Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onterechte beoordeling van Xaliton

Pagina: 1
Acties:
  • 1.607 views

• cem.
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-06 09:09
Ik heb een onterechte wraakreview beoordeling gekregen van xaliton, zou microkid even onze DM willen lezen en verwijderen. Bedankt.

[Voor 17% gewijzigd door cem. op 30-10-2018 10:27]

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 30-05 12:13
Hallo? Wraakreview? Waar slaat dit op Cem. In plaats van mij een berichtje te sturen vraag je gelijk de mods de boel te verwijderen. Gaat wel heel makkelijk zo...

Als je de items waar ik bezwaar mee hebt wilt rectificeren, dan ben ik gewoon bereid om mijn review in te trekken.

Nogmaals, je hebt een review geplaatst op basis van jouw ervaring, prima. Maar je zet er meerdere dingen in die ten eerste geen zaak hebben in een review, en ten tweede als feit worden neergezet, terwijl het voor jou alleen een aanname is. Misschien handig om gewoon een neutrale conversatie aan te gaan dan te accuseren en vanuit daar te verwachten dat mijn ervaring en mening niet telt.

De review is geen wraakactie. Ik weet hartstikke goed dat mijn deal eenzijdig is verbroken en dat is niet bepaald netjes, maar het gebeurd wel eens. Jouw review van 1 ster is op zijn plaats als jij dat wilt plaatsen. Echter, mijn review is gebaseerd op mijn communicatie met jou. Vandaar ook de 1 ster beoordeling bij communicatie.

Mods/admins. Gelieve de inhoud van zijn review aan te laten passen alvorens mijn review te verwijderen, dit is nogal oneerlijk.

[Voor 76% gewijzigd door Meneer UYL op 30-10-2018 12:45]

• cem.
Wij hebben samen afgesproken en ik heb iPad Air 2 gekocht van je en netjes vooraf betaalt, Deal=deal is afspraak is afspraak. Jij komt met lieg verhaal over tante enzo. Alles staat hier op DM moderators kunnen alles lezen wat je hebt gedaan met iPad Air 2 dat je hebt verkocht voor meer geld achter mijn rug aan “Josmarja” terwijl wij Deal hadden, was het nog waard dit te doen voor 35euro extra?

• gentlemen
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09-06 09:43
*knip*. NIET reageren!

[Voor 89% gewijzigd door Microkid op 30-10-2018 17:03]

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19-06 11:03

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

*knip*. NIET reageren!

[Voor 80% gewijzigd door Microkid op 30-10-2018 17:03]

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• cem.
Flimovic schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:28:
Heeft @cem. niet alsnog recht op de iPad (tegen betaling uiteraard)? Dit is juridisch gezien nog best interessant :)
Ik wou de iPad Air 2 kopen voor mijn broers dochter voor op school maar helaas heeft Xaliton mij in de steek gelaten.

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19-06 11:03

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

cem. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

Ik wou de iPad Air 2 kopen voor mijn broers dochter voor op school maar helaas heeft Xaliton mij in de steek gelaten.
Ik doel er meer op dat je (voor zover ik het kan beoordelen) een rechtmatige overeenkomst hebt gesloten en dat verkoper op onrechtmatige gronden de overeenkomst heeft verbroken. Maar dat is meer voer voor een jurist. (did anyone say @Floppus?)

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Meneer UYL
Het is inderdaad niet netjes geweest van mij om voortijdig de deal af te breken. Maar helaas was het op dat moment niet anders Cem. Ik heb dit netjes vermeld in mijn review. De 1 ster is prima op zijn plaats, daar doe/deed ik niet moeilijk over

• Meneer UYL
Gezien het onderwerp. Van de topic.
Cem. Kan jij de items aanpassen genoemd door mij. Dan kan ik mijn “wraakreview” verwijderen zoals je wilt.

De mods/admins reageren nog niet. Dus als wij het reviewprobleem kunnen oplossen ook goed. Als je daartoe bereid ben.

Het was wat fijner voor ons beiden geweest als we dit onderling geregeld hadden, en jij je ongenoegen over mijn review tegen mij uit zou spreken ipv openbaar te gooien . Snap je mij wel?

[Voor 25% gewijzigd door Meneer UYL op 30-10-2018 14:02]

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
als het zo is gegaan zoals cem het verteld, vind ik zijn beoordeling wel terecht.

ik wil niet lullig doen, maar deze reden kom ik ook vaak tegen op MP: de verkoper die opeens afziet omdat ''een familielid op de vloer is geweest''

• Meneer UYL
Mijn familie is daadwerkelijk over de vloer geweest. En mijn tante heeft ook de ipad ontvangen terwijl ik daar was. Ik heb de reactie geschreven terwijl zij er nog was en ik heb daarom de deal afgezegd.

Het was daadwerkelijk afgezegd omdat ik hem aan mijn tante had gegeven.

Het deel dat ik lieg vind ik daarom onterecht en is maar aanname.

Aangezien ik van Cem te horen kreeg dat het afsluiten van de deal akkoord was is onze deal niet doorgegaan. Dus de deal stond niet meer en ik was het niet van plan te verkopen. Cem heeft letterlijk akkoord gegeven dat het geld teruggestort zou worden overigens.... dus dat was uiteindelijk een wederzijds akkoord.

Later op de avond bij het weggaan van mijn familie heb ik de ipad terug in mijn handen gedrukt gekregen met de mededeling dat ik het maar moet verkopen omdat ze het niet gratis van mij wilde overnemen. Heb zelfs nog gevraagd haar gedeeltelijk te laten betalen maar dat wilde ze niet.

Kreeg later van Jos een bericht dat hij dezelfde avond kon komen, daar ben ik op in gegaan.

Misschien niet echt netjes, maar is dit nou zo ongeloofwaardig? Zoals ik al zei de 1 ster is prima. Maar maak geen accusaties dat ik lieg, terwijl ik dat niet doe. Cem. Had veel beter gewoon mij kunnen vragen hoe het daadwerkelijk zat.

Nu wordt ik in twijfel gebracht op mijn geloofwaardigheid. Op geen verdere grond.

• Farabi
  • Niet online
jij bent akkoord gegaan dat het bedrag overgeboekt mocht worden, zodra een bedrag is overgeboekt en ontvangen, is de deal rond. de beoordeling van cem is terecht en die hoort ook te blijven. jouw beoordeling is overduidelijk een wraak review.

• Meneer UYL
Prima. Mods verwijder de review maar. Blijkbaar is de menigte het erover eens dat mijn review op niets gebaseerd is. Wat een gedoe zeg..

[Voor 7% gewijzigd door Meneer UYL op 30-10-2018 14:21]

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:16:
Mijn familie is daadwerkelijk over de vloer geweest. En mijn tante heeft ook de ipad ontvangen terwijl ik daar was. Ik heb de reactie geschreven terwijl zij er nog was en ik heb daarom de deal afgezegd.

Het was daadwerkelijk afgezegd omdat ik hem aan mijn tante had gegeven.

Het deel dat ik lieg vind ik daarom onterecht en is maar aanname.

Aangezien ik van Cem te horen kreeg dat het afsluiten van de deal akkoord was is onze deal niet doorgegaan. Dus de deal stond niet meer en ik was het niet van plan te verkopen. Cem heeft letterlijk akkoord gegeven dat het geld teruggestort zou worden overigens.... dus dat was uiteindelijk een wederzijds akkoord.

Later op de avond bij het weggaan van mijn familie heb ik de ipad terug in mijn handen gedrukt gekregen met de mededeling dat ik het maar moet verkopen omdat ze het niet gratis van mij wilde overnemen. Heb zelfs nog gevraagd haar gedeeltelijk te laten betalen maar dat wilde ze niet.

Kreeg later van Jos een bericht dat hij dezelfde avond kon komen, daar ben ik op in gegaan.

Misschien niet echt netjes, maar is dit nou zo ongeloofwaardig? Zoals ik al zei de 1 ster is prima. Maar maak geen accusaties dat ik lieg, terwijl ik dat niet doe. Cem. Had veel beter gewoon mij kunnen vragen hoe het daadwerkelijk zat.

Nu wordt ik in twijfel gebracht op mijn geloofwaardigheid. Op geen verdere grond.
Vaag verhaal. maar eerlijk gezegd lijkt het me beter dat mods hier ingrijpen. @Microkid @Bor of..

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Seroczynski
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 18-06 18:51
xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:16:
Was dit allemaal op dezelfde (zondag)avond? Dan had je het maandag alsnog gewoon naar cem. kunnen versturen. Beetje verwarrend allemaal, maar inderdaad niet zo netjes.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18-06 19:30

Uzuhl

sell the dip!!1!

Even los van de reviews.

Je net zo goed Cem. een berichtje kunnen sturen met nogmaals een stukje uitleg en alsnog de iPad op kunnen sturen(had je zoveel ellende, tijd en moeite gescheeld). Vanuit zijn perspectief zou ik mij namelijk ook genaaid voelen, zeker omdat het geld al over gemaakt was + je komt met een heel verhaal. Je had ook kunnen sturen "yo ipad is kapot, sorry stuur morgen je geld terug". maar je maakt het verschrikkelijk complex.

Hij kent inderdaad de feiten niet, maar als er diezelfde dag dan een koop plaatsvind op hetzelfde object en het geld is nog steeds in jouw bezit. Tja..

Als jij flexibiliteit verwacht van een ander, moet jij dat zelf ook geven.

• Meneer UYL
Uzuhl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:43:
Even los van de reviews.

Je net zo goed Cem. een berichtje kunnen sturen met nogmaals een stukje uitleg en alsnog de iPad op kunnen sturen(had je zoveel ellende, tijd en moeite gescheeld). Vanuit zijn perspectief zou ik mij namelijk ook genaaid voelen, zeker omdat het geld al over gemaakt was + je komt met een heel verhaal. Je had ook kunnen sturen "yo ipad is kapot, sorry stuur morgen je geld terug". maar je maakt het verschrikkelijk complex.

Hij kent inderdaad de feiten niet, maar als er diezelfde dag dan een koop plaatsvind op hetzelfde object en het geld is nog steeds in jouw bezit. Tja..

Als jij flexibiliteit verwacht van een ander, moet jij dat zelf ook geven.
Gelijk heb je. Maar wat bedoel je met ipad is kapot? Ik heb natuurlijk wel gezegd waar het op stond.

• Farabi
  • Niet online
persoonlijk geloof ik helemaal niets van je verhaal :)

• Meneer UYL
Hamazaki schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:46:
persoonlijk geloof ik helemaal niets van je verhaal :)
Oke ik stop in ieder geval met reageren aangezien ik alles al publiekelijk heb uitgespit, wat ik niet van plan was om te doen.

Er gaan nu en teveel mensen mee bemoeien, en ik heb al sinds de reviews niets directs van Cem gehoord, dus vruchtbaar is deze topic verder niet . Mods om het makkelijk te maken, verwijder mijn review maar, laat die van hem maar staan.

• Uzuhl

Uzuhl

sell the dip!!1!

xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:45:
[...]

Gelijk heb je. Maar wat bedoel je met ipad is kapot? Ik heb natuurlijk wel gezegd waar het op stond.
Het gaat erom dat hoe moeilijker het verhaal is, hoe meer mensen erover na gaan denken. Eerlijkheid duurt absoluut het langst, maar ik hoor liever "hey X is gevallen en kapot, excuses. Ik stuur je het geld terug.." dan een heel complex verhaal over jouw tante(hell je had ook kunnen sturen - door omstandigheden kan de verkoop niet doorgaan[punt]). Dan gaat het namelijk kriebelen, zeker aangezien er wat eerdere voorvallen geweest zijn. Mensen hebben liever een nee als antwoord dan een wazig verhaal ;)

• Meneer UYL
T
Uzuhl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:48:
[...]

Het gaat erom dat hoe moeilijker het verhaal is, hoe meer mensen erover na gaan denken. Eerlijkheid duurt absoluut het langst, maar ik hoor liever "hey X is gevallen en kapot, excuses. Ik stuur je het geld terug.." dan een heel complex verhaal over jouw tante(hell je had ook kunnen sturen - door omstandigheden kan de verkoop niet doorgaan[punt]). Dan gaat het namelijk kriebelen, zeker aangezien er wat eerdere voorvallen geweest zijn. Mensen hebben liever een nee als antwoord dan een wazig verhaal ;)
Ja maar ik vind dat weer persoonlijk heel vaag :D, ik probeerde het iets meer te specificeren richting cem. Maar dat werkt blijkbaar averechts.

• Uzuhl

Uzuhl

sell the dip!!1!

xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:59:
T
[...]

Ja maar ik vind dat weer persoonlijk heel vaag :D, ik probeerde het iets meer te specificeren richting cem. Maar dat werkt blijkbaar averechts.
It is what is it is. In dit geval is het hele probleem de verkoop aan een andere Tweaker geweest. Maar goed die had je hopelijk zelf ook helder.

• Meneer UYL
Uzuhl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:13:
[...]

It is what is it is. In dit geval is het hele probleem de verkoop aan een andere Tweaker geweest. Maar goed die had je hopelijk zelf ook helder.
Ik begrijp cem.’s kant wel. Dus ja die is helder. Daarom dat ik mij neerleg bij het geval van mijn review. Toch bevat zijn review onfeitelijke informatie. Zou fijn zijn als hij dat er nog uithaalt

• cem.
Seroczynski schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 14:41:
[...]

Was dit allemaal op dezelfde (zondag)avond? Dan had je het maandag alsnog gewoon naar cem. kunnen versturen. Beetje verwarrend allemaal, maar inderdaad niet zo netjes.
Inderdaad dezelfde dag zondag middag heb ik 215euro al overgemaakt en dat had ik ook netjes direct gezegd dat ik geld heb overgemaakt en later in de avond verkoopt hij gewoon door aan Jos voor 250euro.

• Meneer UYL
cem. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:10:
[...]

Inderdaad dezelfde dag zondag middag heb ik 215euro al overgemaakt en dat had ik ook netjes direct gezegd dat ik geld heb overgemaakt en later in de avond verkoopt hij gewoon door aan Jos voor 250euro.
Hoe kom je daar nou bij?

Anoniem: 632581

Lijkt net de kardashians hiero 😄

• Meneer UYL
Cem. Wil je dit nog per PM afhandelen of niet? Want alle informatie vanuit ons beide maakt het voor anderen alleen maar meer verwarrend en we bereiken er allebei niets mee.

• cem.
xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:15:
Cem. Wil je dit nog per PM afhandelen of niet? Want alle informatie vanuit ons beide maakt het voor anderen alleen maar meer verwarrend en we bereiken er allebei niets mee.
Ik weet niet wat ik nog mag zeggen eigenlijk, alles spreekt hier voor zich, ik wil graag nu microkid of andere moderators wachten.

• Meneer UYL
Voor mijn review te laten verwijderen? Ik heb daar al mee ingestemd. Dus dat gaat gebeuren. Zou je dan wel AUB nog even dat deel in je review willen aanpassen zodat het niet lijkt dat ik gelogen heb? (Ik heb je zowel hier als per PM aangegeven dat ik niet loog)

• cem.
xaliton schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:21:
Voor mijn review te laten verwijderen? Ik heb daar al mee ingestemd. Dus dat gaat gebeuren. Zou je dan wel AUB nog even dat deel in je review willen aanpassen zodat het niet lijkt dat ik gelogen heb? (Ik heb je zowel hier als per PM aangegeven dat ik niet loog)
Ik ga mee akkoord als moderators goed vinden.

• Meneer UYL
Thanks.

Mijn oprechte excuses hierbij dan.
Had niet eerlijk gehandeld naar jou.

Nu afwachten op de mods.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Ik heb de DM bekeken, er was overduidelijk een overeenkomst. Xaliton heeft het product echter aan iemand anders verkocht. Xaliton geeft aan dat tante die avond de ipad aan hem terug heeft gegeven. In de DM zegt hij echter dat hij de ipad aan tante heeft gegeven (terwijl dat dus niet waar in, want hij was weer teruggegeven). Waarom is de ipad dan niet gewoon alsnog naar Cem verstuurd? In plaats daar van wordt de ipad aan een ander verkocht. Het verhaal zoals Cem in de review staat klopt dus wat mij betreft en blijft gewoon staan. De wraak review van Xaliton is bij deze verwijderd.

En voor iedereen die reageerde terwijl dat nadrukkelijk niet toegestaan is: volgende keer kan je een ban verwachten.

[Voor 24% gewijzigd door Microkid op 30-10-2018 17:21]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True