Zwart Iiyama scherm tijdens 3DMark benchmark

Pagina: 1
Acties:

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Topicstarter
Wat c.q. welke instelling moet ik waarvan wijzigen om beeld te houden tijdens het uitvoeren van een benchmark?

Ben onlangs overgestapt op een 19 Iiyama monitor. Bij aanzetten verschijnt bericht
Monito Status
fh = --.- KHz
Fv = --- Hz
Dit verdwijnt direct na het aansluitend booten van de PC. Een verschijnsel dat in het verdere gebruik van zakelijke toepassingen of games niet meer voorkomt. Heb daar derhalve dan ook geen (directe) problemen mee.

Anders is het bij het gebruik van 3Dmark 2001. Zodra een Benchmark start wordt het beeldscherm of geheel zwart (bij Nvidia W98 driver 1410) of toont het een tussen
fh = --.- KHz Fv = --- Hz BNC
- en -
fh = 98.8 KHz Fv = 116 Hz D-SUB wisselende Monitor Status bericht (bij Nvidia W98 driver 1101). Hoewel de test correct verloopt en de eindscore wordt getoond, wil ik de filmpjes van de test gewoon zien zoals het geval was voor het wisselen van monitor.

Mijn configuratie: PII-350, W98SE, Creative GeForce DDR 32 MB (CT6971) op 85 Hz, Iiyama Vision Master 400 S901GT op 1024x768 - 16 bits.

PS
Er lijkt een verband met de december 2000 topic van PowerPee te bestaan. Echter niemand had toen een antwoord.

The desire to know is natural to all good people!

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Topicstarter
Oorzaak euvel uiteindelijk ontdekt. Foutieve monitor driver meegeleverd gekregen; VM 450 i.p.v. VM 400.

Probleem opgelost, case closed.

The desire to know is natural to all good people!