Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, specifiek Rainbow Six: Siege.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek iets voor ongeveer max 1000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en monitor heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet alleen de aangeraden specs voor de game:
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege Recommended Requirements
CPU: Intel Core i5-2500K @ 3.3GHz or better, AMD FX-8120 Eight-Core @ 2.6Ghz or better
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 64 bit, Windows 8 64 bit, Windows 10 64 bit
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD 7970 / R9 280x (2GB VRAM)
PIXEL SHADER: 5.0
VERTEX SHADER: 5.0
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 47 GB
DEDICATED VIDEO RAM: 2 GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Geen Idee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hallo allemaal,
Ik heb dit topic aangemaakt, omdat ik geïnteresseerd ben in het aanschaffen van een PC en de tweakers community voor mijn gevoel de experts zijn op dit gebied.
Ik ben sinds kort op zoek naar een PC, met de hoofdreden dat ik graag Rainbow Six: Siege hierop wil gaan spelen. Ik heb dit 3 jaar op PS4 gespeeld, maar merk dat de echte scene zich afspeelt op PC. Voor de duidelijkheid: ik heb totaal geen verstand van de interne werking van een PC en dus ook niet waar ik op moet letten.
Ik begon mij zoektocht met €700/€800 budget, maar heb dit al snel bijgesteld naar €1000,- om realistisch te blijven. Ik zoek het liefst naar een kant-en-klare desktop, dit omdat ik er geen verstand van heb en ik een elektronica vloek heb waarbij er altijd iets mis gaat.
Nou kwam ik deze desktop tegen: MSI Nightblade MI3 8RA-043EU pricewatch: MSI Nightblade MI3 8RA-043EU
In mijn onervaren ogen lijkt deze prijs/kwaliteit verhouding perfect en moet het ook Siege kunnen runnen. Maar ik heb echt het gevoel dat ik dingen over het hoofd zie, omdat ik modellen met vergelijkbare componenten heb gezien voor veeeeel meer dan €800. Mijn vragen aan jullie zijn dan ook: wat denken jullie hierover? Goeie prijs? Goei Specs? Kan het Siege op goede settings runnen? Is het misschien toch echt beter er zelf een te bouwen?
Alle info en tips die jullie kunnen geven zijn van harte welkom.
Hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
ShoeBox-
P.S. Ik hoop dat ik dit topic op juiste manier en plaats heb geplaatst.
Gamen, specifiek Rainbow Six: Siege.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek iets voor ongeveer max 1000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en monitor heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet alleen de aangeraden specs voor de game:
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege Recommended Requirements
CPU: Intel Core i5-2500K @ 3.3GHz or better, AMD FX-8120 Eight-Core @ 2.6Ghz or better
CPU SPEED: Info
RAM: 8 GB
OS: Windows 7 64 bit, Windows 8 64 bit, Windows 10 64 bit
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon HD 7970 / R9 280x (2GB VRAM)
PIXEL SHADER: 5.0
VERTEX SHADER: 5.0
SOUND CARD: Yes
FREE DISK SPACE: 47 GB
DEDICATED VIDEO RAM: 2 GB
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Geen Idee
Wat verwacht je van ons?[i]
Hallo allemaal,
Ik heb dit topic aangemaakt, omdat ik geïnteresseerd ben in het aanschaffen van een PC en de tweakers community voor mijn gevoel de experts zijn op dit gebied.
Ik ben sinds kort op zoek naar een PC, met de hoofdreden dat ik graag Rainbow Six: Siege hierop wil gaan spelen. Ik heb dit 3 jaar op PS4 gespeeld, maar merk dat de echte scene zich afspeelt op PC. Voor de duidelijkheid: ik heb totaal geen verstand van de interne werking van een PC en dus ook niet waar ik op moet letten.
Ik begon mij zoektocht met €700/€800 budget, maar heb dit al snel bijgesteld naar €1000,- om realistisch te blijven. Ik zoek het liefst naar een kant-en-klare desktop, dit omdat ik er geen verstand van heb en ik een elektronica vloek heb waarbij er altijd iets mis gaat.
Nou kwam ik deze desktop tegen: MSI Nightblade MI3 8RA-043EU pricewatch: MSI Nightblade MI3 8RA-043EU
In mijn onervaren ogen lijkt deze prijs/kwaliteit verhouding perfect en moet het ook Siege kunnen runnen. Maar ik heb echt het gevoel dat ik dingen over het hoofd zie, omdat ik modellen met vergelijkbare componenten heb gezien voor veeeeel meer dan €800. Mijn vragen aan jullie zijn dan ook: wat denken jullie hierover? Goeie prijs? Goei Specs? Kan het Siege op goede settings runnen? Is het misschien toch echt beter er zelf een te bouwen?
Alle info en tips die jullie kunnen geven zijn van harte welkom.
Hoor graag van jullie!
Met vriendelijke groet,
ShoeBox-
P.S. Ik hoop dat ik dit topic op juiste manier en plaats heb geplaatst.