Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Steam betalen met google play of itunes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cadsite
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22-06 17:02
Dankzij 2 apps heb ik een €50 itunes account en €23 google play tegoed.
Ik koop zelden apps wegens geen nood aan. Dat tegoed groeit dus wel, maar ik doe er zelden iets mee.

Aangezien ik wel graag speel, maar liefst op PC wens ik wat spellen te kopen via steam. Ik hoopte er te kunnen betalen met 1 van beide accounts, maar dat lukt blijkbaar niet.

Iemand een idee of tip hoe het misschien wel via een omweg kan?

Bedankt!

Beste antwoord (via cadsite op 31-10-2018 11:10)

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:46
Enige wat je kan doen is een vriend(in) vragen of zij itunes te goed wil hebben en dat zij dan een steam card ervan koopt.

Die kan je dan weer gebruiken in Steam.

Zelfde voor Google Play.
Vraag of iemand Google Play tegoed wil hebben, maak dat bedrag over en laat hem/haar een steam card kopen voor je.

Helaas is er geen andere manier omdat zowel Google als Apple als Steam elkaars currency niet accepteren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:46
Enige wat je kan doen is een vriend(in) vragen of zij itunes te goed wil hebben en dat zij dan een steam card ervan koopt.

Die kan je dan weer gebruiken in Steam.

Zelfde voor Google Play.
Vraag of iemand Google Play tegoed wil hebben, maak dat bedrag over en laat hem/haar een steam card kopen voor je.

Helaas is er geen andere manier omdat zowel Google als Apple als Steam elkaars currency niet accepteren.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True