Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vorige volgende link in berichten tonen offtropic berichten

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

• hans3702
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-02 21:25
Als je een .plan geopende hebt bv plan: Veel kleine verbeteringen - Development-iteratie #141
dan staan er onder aan de pagina vorige .plan en volgend .plan dan verwacht je naar interatie 140 en itaratie 142 te gaan maar je komt een ander bericht.

ook als je een filter zet op alleen .greek https://tweakers.net/nieu...Zm5ILGCxPTU4MyqVCUrU4NaAA en je doet volgende .greek vorige .greek krijg je andere berichten te zien. en de vorige vorige zou ook "grijs" behoren te zijn als er maar twee .greek berichten zijn.

mogelijk heeft dit op meer plekken dezelfde niet verwachte werking

OEPS: Bleek dat het keyword filter nog actief was waardoor een resultatenlijst afweek van de de vorige vorige _/-\o_ 8)7 :z

[Voor 8% gewijzigd door hans3702 op 30-10-2018 12:40. Reden: foutje bedankt]

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

.plan is een categorie voor posts over Tweakers zelf. Binnen die categorie worden berichten gepost over acties, evenementen en development-iteraties.

Iteratie 140 heeft Id 1749, en iteratie 141 heeft Id 1781. Daartussen zitten dus een aantal andere posts die niet over development-iteraties gaan. Die krijg je te zien als je vanaf die iteratie-posts op Vorige of Volgende klikt.

Wat jij lijkt te vragen (en da's een feature, geen bug) is dat de Vorige/Volgende-knoppen rekening houden met de categorie of tags of zoekresultaten van waaruit je een post hebt aangeklikt.

Het is geek, niet greek.

[Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 30-10-2018 11:20]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• hans3702
Mijn inziens geeft de tekst van de knop 100% aan dat je naar de volgende iteratie / .plan dan wel .greek gaat en niet naar de volgende post in de tijd

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Nee, er staat gewoon letterlijk dat je naar de vorige of volgende .plan gaat.... Een .plan is een categorie die breder is dan de ontwikkel-iteraties: https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?itemTypes%5B%5D=20

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• hans3702
Jep, dat had ik door, nadat ik de foto gepost had mbt .plan dat dat groter is dan alleen de iteratie, bij .greek zie ik het nog nog niet en ga daar nog een keer naar kijken

Als ik een filter zet op .plan en dan onderstaande resultatenpagina krijg te zien en vervolgens in een geopend bericht een knop vorige .plan volgende .plan krijg als keuze lijkt het mij in de lijn der verwachting te liggen dat je dan op de berichten uit deze lijst komt en niet op een bericht over "Help mee de Meet-up-onderwerpen voor 2019 te bepalen" wat ik niet in de gefilterde .plan lijst terug zie.

Mogelijk Gevonden, het lijkt er op dat er voor mij onzichtbare filters actief blijven in de lijst waardoor ik als ik filter op .greek er soms 2 krijg en soms dus de ca 1000 de filters die de lijst geven blijken dus niet gelijk te lopen met de filters onder bij de vorige / volgende knoppen

Helemaal gevonden: bij het toepassen van het filter stond nog het keywoord iteraties in de zoekbalk waardoor er een tweede filter actief was. Dat je dit tweede filter niet meeneemt in de links van volgende vorige lijkt mij wel logisch

was er via https://tweakers.net/nieu...Zm5ILGCxPTU4MyqVCUrU4NaAA gekomen en dan met scrollen op en neer is het keyword uit beeld geraakt.

mea culpa 8)7
Wat jij lijkt te vragen (en da's een feature, geen bug) is dat de Vorige/Volgende-knoppen rekening houden met de categorie of tags of zoekresultaten van waaruit je een post hebt aangeklik
@CodeCaster Mee eens, maar nu ik weet hoe het werkt, voor mij geen item.

[Voor 104% gewijzigd door hans3702 op 30-10-2018 12:41. Reden: verduidelijking]

• ACM
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit werkt gewoon zoals bedoeld, het is 'vorige artikel van dit type' en niet 'vorige over hetzelfde onderwerp'.

Het heeft bovendien geen relatie tot de zoekopdracht die je mogelijk hebt uitgevoerd.

En dat had je ondertussen ook ontdekt :)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True