Ik heb een onterechte wraakreview beoordeling gekregen van xaliton, zou microkid even onze DM willen lezen en verwijderen. Bedankt.
[Voor 17% gewijzigd door cem. op 30-10-2018 10:27]
[Voor 17% gewijzigd door cem. op 30-10-2018 10:27]
[Voor 76% gewijzigd door Meneer UYL op 30-10-2018 12:45]
[Voor 89% gewijzigd door Microkid op 30-10-2018 17:03]
[Voor 80% gewijzigd door Microkid op 30-10-2018 17:03]
Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129
Ik wou de iPad Air 2 kopen voor mijn broers dochter voor op school maar helaas heeft Xaliton mij in de steek gelaten.Flimovic schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:28:
Heeft @cem. niet alsnog recht op de iPad (tegen betaling uiteraard)? Dit is juridisch gezien nog best interessant
Ik doel er meer op dat je (voor zover ik het kan beoordelen) een rechtmatige overeenkomst hebt gesloten en dat verkoper op onrechtmatige gronden de overeenkomst heeft verbroken. Maar dat is meer voer voor een jurist. (did anyone say @Floppus?)cem. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:33:
[...]
Ik wou de iPad Air 2 kopen voor mijn broers dochter voor op school maar helaas heeft Xaliton mij in de steek gelaten.
Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129
[Voor 25% gewijzigd door Meneer UYL op 30-10-2018 14:02]
[Voor 7% gewijzigd door Meneer UYL op 30-10-2018 14:21]
Vaag verhaal. maar eerlijk gezegd lijkt het me beter dat mods hier ingrijpen. @Microkid @Bor of..xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:16:
Mijn familie is daadwerkelijk over de vloer geweest. En mijn tante heeft ook de ipad ontvangen terwijl ik daar was. Ik heb de reactie geschreven terwijl zij er nog was en ik heb daarom de deal afgezegd.
Het was daadwerkelijk afgezegd omdat ik hem aan mijn tante had gegeven.
Het deel dat ik lieg vind ik daarom onterecht en is maar aanname.
Aangezien ik van Cem te horen kreeg dat het afsluiten van de deal akkoord was is onze deal niet doorgegaan. Dus de deal stond niet meer en ik was het niet van plan te verkopen. Cem heeft letterlijk akkoord gegeven dat het geld teruggestort zou worden overigens.... dus dat was uiteindelijk een wederzijds akkoord.
Later op de avond bij het weggaan van mijn familie heb ik de ipad terug in mijn handen gedrukt gekregen met de mededeling dat ik het maar moet verkopen omdat ze het niet gratis van mij wilde overnemen. Heb zelfs nog gevraagd haar gedeeltelijk te laten betalen maar dat wilde ze niet.
Kreeg later van Jos een bericht dat hij dezelfde avond kon komen, daar ben ik op in gegaan.
Misschien niet echt netjes, maar is dit nou zo ongeloofwaardig? Zoals ik al zei de 1 ster is prima. Maar maak geen accusaties dat ik lieg, terwijl ik dat niet doe. Cem. Had veel beter gewoon mij kunnen vragen hoe het daadwerkelijk zat.
Nu wordt ik in twijfel gebracht op mijn geloofwaardigheid. Op geen verdere grond.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Was dit allemaal op dezelfde (zondag)avond? Dan had je het maandag alsnog gewoon naar cem. kunnen versturen. Beetje verwarrend allemaal, maar inderdaad niet zo netjes.xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:16:
Kreeg later van Jos een bericht dat hij dezelfde avond kon komen, daar ben ik op in gegaan.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Gelijk heb je. Maar wat bedoel je met ipad is kapot? Ik heb natuurlijk wel gezegd waar het op stond.Uzuhl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:43:
Even los van de reviews.
Je net zo goed Cem. een berichtje kunnen sturen met nogmaals een stukje uitleg en alsnog de iPad op kunnen sturen(had je zoveel ellende, tijd en moeite gescheeld). Vanuit zijn perspectief zou ik mij namelijk ook genaaid voelen, zeker omdat het geld al over gemaakt was + je komt met een heel verhaal. Je had ook kunnen sturen "yo ipad is kapot, sorry stuur morgen je geld terug". maar je maakt het verschrikkelijk complex.
Hij kent inderdaad de feiten niet, maar als er diezelfde dag dan een koop plaatsvind op hetzelfde object en het geld is nog steeds in jouw bezit. Tja..
Als jij flexibiliteit verwacht van een ander, moet jij dat zelf ook geven.
Oke ik stop in ieder geval met reageren aangezien ik alles al publiekelijk heb uitgespit, wat ik niet van plan was om te doen.Hamazaki schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:46:
persoonlijk geloof ik helemaal niets van je verhaal
Het gaat erom dat hoe moeilijker het verhaal is, hoe meer mensen erover na gaan denken. Eerlijkheid duurt absoluut het langst, maar ik hoor liever "hey X is gevallen en kapot, excuses. Ik stuur je het geld terug.." dan een heel complex verhaal over jouw tante(hell je had ook kunnen sturen - door omstandigheden kan de verkoop niet doorgaan[punt]). Dan gaat het namelijk kriebelen, zeker aangezien er wat eerdere voorvallen geweest zijn. Mensen hebben liever een nee als antwoord dan een wazig verhaalxaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:45:
[...]
Gelijk heb je. Maar wat bedoel je met ipad is kapot? Ik heb natuurlijk wel gezegd waar het op stond.
Ja maar ik vind dat weer persoonlijk heel vaagUzuhl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:48:
[...]
Het gaat erom dat hoe moeilijker het verhaal is, hoe meer mensen erover na gaan denken. Eerlijkheid duurt absoluut het langst, maar ik hoor liever "hey X is gevallen en kapot, excuses. Ik stuur je het geld terug.." dan een heel complex verhaal over jouw tante(hell je had ook kunnen sturen - door omstandigheden kan de verkoop niet doorgaan[punt]). Dan gaat het namelijk kriebelen, zeker aangezien er wat eerdere voorvallen geweest zijn. Mensen hebben liever een nee als antwoord dan een wazig verhaal
It is what is it is. In dit geval is het hele probleem de verkoop aan een andere Tweaker geweest. Maar goed die had je hopelijk zelf ook helder.xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:59:
T
[...]
Ja maar ik vind dat weer persoonlijk heel vaag, ik probeerde het iets meer te specificeren richting cem. Maar dat werkt blijkbaar averechts.
Ik begrijp cem.’s kant wel. Dus ja die is helder. Daarom dat ik mij neerleg bij het geval van mijn review. Toch bevat zijn review onfeitelijke informatie. Zou fijn zijn als hij dat er nog uithaaltUzuhl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:13:
[...]
It is what is it is. In dit geval is het hele probleem de verkoop aan een andere Tweaker geweest. Maar goed die had je hopelijk zelf ook helder.
Inderdaad dezelfde dag zondag middag heb ik 215euro al overgemaakt en dat had ik ook netjes direct gezegd dat ik geld heb overgemaakt en later in de avond verkoopt hij gewoon door aan Jos voor 250euro.Seroczynski schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:41:
[...]
Was dit allemaal op dezelfde (zondag)avond? Dan had je het maandag alsnog gewoon naar cem. kunnen versturen. Beetje verwarrend allemaal, maar inderdaad niet zo netjes.
Hoe kom je daar nou bij?cem. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:10:
[...]
Inderdaad dezelfde dag zondag middag heb ik 215euro al overgemaakt en dat had ik ook netjes direct gezegd dat ik geld heb overgemaakt en later in de avond verkoopt hij gewoon door aan Jos voor 250euro.
Ik weet niet wat ik nog mag zeggen eigenlijk, alles spreekt hier voor zich, ik wil graag nu microkid of andere moderators wachten.xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:15:
Cem. Wil je dit nog per PM afhandelen of niet? Want alle informatie vanuit ons beide maakt het voor anderen alleen maar meer verwarrend en we bereiken er allebei niets mee.
Ik ga mee akkoord als moderators goed vinden.xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:21:
Voor mijn review te laten verwijderen? Ik heb daar al mee ingestemd. Dus dat gaat gebeuren. Zou je dan wel AUB nog even dat deel in je review willen aanpassen zodat het niet lijkt dat ik gelogen heb? (Ik heb je zowel hier als per PM aangegeven dat ik niet loog)
[Voor 24% gewijzigd door Microkid op 30-10-2018 17:21]
3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details