Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imgert
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-12-2023
Hoi, ik heb hier ook een Laser computer. Helaas is dat dan ook alles, geen enkel software of boekjes of wat dan ook. 8)7
Zou het handig zijn om ergens een ''depot/forum/groep'' te hebben met al die dingen? :*)
Het naam ''Laser'' maakt google ook niet makkelijk, namelijk krijg steeds printers in beeld :F
Heb tot nu toe kunnen vinden en downloaden.... ummm... alleen videos van Katja hehe :9

Mijn Laser:
De Laser die ik hier heb is een Pentium 3 op 1000Mhz. Heb hem gevonden in een hoekje bij een kringloopwinkel in... Bangkok. 8)
Er zat 384mb geheugen in, oorspronkelijke geheugen van Laser die er in zit zijn de 2x 64 mb. Die heb ik vervangen door 2x256.
Videokaart is een Geforce2 MX4000.
De harddisk was een rugged Seagate van 20GB (die is stuk, nu zit er een CF kaart met IDE adapter in)
De monitor was een 15" CRT.

Was dit het laatste model? Der zitten overal garantiestickers op van 2001.
Aangezien de lokatie, specificatie en fallissement toen.. Gather the information! :*)

Wie heeft er nog meer nog een Laser computer hier? Van de XT tot aan de Pentium toe.
Schrijf je ervaring, model, en wat je er nu nog mee doet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je gericht wil Googlen; Laser Computer was gevestigd in Zoeterwoude-Rijndijk. Ik zou wel.even een nieuwe Google installeren want: nieuws: Laser vraagt uitstel van betaling aan was de 4e hit voor mij.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
(Geen input maar vorig topic uit 2004 waar dit topic dus uit voortvloeide)

[modem drivers] Laptop Laser LT1370

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imgert
@MAX3400 Heb het allemaal gezien op google en duckduck en zelfs archive.org. Bij het laatste kreeg ik net een klein glimpje, van de website toen, te zien.
Ook is op internet te lezen over de fallissement en de doorstart in Nederland.
En dan.. het verhaal houdt op via Google. Vandaar mn intentie om maar eens te verzamelen onder de Gottters. Ook omdat op GOT de laaste topics nog van de tijd dat Laser in Nederland op zn laatste momenten zat.. Toen was er nog wat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat dit met voedingen en andere hardware te maken heeft weet ik niet, dus schopje naar CSL.

@imgert, edit aub je topicstart met zoveel mogelijk informatie en een goede omschrijving van je doel. Een opsomtopic wordt niet (meer) toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imgert
nieuws: Laser vraagt uitstel van betaling aan

Quote : "Ik verwacht niet dat het merk Laser gaat verdwijnen",

Daar kunnen we wat aan doen, wij de gebruikers.. aan ons om dat te 'bewaren'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imgert
@br00ky Ok, ik zag CSL niet. Ik zocht eerder op 'retro computer' en kwam bij ''Het grote Retro Game PC topic'' terecht in het forummapje: Harde waren - Overige Hardware - Het grote Retro Game PC topic :)
Maar als het hier beter past, dankje voor het schopje ;)

De topicstart zal ik bijwerken. Moet me even inwerken, decenias geleden dat ik op een forum zat, BBS tijd.

@Anoniem: 1006947 Het gaat me ook om de stickers, en van binnen standaard componenten, maar ook opdruk Laser. Vaak hadden die 'merkjes' hoe klein ook , een eigen softwarepakket met achtergrondplaatjes en ander supportware. De drivers zijn allemaal wel te achterhalen, het gaat dus om die belletjes en toetertjes.
Pagina: 1