Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongribnau
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-08-2024
beste mede tweakers,

ik heb wel vaker deze telefoon voorbij zien komen maar het is een beetje onbekend.
mischien heeft 1 van jullie wel deze telefoon en wat vindt je er van.
ik wil deze telefoon wel kopen want: er zit een 13000 mAh accu in,snelladen 5A, draadloos opladen en zelfs USB C. Dit klinkt allemaal heel mooi en vooral als je naar het prijskaartje kijkt van 230 tot 300 euro 8)7 .
ik weet niet of ik dit wel kan vertrouwen want volgens mij is het Chinees :?
Er zit ook nog een dual lens op (waarschijnlijk 1 lens fake) en hij ziet er vrij "rugged" uit.
iemand nog ervaringen of adviesen? alvast bedankt

groetjes snor_ka

Snor_ka

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 10:14

Alexo

groots met een zachte o

De Ulefone Power 5 ziet er qua specs en prijs als een prima 'rugged' phone uit. Medetweakers meldden wel dat de lage prijs gepaard gaat met niet altijd even goede after sales (geen updates meer na een jaar, bouwkwaliteit, garantie op foons). Hier nog een erg uitgebreide (Engelstalige) review die alle plus- en minpunten opnoemt. Veel leesplezier gewenst ;)

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tongribnau
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-08-2024
Alexo schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:37:
De Ulefone Power 5 ziet er qua specs en prijs als een prima 'rugged' phone uit. Medetweakers meldden wel dat de lage prijs gepaard gaat met niet altijd even goede after sales (geen updates meer na een jaar, bouwkwaliteit, garantie op foons). Hier nog een erg uitgebreide (Engelstalige) review die alle plus- en minpunten opnoemt. Veel leesplezier gewenst ;)
dankje, ik zou hem eigenlijk wel willen kopen maar ik wil hem eerst even vasthouden en zo. er zijn volgensmij niet echt vaste retailers in nederland. alleen bol.com maae volgensmij is daar geen winkel van of in de buurt.

Snor_ka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@tongribnau ervaringen kan je prima zelf vinden in de verschillende reviews e.d. een los topic om daarom te vragen is dan ook niet de bedoeling. Hier komt dan ook een slotje op.

Dit topic is gesloten.