Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• edwin1983
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 30-10-2018
hallo allemaal,

via mijn werkgever kan ik met korting een ketel kopen. Avanta cw5 voor 615, een calenta cw5 voor 825 of een tzerra cw5 voor 725. alle ex btw.

ik heb een jaren 60 huis. alles is of wordt goed geisoleerd, begane grond komt vloerverwarming, 4 slaapkamers en badkamer komt een radiator. ook komt er een houtkachel, die ik wellicht in de toekomst aan wil sluiten op de cv installatie. 128m2 en inhoud is 365m3.

welke ketel raden jullie aan?

alvast bedankt!!

• _JGC_
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
Calenta, maar tenzij je een stortdouche neemt of een groot bad snel wilt vullen zou ik gewoon voor de kleinere cw4 gaan als je die ook met korting kunt krijgen. Groter is niet effici├źnter, zeker niet in een huis dat je goed isoleert.

• edwin1983
er komt inderdaad ook een stortdouche en bad in. vandaar dat ik eigenlijk een cw5 wil

• AUijtdehaag
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Misschien ook eens kijken naar een WP boiler?
https://www.esanico.be/nl...plorer-3-warmtepompboiler
-1250 subsudie.

En een L/W warmtepomp voor cv is ook mogelijk als je toch alles vernieuwd met vloerverwarming (en radiatoren)
https://www.pmcoppack.com...OW-TEMP/Panasonic-Aquarea
-1700/1900 subsidie

Gas gaat nou eenmaal duurder worden...

PV Output - Panasonic Hit Kuro Zuid / Solar Frontier Noord- 5 kW Mitsubsidie WP - Aton powerrr to heat

• edwin1983
in de toekomst wil ik hier zeker naar kijken, vind deze techniek nog erg in de kinderschoenen staan. ben ook erg benieuwd naar de ontwikkeling van waterstof.

• _JGC_
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
De techniek staat niet in de kinderschoenen, de mensen in Nederland die het moeten installeren en onderhouden hebben er vooral geen kaas van gegeten. Is ook niet vreemd in een land waar overal goedkoop gas is. In het buitenland stoken ze al tig jaar met die dingen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True