Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• koen3950
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 23:28
in mijn pc van ondertussen meer dan 11 jaar oud zit een enermax Liberty dual ELT620AWT voeding. Op wat stof na lijkt deze zijn werk nog goed te doen.

Zeer binnenkort ga ik echter een nieuwe pc bouwen rond een Ryzen 7 2700X of een i5 8600K icm een RTX 2070. Ik ben niet vies van een bescheiden overclock. Ik vraag me af of ik deze voeding nog zou gebruiken (na een schoonmaakbeurt) of dat het aangewezen is een nieuwe te kopen?

Beste antwoord (via koen3950 op 30-10-2018 11:12)

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Vervangen, betrouwbaar is die niet meer, is ook zeker de vraag of die nog wel goed werkt. Maar zonder tienduizenden euro's aan apparatuur kun je dat niet testen.

Ook het platform is verouderd, waardoor die zelf als de voeding nog goed zou zijn, niet meer goed presteert met een moderne PC.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Vervangen, betrouwbaar is die niet meer, is ook zeker de vraag of die nog wel goed werkt. Maar zonder tienduizenden euro's aan apparatuur kun je dat niet testen.

Ook het platform is verouderd, waardoor die zelf als de voeding nog goed zou zijn, niet meer goed presteert met een moderne PC.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True