Hallo, ik heb wat onderdelen vervangen en heb nu een usb probleem.
Ik zal eerst de belangrijkste onderdelen noemen
MB = Asrock x40 Taich
Cpu = AMD Ryzen 7 2700x
Geheugen = 16gb Corsair Vengeance DDR4 LPX Dimm288 3000mhz
OS disk is de Samsung EVO 250gb m2 ssd
Videokaart Nvidia Geforce GT430
Verders zitten er een Blu-ray brander in 4, Sata harde schijven en nog 2 SSD schijven.
Ik heb Windows 10 geinstalleerd van een usb stick. Alles gaat prima en als Windows opgestart is
krijg ik de melding "Het USB-apparaat wordt niet herkend. Het laatste USB apparaat dat u op deze computer
aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer"
Wat ik op usb had aangesloten was een unifyer van logitech vd muis en een logitech toetsenbord en dan de usb stick met windows. Al die apparaten worden gezien en geven geen error.
Ik heb veel gelezen dat je bijv het apparaat kunt uitschakelen. Maar het probleem is dat het in het apparaatbeheer verschijnt en dan naar een halve minuut weer verdwijnt. weer terugkomt, weer verdwijnt etc.
Als het verschijnt in het apparatenbeheer komt er te staan:"onbekend usb apparaat(verzoek voor apparaat descriptor is mislukt)" Als ik bij details kijk komt er te staan dat het apparaat is gestopt en dat er problemen zijn gerapporteerd (code 43)
Als het weer uit het apparatenbeheer verdwijnt komt er te staan "Het apparaat is momenteel niet aangesloten of er is geen verbinding met dit apparaat (code 45)
Als ik bij usbdeview kijk staat er Port_0018 hub_#0001
In mijn apparatenbeheer staan verders bij usb:
AMD USB 3.0 extensible host controller - 1.0 (microsoft)
AMD USB 3.10 extensible host controller - 1.10 (microsoft)
Asmedia USB 3.1 extensible controller 1.10 (microsoft)
Samengesteld USB-apparaat (2 keer)
USB-apparaat voor massa opslag
USB hoofdhub (usb 3.0) (3 keer)
Ik ben er al dagen mee bezig en heb er heel wat uren ingestoken om het zelf te vinden. Helaas is dat niet gelukt en hopelijk weet iemand hier de oplossing voor het probleem.
Alvast vriendelijk bedankt!
Ik zal eerst de belangrijkste onderdelen noemen
MB = Asrock x40 Taich
Cpu = AMD Ryzen 7 2700x
Geheugen = 16gb Corsair Vengeance DDR4 LPX Dimm288 3000mhz
OS disk is de Samsung EVO 250gb m2 ssd
Videokaart Nvidia Geforce GT430
Verders zitten er een Blu-ray brander in 4, Sata harde schijven en nog 2 SSD schijven.
Ik heb Windows 10 geinstalleerd van een usb stick. Alles gaat prima en als Windows opgestart is
krijg ik de melding "Het USB-apparaat wordt niet herkend. Het laatste USB apparaat dat u op deze computer
aangesloten heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat niet meer"
Wat ik op usb had aangesloten was een unifyer van logitech vd muis en een logitech toetsenbord en dan de usb stick met windows. Al die apparaten worden gezien en geven geen error.
Ik heb veel gelezen dat je bijv het apparaat kunt uitschakelen. Maar het probleem is dat het in het apparaatbeheer verschijnt en dan naar een halve minuut weer verdwijnt. weer terugkomt, weer verdwijnt etc.
Als het verschijnt in het apparatenbeheer komt er te staan:"onbekend usb apparaat(verzoek voor apparaat descriptor is mislukt)" Als ik bij details kijk komt er te staan dat het apparaat is gestopt en dat er problemen zijn gerapporteerd (code 43)
Als het weer uit het apparatenbeheer verdwijnt komt er te staan "Het apparaat is momenteel niet aangesloten of er is geen verbinding met dit apparaat (code 45)
Als ik bij usbdeview kijk staat er Port_0018 hub_#0001
In mijn apparatenbeheer staan verders bij usb:
AMD USB 3.0 extensible host controller - 1.0 (microsoft)
AMD USB 3.10 extensible host controller - 1.10 (microsoft)
Asmedia USB 3.1 extensible controller 1.10 (microsoft)
Samengesteld USB-apparaat (2 keer)
USB-apparaat voor massa opslag
USB hoofdhub (usb 3.0) (3 keer)
Ik ben er al dagen mee bezig en heb er heel wat uren ingestoken om het zelf te vinden. Helaas is dat niet gelukt en hopelijk weet iemand hier de oplossing voor het probleem.
Alvast vriendelijk bedankt!