Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• joeriwk
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 19-03 19:44
Mijn vraag
...
ik las dit op jullie website over de Iphone XR
Daarnaast ontbreken enkele details, zoals sneller 4g en 3D Touch.
BEDOEL JE DAN DAT HET TOESTEL TRAAG INTERNET HEBT?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:05

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De review meldt het volgende: In de specificaties betekent het dat de XS 4g ondersteunt tot 1Gbit/s down dankzij 4x4 MiMo, waarbij de zendmast en de telefoon beide vier antennes gebruiken voor de internetverbinding. De XR komt tot 2x2 MiMO en 600Mbit/s.

Als je dat traag vindt, dan moet je inderdaad op zoek naar een ander toestel. Tests op meerdere mobiele netwerken staan in de grafieken: reviews: Apple iPhone XR - De brug tussen vernieuwd en vertrouwd

MAX3400 wijzigde deze reactie 30-10-2018 19:22 (28%)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:11
Heeft. Niet hebt.

Maar gelukkig heeft Arnoud het gemeten:

reviews: Apple iPhone XR - De brug tussen vernieuwd en vertrouwd

Nat-Water wijzigde deze reactie 30-10-2018 19:23 (47%)

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Dat 'gigabit LTE' verhaal is op dit moment meer een gevalletje spec-checklist dan dat het in de praktijk iets oplevert.

Ja, als je naast de mast gaat staan, dan zie je het verschil in een benchmark. Maar wat doe je nou helemaal op het mobiele netwerk dat je die topsnelheden nodig hebt? (Mobiel) streaming topt al snel af op DSL-snelheden. App updates binnenhengelen is niet echt tijd-kritisch. Als je je telefoon als personal hotspot inzet voor bandbreedte intensieve zaken? Maar dan kun je misschien beter een dedicated MiFi-apparaat nemen.

Kortom. In de vaart der volkeren is dit vooruitgang, maar buiten een benchmark betwijfel ik of er een situatie is waarin je het verschil tussen Xs en Xr merkt, laat staan waar het kritiek is.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True