Vraag

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:54
Afgelopen weekend hebben wij online een vakantie geboekt bij een camping in Nederland. Vandaag krijgen we een telefoontje, dat de vakantie 200 euro (=30%) duurder wordt, vanwege een foute prijs op hun website.
  • Wij hebben een bevestiging van onze reserveringsaanvraag gekregen.
  • Wij hebben nog geen definitieve (bindende) bevestiging gekregen
  • De prijs was naar onze mening niet te mooi om waar te zijn. Hebben alleen op de site van deze camping gekeken en de prijs van de gereserveerde accomodatie, lag in lijn met prijzen van andere type accomodaties op dit park.
  • Volgens de RECRON voorwaarden: "De prijs wordt overeengekomen op basis van de op dat moment geldende tarieven, welke door de ondernemer zijn vastgesteld."
Is dit een ondernemersrisico of trekken wij aan het kortste eind? Wij hebben in het eerste gesprek onze poot stijf gehouden en worden nog teruggebeld.

Beste antwoord (via Joris748 op 30-10-2018 21:04)

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 18:13

Hoicks

Techno!

zetje01 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:27:
Als ik een vakantie(plek) via internet uitzoek, ben ik vaak vele uren (of avonden) daarmee bezig.
Continu prijs/kwaliteit/locatie afwegen.

Als je dan een beslissing maakt, en boekt en betaalt, en je hoort even later dat het een slag duurder is dan werd aangegeven, kan ik daar ook best wel pissig van worden.

Al die tijd die je er mee bezig was is dus nutteloos verspild.
Ik ben het volledig met je eens, maar je kunt er niks mee helaas.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Alle reacties

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:34
Wil je een prettige plaats, of wil je een pauper plaats aan het hoekje van de camping met een paar bezopen Duitsers naast je? In geval van het eerste: bij betalen of een andere camping zoeken. In geval van het tweede: lekker met de camping eigenaar over eventuele rechten gaan discussiëren...

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 18:48
Tja staat er iets op die site over dat je bijv. geen rechten kan ontlenen door bijv. fouten?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:41
HereIsTom schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:44:
Tja staat er iets op die site over dat je bijv. geen rechten kan ontlenen door bijv. fouten?
Voor zover ik me kan herinneren, maar dat zou ik even moeten nalezen:

Als de prijs redelijk lijkt, en zo wordt aangeboden op de website, dan moet een webshop ook leveren voor deze prijs.

30% afwijking klinkt niet meteen onrealistisch veel goedkoper.

Tijd om even wat wetsteksten erbij te zoeken om dit te bevestigen en kijken of dit ook geld voor een 'product' (dienst?) zoals een vakantie

[Voor 5% gewijzigd door dragonhaertt op 30-10-2018 15:03]

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dragonhaertt schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Doet er niet toe, voorwaarden mogen niet tegen de wet ingaan.

Voor zover ik me kan herinneren, maar dat zou ik even moeten nalezen:

Als de prijs redelijk lijkt, en zo wordt aangeboden op de website, dan moet een webshop ook leveren voor deze prijs.

30% afwijking klinkt niet meteen onrealistisch veel goedkoper.

Tijd om even wat wetsteksten erbij te zoeken om dit te bevestigen en kijken of dit ook geld voor een 'product' (dienst?) zoals een vakantie
Ze gaan ook niet tegen de wet:
•Wij hebben een bevestiging van onze reserveringsaanvraag gekregen.
•Wij hebben nog geen definitieve (bindende) bevestiging gekregen
Er is dus nog geen definitieve overeenkomst, enkel een aanvraag (noem het offerte/opdracht/etc), motto van geautomatiseerd proces van bevestiging is er dus ook niet.

Maar met name puntje 2, daarin sta je gewoon vrij zwak.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 11:46
Terecht ja, als je het te duur vind heb je ook het recht om te annuleren uiteraard.

• Joris748
HereIsTom schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:44:
Nee, nergens terug kunnen vinden in het reserveringsproces. Wel gevonden: "Je reservering is pas definitief indien je van ons de bevestiging met betalingstermijnen hebt ontvangen." Er wordt niet gesproken over de hoogte van de bedragen.
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:53:
[...]

Ze gaan ook niet tegen de wet:

[...]

Er is dus nog geen definitieve overeenkomst, enkel een aanvraag (noem het offerte/opdracht/etc), motto van geautomatiseerd proces van bevestiging is er dus ook niet.

Maar met name puntje 2, daarin sta je gewoon vrij zwak.
Op een offerte staat normaal een geldigheidsduur. Dan kun je gewoon aanspraak maken op de geoffreerde prijs.
TheUninvited schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:55:
Terecht ja, als je het te duur vind heb je ook het recht om te annuleren uiteraard.
Vanzelfsprekend. Maar daar gaat mijn vraag niet over.

[Voor 45% gewijzigd door Joris748 op 30-10-2018 14:59]

• HereIsTom
Mmm... lastig, nog maar even je poot stijf houden en kijken waarmee ze terug komen.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

• dragonhaertt
  • Laatst online: 07:41
I stand corrected, inderdaad verkeerd onthouden.
Het is pas bindend als er een niet-geautomatiseerde bevestiging is geweest.
Even de Algemene voorwaarden bekijken dus. En voor jezelf besluiten of je met de nieuwe prijs akkoord gaat of dat je de koop wilt ontbinden.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-06 11:46
Joris748 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:56:
[...]

Nee, nergens terug kunnen vinden in het reserveringsproces. Wel gevonden: "Je reservering is pas definitief indien je van ons de bevestiging met betalingstermijnen hebt ontvangen." Er wordt niet gesproken over de hoogte van de bedragen.

[...]

Op een offerte staat normaal een geldigheidsduur. Dan kun je gewoon aanspraak maken op de geoffreerde prijs.

[...]
Vanzelfsprekend. Maar daar gaat mijn vraag niet over.
Ik vind dat ze gelijk hebben, je kunt er lang tegenaan schoppen en dan je zin krijgen, maar of je dan nog dezelfde service krijgt is een andere vraag. Dus daarom zeg ik dat ze terecht de prijs nog kunnen wijzigen. Je mag het oneerlijk vinden maar ik zou er niet teveel energie aan verspillen.

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Het ligt een beetje aan de details. Hoe heb je de boeking gemaakt en wat stond er allemaal op de site. Ook kan van belang zijn waar het prijsverschil door komt.

In de basis heb je gewoon een overeenkomst. De camping heeft een aanbod gedaan en dat heb jij geaccepteerd. Het zinnetje over de bevestiging kan eigenlijk alleen als er geen plek meer zou zijn maar niet omdat de prijs of voorwaarden opeens anders worden.

• Joris748
emnich schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:04:
Het ligt een beetje aan de details. Hoe heb je de boeking gemaakt en wat stond er allemaal op de site. Ook kan van belang zijn waar het prijsverschil door komt.

In de basis heb je gewoon een overeenkomst. De camping heeft een aanbod gedaan en dat heb jij geaccepteerd. Het zinnetje over de bevestiging kan eigenlijk alleen als er geen plek meer zou zijn maar niet omdat de prijs of voorwaarden opeens anders worden.
Het boekingsproces geeft je de mogelijkheid om eerst een periode te selecteren. Daarna krijg je van beschikbare accomodaties de prijs te zien.

Gedurende het hele boekingsproces zijn de prijzen transparant. Daarom krijg je ook vertrouwen in de aangeboden prijs.

In de laatste stap wordt aangegeven dat je reservering pas definitief wordt, na ontvangst van de bevestiging. Er wordt geen voorbehoud gemaakt wat betreft de prijs. Beschikbaarheid is ook geen issue, omdat we zelf het nummer van de tent hebben kunnen kiezen.

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

@Joris748 Staat er bij het boeken ook dat je een betalingsverplichting aan gaat. Kortom was de boeking voor jou wél definitief?

• Joris748
emnich schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:13:
@Joris748 Staat er bij het boeken ook dat je een betalingsverplichting aan gaat. Kortom was de boeking voor jou wél definitief?
Nee, niet expliciet. Dit staat er in de bevestiging:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:16

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://www.consuwijzer.n...enkomst-annuleren-mag-dat
Soms kan de ondernemer niet nakomen wat hij u beloofd heeft. Bijvoorbeeld omdat het hotel gaat sluiten. Biedt de ondernemer u geen goede andere oplossing? Of gaat u niet akkoord met de oplossing? Dan moet de ondernemer u uw geld teruggeven als u al vooruit betaald hebt. De ondernemer moet dan ook uw schade vergoeden. Hebt u al andere kosten gemaakt? Bijvoorbeeld kosten voor het vervoer? Dan kunt u deze kosten bij de ondernemer terug vragen.
Je geld terug, overige kosten zal je niet hebben, probleem opgelost.

We praten bij reizen/hotels over 'reservering', daar zit het grootste probleem. Voorwaarden worden vaak genoemd dat het pas 'definitief' is na bevestiging van reservering of ontvangst van betaling, of wanneer er een 'niet geautomatiseerde' bevestiging komt.

En zelfs dan nog, gelijk hebben en gelijk krijgen, je kan je poot stijf houden en de gok wagen, maar wil je hier werk van maken is de kans aanzienlijk dat je makkelijk voorbij die 300 euro gaat qua kosten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Joris748
SinergyX schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:21:
https://www.consuwijzer.n...enkomst-annuleren-mag-dat

[...]

Je geld terug, overige kosten zal je niet hebben, probleem opgelost.

We praten bij reizen/hotels over 'reservering', daar zit het grootste probleem. Voorwaarden worden vaak genoemd dat het pas 'definitief' is na bevestiging van reservering of ontvangst van betaling, of wanneer er een 'niet geautomatiseerde' bevestiging komt.

En zelfs dan nog, gelijk hebben en gelijk krijgen, je kan je poot stijf houden en de gok wagen, maar wil je hier werk van maken is de kans aanzienlijk dat je makkelijk voorbij die 300 euro gaat qua kosten.
De ondernemer kan prima leveren wat hij mij beloofd heeft. De aangeboden prijs is niet onrealistisch.

Voor dit soort bedragen ga ik er natuurlijk nooit een zaak van maken. Zo principieel ben ik niet. Ik vind het alleen te gemakkelijk om hun fout volledig bij de klant te leggen. Als beide partijen water bij de wijn doen, komen we er wel uit ;)

* Joris748 vermoedt dat hij niet de enige is, bij wie deze fout gemaakt is

[Voor 3% gewijzigd door Joris748 op 30-10-2018 15:30]

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

@SinergyX De ondernemer kan wel nakomen wat hij beloofd heeft maar hij wil het niet nakomen. Een overeenkomst is in principe gewoon bindend.

TS heeft een vaste plek gereserveerd dus je hoeft niet bang te zijn om in een hoekje gestopt te worden.

Ze zijn aangesloten bij de RECRON en die hebben een geschillen commissie. Ik zou daar een case van maken.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Gewoon de campingeigenaar bellen en kijken of je kan middelen. Hij had een foute prijs en jij wil graag op de camping staan. (en anders is hij een klant kwijt) Wie niet waagt blijft maagd :)

[Voor 10% gewijzigd door Hoicks op 30-10-2018 15:33]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Joris748
Mmm, als ik nu het boekingsproces doorloop kom ik nog steeds op dezelfde prijs uit als zondag. Ze hebben al bijna twee werkdagen gehad om hun fout te herstellen. Dit begint toch een beetje op misleiding te lijken.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:53

Theo

moederbord

Hoicks schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:32:
Gewoon de campingeigenaar bellen en kijken of je kan middelen. Hij had een foute prijs en jij wil graag op de camping staan. (en anders is hij een klant kwijt) Wie niet waagt blijft maagd :)
Dit was ook exact mijn gedachte. Er met een vuist ingaan om vechtend je gelijk te krijgen maak je geen vrienden mee; wat kan resulteren in een plek op de camping die gewoon erg naar is, geen stroom heeft oid.
Gewoon jaknikkend accepteren dat je 'genaaid' wordt is ook niet ideaal.

Gewoon open de dialoog aangaan; eventueel melden dat je graag op $camping wil staan, maar dat het budget die extra 300 euro niet toestaan, en of er iets geregeld kan worden. Jij blij want mooie prijs zonder genaaid te worden door de camping, zij blij wat tevreden klant :)

7400 Wp op het dak

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 17:20
Ik heb toch moeite met het idee dat achteraf meer moet betalen en dat mensen hier dat zomaar normaal lijken te vinden. Ik zou me toch genaaid voelen. 200 helemaal maar ookal zou het 100 zijn. Waarom is het in dit geval geen probleem, maar ik weet zeker dat dezelfde mensen het ook niet ok zouden vinden als ze een tv zouden kopen voor 670 euro en aan de kassa ineens 870 moeten afrekenen.

Ik persoonlijk zou zeggen de originele prijs anders geld terug en iets anders zoeken. Helemaal,als de website met de prijzen nog niet aangepast zijn.

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Gitano schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:08:
Ik heb toch moeite met het idee dat achteraf meer moet betalen en dat mensen hier dat zomaar normaal lijken te vinden. Ik zou me toch genaaid voelen. 200 helemaal maar ookal zou het 100 zijn. Waarom is het in dit geval geen probleem, maar ik weet zeker dat dezelfde mensen het ook niet ok zouden vinden als ze een tv zouden kopen voor 670 euro en aan de kassa ineens 870 moeten afrekenen.

Ik persoonlijk zou zeggen de originele prijs anders geld terug en iets anders zoeken. Helemaal,als de website met de prijzen nog niet aangepast zijn.
Hij heeft geen definitieve bevestiging gehad. dus de order had van de kant van de campingeigenaar altijd nog geannuleerd kunnen worden.

Met een TV kun je (in ieder geval in een fysieke winkel) nog beroepen op het feit dat het bedrag aannemelijk is voor een dergelijk product en proberen het ding voor die prijs ook te krijgen. Maar als de verkoper niet wil meewerken, wat wil je dan gaan doen? Rechtsbijstand inschakelen? Of ga je met de vuist erop, keten je je vast aan de winkeldeur, in hongerstaking?

Je recht hebben en je recht krijgen zijn twee verschillende dingen. In dit opzicht is het gewoon pech voor de topicstarter en daarom zeg ik middelen. Als het een hork van een campingbaas is zou ik 'm mijn geld niet eens gunnen.

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 17:20
Hoicks schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:12:
[...]

Hij heeft geen definitieve bevestiging gehad. dus de order had van de kant van de campingeigenaar altijd nog geannuleerd kunnen worden.

Met een TV kun je (in ieder geval in een fysieke winkel) nog beroepen op het feit dat het bedrag aannemelijk is voor een dergelijk product en proberen het ding voor die prijs ook te krijgen. Maar als de verkoper niet wil meewerken, wat wil je dan gaan doen? Rechtsbijstand inschakelen? Of ga je met de vuist erop, keten je je vast aan de winkeldeur, in hongerstaking?

Je recht hebben en je recht krijgen zijn twee verschillende dingen. In dit opzicht is het gewoon pech voor de topicstarter en daarom zeg ik middelen. Als het een hork van een campingbaas is zou ik 'm mijn geld niet eens gunnen.
Ik gaf gewoon mijn gevoel, en tv of camping plaats maakt voor mij niks uit, beide gevallen blijkt achteraf duurder en dus voel je je gewoon genaaid. Mijn keuze zou zijn niet betalen/geld terug en op zoek naar iets anders. Genoeg alternatieven op de markt.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoicks schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:12:
Volgens mij is dat niet legaal...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:11
Als ik een vakantie(plek) via internet uitzoek, ben ik vaak vele uren (of avonden) daarmee bezig.

Als je dan een beslissing maakt, en boekt en betaalt, en je hoort even later dat het een slag duurder is dan werd aangegeven, kan ik daar ook best wel pissig van worden.

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

Volgens mij is dat niet legaal...
Tuurlijk wel, het is niet definitief. Als 100 man diezelfde plek/huisje/whatever reserveert, dan zal 1 iemand hem krijgen en die anderen hebben pech.

Het is pas bindend bij een bindende overeenkomst, en die is er niet.

De Belangrijkste Toespraak Die Je Ooit Zal Horen

• CurlyMo
  • Laatst online: 06:49

CurlyMo

www.pilight.org

Joris748 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:42:
Mmm, als ik nu het boekingsproces doorloop kom ik nog steeds op dezelfde prijs uit als zondag. Ze hebben al bijna twee werkdagen gehad om hun fout te herstellen. Dit begint toch een beetje op misleiding te lijken.
Dit lijkt sterk op de Corendon zaak van een tijdje terug:
Corendon heeft op haar website onjuiste prijzen vermeld in het kader van ‘Crazy Days’. Dit oordeelde de Reclame Code Commissie (RCC) nadat een klager een reis had geboekt en daarna te horen kreeg dat de prijs fout was. De reisaanbieder trok dit aanbod vervolgens in op grond van de algemene voorwaarden.

De reclame is volgens de RCC misleidend omdat de getoonde prijzen niet dusdanig laag waren dat deze als fout herkenbaar konden zijn. Dat Corendon de boeking kan herroepen op basis van de algemene voorwaarden brengt niet mee dat zij ook op deze manier reclame mag maken. Het College van Beroep heeft het door Corendon tegen die beslissing ingestelde beroep afgewezen.

Het College van Beroep heeft besloten deze uitspraak onder de aandacht van een breed publiek te brengen, omdat Corendon al eerder is aanbevolen om niet meer op een dergelijke misleidende en oneerlijke wijze reclame te maken.
https://www.reclamecode.n...berichten%2Easp%3FhID%3D7

[Voor 12% gewijzigd door CurlyMo op 30-10-2018 16:35]

geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ik ben het volledig met je eens, maar je kunt er niks mee helaas.

• Joris748
Vanmiddag opnieuw gebeld door iemand van de receptie, die van haar manager de opdracht had gekregen om ons af te wimpelen. Zelden zo'n onzin argumenten gehoord.

Na veel 5-en en 6-en worden we morgen teruggebeld door de manager. We vinden het net zo vervelend dat er een fout is gemaakt, hoeven niet het onderste uit de kan en staan open voor een fatsoenlijk voorstel. Hopelijk begrijpen zij dat ook en komen ze met iets beters dan een gratis linnenpakket van een paar tientjes.

• HereIsTom
Als ze met niks komen zou ik het annuleren of je moet het wel heel graag willen.

• krosis
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-06 08:57
Review plaatsen en andere camping zoeken.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dan heb je waarschijnlijk toch ook een tweede keuze?
Helemaal verspild lijkt me wat overdreven.

• Joris748
HereIsTom schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:52:
Als ze met niks komen zou ik het annuleren of je moet het wel heel graag willen.
Dat gaan we ook doen. Een gratis linnenpakketje is niet voldoende.

Overigens staat de prijs vandaag nog steeds niet goed in hun online reserveringssysteem.

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-06 12:18
Overigens staat de prijs vandaag nog steeds niet goed in hun online reserveringssysteem.
Klinkt als verkeerde praktijken en dat ze dit bij iedereen doen. Ik zou deze camping links laten liggen

• HereIsTom
Ja als die prijzen nog steeds verkeerd op de site staan, lijkt het opzet, veel mensen protesteren niet zo hard en gaan uiteindelijk toch akkoord, camping toch vol met zoveel maal 200 euro extra!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:59
Na het lezen van dit topic, en wat er dus is gebeurd, zou ik zeggen annuleren en bij wat bekende sites een negatieve (maar welk kloppende) reactie zetten. Het klopt gewoon niet dat ze jouw benaderen maar op de achtergrond de prijs nog niet hebben aangepast.

Voor de grap onder de naam van je partner boeken en kijken of je precies hetzelfde verhaal krijgt? :+

• Joris748
Ondertussen is de fout op de site herstelt.

Update
We mogen kiezen: gratis 3-gangen diner (weekmenu á 23,50 per volwassen) of korter verblijf tegen de aangeboden prijs 7(8)7 We stellen nog 1x voor om te middelen. Als ze daar niet mee akkoord gaan, dan annuleren we en volgt er een negatieve recensie en klacht bij RECRON. Dan is de zin over.

[Voor 4% gewijzigd door Joris748 op 31-10-2018 14:41]

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Joris748 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:40:
Ondertussen is de fout op de site herstelt.

Update
We mogen kiezen: gratis 3-gangen diner (weekmenu á 23,50 per volwassen) of korter verblijf tegen de aangeboden prijs 7(8)7 We stellen nog 1x voor om te middelen. Als ze daar niet mee akkoord gaan, dan annuleren we en volgt er een negatieve recensie en klacht bij RECRON. Dan is de zin over.
Is het al die negatieve energie waard?

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:34
JackBol schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Is het al die negatieve energie waard?
Ik verbaas mij er wel over als dit om iets zou gaan zoals Center Parcs

Oftewel de prijs is echt onrealistisch geweest (40 ipv 240 euro) dan snap ik dat ze stug zijn, of men maakt er daar gewoon een principe zaak van

• Joris748
President schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:02:
[...]

Ik verbaas mij er wel over als dit om iets zou gaan zoals Center Parcs

Oftewel de prijs is echt onrealistisch geweest (40 ipv 240 euro) dan snap ik dat ze stug zijn, of men maakt er daar gewoon een principe zaak van
Het is een grote, zelfstandige camping met veel verschillende type accomodaties voor de verhuur. Prijsverschil is ca 25% van de oorspronkelijke prijs.

Net (onverwacht) nieuw tegenvoorstel gekregen naar aanleiding van het eerdere telefoongesprek. Meer dan de gewenste compensatie, maar een deel in natura. Vanavond final verdict (ik denk dat we gewoon een fijne vakantie tegemoet gaan zien op het betreffende park).

[Voor 4% gewijzigd door Joris748 op 31-10-2018 15:20]

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Joris748 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Het is een grote, zelfstandige camping met veel verschillende type accomodaties voor de verhuur. Prijsverschil is ca 25% van de oorspronkelijke prijs.

Net (onverwacht) nieuw tegenvoorstel gekregen naar aanleiding van het eerdere telefoongesprek. Meer dan de gewenste compensatie, maar een deel in natura. Vanavond final verdict (ik denk dat we gewoon een fijne vakantie tegemoet gaan zien op het betreffende park).
Als je slim bent, neem je een bloemetje van €10 mee en geef je die aan de eigenaar bij het inchecken en complimenteer je hem dat hij het zo netjes heeft opgelost.

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 17:12
JackBol schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 15:58:
[...]

Als je slim bent, neem je een bloemetje van €10 mee en geef je die aan de eigenaar bij het inchecken en complimenteer je hem dat hij het zo netjes heeft opgelost.
Beter komt die eigenaar met een bloemetje voor het ongemak.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee