele directie bureaustoel zonder een kind te moeten verkopen. Mag ook een plek zijn waar de nette tweedehandsjes verkopen. Midden van het land zou prettig zijn. Maximaal 150 euro maar 100 euro zou beter zijn.

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je al op marktplaats gekeken?

☀️🔋  18 Panelen | 5,8 kWp | SolarEdge SE6K

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ikea Markus stond lange tijd bekend als "budget" werk & game stoel.

Maar aangezien zelfs de Kwantum tegenwoordig "race stoel look-a-likes" verkoopt, lijkt het me sterk dat je nog niks hebt kunnen vinden.

Ook zijn stoelen zeer persoonlijk qua zitting, leuning, hoogte, breedte, etc. Ga eens wat stoelen proberen zodat je ons iets meer info kan geven wat je fijn vindt.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• fm77
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Ik zit al rond de 15 jaar op een standaard "luxe" bureaustoel van de gamma/karwei van €80 ofzo. Lijkt me voor jouw budget prima.
Kan je de rest van het geld gebruiken voor je volgende pc :)
Zoiets dus: Tectake Luxe design - Bureaustoel - Zwart (puur een voorbeeld. voor dat budget zit je standaard in deze categorie)

• FitzChevalric.
MAX3400 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:59:
Ikea Markus stond lange tijd bekend als "budget" werk & game stoel.

Maar aangezien zelfs de Kwantum tegenwoordig "race stoel look-a-likes" verkoopt, lijkt het me sterk dat je nog niks hebt kunnen vinden.

Ook zijn stoelen zeer persoonlijk qua zitting, leuning, hoogte, breedte, etc. Ga eens wat stoelen proberen zodat je ons iets meer info kan geven wat je fijn vindt.
Jawel, er komt genoeg langs, maar ik zoek die echte "amerikaanse" bureaustoelen waar je eigenlijk in kan slapen zo comfortabel.

• FitzChevalric.
Harrie_ schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:50:
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je al op marktplaats gekeken?
Jawel, er komt genoeg langs, maar ik zoek die echte "amerikaanse" bureaustoelen waar je eigenlijk in kan slapen zo comfortabel.

• FitzChevalric.
fm77 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:06:
Ik zit al rond de 15 jaar op een standaard "luxe" bureaustoel van de gamma/karwei van €80 ofzo. Lijkt me voor jouw budget prima.
Kan je de rest van het geld gebruiken voor je volgende pc :)
Zoiets dus: Tectake Luxe design - Bureaustoel - Zwart (puur een voorbeeld. voor dat budget zit je standaard in deze categorie)
Toevallig zat ik daar een uurtje geleden ook naar te kijken.

• FitzChevalric.
Maar voor iedereen, ik hoopte op een geheim adresje waar ze die echte topstoelen uit boedelinkoop doorschuiven.

[Voor 26% gewijzigd door FitzChevalric. op 30-10-2018 21:18]

• fm77
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Ik snap je vraag, en ik ken je vorige topics ook. Ik ken geen geheim adresje, maar ik weet wel dat de overheid regelmatig meubilair vervangt, die dan weer via bepaalde kanalen te koop komen. Misschien kan je daar eens kijken... bva-auctions

Deze zie ik er bijvoorbeeld tussen staan:

Of deze:

[Voor 25% gewijzigd door fm77 op 30-10-2018 21:31]

• roches
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15-06 11:33
XXXL Nordhorn in Duitsland, net over de grens bij Denekamp heeft mooie stoelen voor normale prijzen!!!

T'is dan wel niet in het midden van het land, maar je kan er ook goedkoop bier, wijn en benzine/diesel krijgen....

• nldls
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-06 15:39
Ik heb een jaar of 2 geleden een Ahrend bureaustoel van MP gehaald. 1 met een hoge rugleuning. Volgens mij een Ahrend 230 stoel.

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:21

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Sorry, maar dit heeft niks met Wonen en Verbouwen te maken. Verder zijn er in AZ legio bureaustoeltopics waar je terecht kan, toont je topicstart geen eigen inzet en maak je quadruple posts. Alle reden voor een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True