Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Verwijderd
ik nietOp vrijdag 20 juli 2001 19:02 schreef stappel_ het volgende:
Wie wil er een gok doen?
[..]
Als ik toch overal toch nieuwe cliënts moet installeren, bestaat de kans dat deze dan niet van distributed.net zullen zijn.
Ik denk dus dat ze juist een meer in het oog springend project willen doen a la UD Think.Op vrijdag 20 juli 2001 19:11 schreef [Mike] het volgende:
Zal wel iets met priemgetallen zijn, gezien ze alleen maar wiskundige problemen oplossen
Overigens doe ik mee zodra de dnet personal proxy het nieuwe project ondersteunt en de stats makkelijk aan te passen zijn
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
ik denk dat ze een onderzoek doen naar de gevolgen van de interplanetaire magnetische velden op de 13 manen van jupiter , tijdens de saaie wedstrijden van ajax op kunstgras bij volle maan en dan in combinatie met de uitkomst van de op dat moment gekraakte seti blockjes en de prijs van de kokos-milkshakes van mc Donalds met airmiles-korting en het effect daarvan op de wereld economie
just my 2 cents :0
Verwijderd
LOLOp vrijdag 20 juli 2001 22:03 schreef scsi-freak het volgende:
ik denk dat ze een onderzoek doen naar de gevolgen van de interplanetaire magnetische velden op de 13 manen van jupiter , tijdens de saaie wedstrijden van ajax op kunstgras bij volle maan en dan in combinatie met de uitkomst van de op dat moment gekraakte seti blockjes en de prijs van de kokos-milkshakes van mc Donalds met airmiles-korting en het effect daarvan op de wereld economie
Nu ik er nog eens over na denk...
hehe
-> Wordt niks duswe are (internally) discussing
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Kijk dat is iets waar ik mijn niet gebruikte cycles wel voor wil inzettenOp vrijdag 20 juli 2001 22:03 schreef scsi-freak het volgende:
ow en voor WORLDPEACE natuurlijk
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Pagina: 1