Black friday education store

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_v_94
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 21:53
Beste medetweakers,

Ik sta op het punt om een nieuwe MacBook aan te schaffen. Daarbij wilde ik als het interessant is wachten op 23 november, want dan is het Black friday. Afgelopen jaren gaven ze hier een cadeaubon bij, maar ik kon niet vinden of dit ook gold bij de education store.

Ik heb hiervoor gezocht bij de verschillende nieuwssites en op internet archive. Waarbij internet archive niet de juiste pagina’s gearchiveerd had.

Weet een van jullie misschien of er afgelopen jaren ook iets gegeven werd op Black friday/cyber monday op de MacBook’s in de Nederlandse education store?

Beste antwoord (via r_v_94 op 01-11-2018 20:28)

• Enit
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-07 21:52
Voor zover ik mij kon herinneren gold de Black Friday korting niet in de Education store. In de voorwaarden van vorig jaar staat ook dat de korting niet geldt voor "education purchasers".

https://images.apple.com/promo/pdf/EN_US_BF_110817.pdf

Het zou natuurlijk mooi zijn als het dit jaar wel van toepassing is, maar ik reken er zelf niet te veel op. Ook is het nog maar de vraag of Apple korting geeft op de nieuwste MacBook air. Voorheen werden de nieuwste producten vaak uitgesloten van de actie.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Enit
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-07 21:52
Voor zover ik mij kon herinneren gold de Black Friday korting niet in de Education store. In de voorwaarden van vorig jaar staat ook dat de korting niet geldt voor "education purchasers".

https://images.apple.com/promo/pdf/EN_US_BF_110817.pdf

Het zou natuurlijk mooi zijn als het dit jaar wel van toepassing is, maar ik reken er zelf niet te veel op. Ook is het nog maar de vraag of Apple korting geeft op de nieuwste MacBook air. Voorheen werden de nieuwste producten vaak uitgesloten van de actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r_v_94
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 21:53
Bedankt voor het antwoord, dan hoef ik dat niet af te wachten.