Ik kan van een collega een MSI r9 390 overnemen waarover ik al las dat deze aan de grote kant was. Nou heb ik in het verleden al een keer problemen gehad met een andere videokaart die niet in mijn kast paste. Heeft iemand een aanrader voor een kast die goed past bij deze videokaart?
Vraag
Beste antwoord (via eberg op 30-10-2018 09:13)
Ik zal maar niet vragen welke cpu je erop hebt zitten.
Met een pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini doe je een hele goede koop en is passend voor je moederbord. Met de ATX versie pricewatch: Fractal Design Meshify C - Dark TG zou je straks naar een ATX bord kunnen.
Met een pricewatch: Fractal Design Meshify C Mini doe je een hele goede koop en is passend voor je moederbord. Met de ATX versie pricewatch: Fractal Design Meshify C - Dark TG zou je straks naar een ATX bord kunnen.
Alle reacties
Er gaat nog meer in de kast dan alleen de videokaart. Het formaat moederbord is minstens zo belangrijk om te weten. Voor wat er nu bekend is categorie: Behuizingen de selectie.
Excuus, ik zit al een tijdje er niet meer in (zie leeftijd moederbord)
Moederbord is alweer een oudje > Asus M4A78LT-M > Micro-ATX (µATX). Al wil ik deze binnenkort ook wel een keer vervangen.
Moederbord is alweer een oudje > Asus M4A78LT-M > Micro-ATX (µATX). Al wil ik deze binnenkort ook wel een keer vervangen.
Ik zal maar niet vragen welke cpu je erop hebt zitten.
Haha i know.. Wil al tijden in een keer een geheel nieuw system samenstellen, maar loop aldoor weer vast in het samenstellen van een geheel nieuw systeem. Kan wel een pricewatch samenstelling gebruiken, maar dat is vaak direct weer 900 euro voor een systeem. Ben geen gamer die alles in hoogste resolutie hoeft dus vind dat dan weer een aanzienlijk bedrag.. al ben je dan wel weer voor heel wat jaren klaar.
In elk geval heel erg bedankt hiermee. Ik heb in het verleden al eens vaker een kast gekocht waar uiteindelijk moederbord niet in paste dus wil nu even zeker zijn voordat ik wat bestel. Je hulp wordt zeer gewaardeerd!
In elk geval heel erg bedankt hiermee. Ik heb in het verleden al eens vaker een kast gekocht waar uiteindelijk moederbord niet in paste dus wil nu even zeker zijn voordat ik wat bestel. Je hulp wordt zeer gewaardeerd!
Als je vastloopt bij het samenstellen van een nieuwe PC maak je best gewoon even een nieuw topic aan in Desktop Aankoopadvies. Als je duidelijk aangeeft welk budget je in gedachten hebt moet je er dan toch uitkomen.eberg schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:44:
Haha i know.. Wil al tijden in een keer een geheel nieuw system samenstellen, maar loop aldoor weer vast in het samenstellen van een geheel nieuw systeem. Kan wel een pricewatch samenstelling gebruiken, maar dat is vaak direct weer 900 euro voor een systeem. Ben geen gamer die alles in hoogste resolutie hoeft dus vind dat dan weer een aanzienlijk bedrag.. al ben je dan wel weer voor heel wat jaren klaar.
Welke voeding heb je eigenlijk? Als die even oud is als de rest van je PC is die misschien ook niet zo best meer, als hij überhaupt de juiste aansluitingen (waarschijnlijk heb je 6pin + 8pin nodig voor die 390) heeft.
Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/
Voeding heb ik nog een keer geupdate... echter dat was nog in de studie/net aan het werk tijd... dus zal vast goedkoop ding zijn geweest. Ik weet ook wel dat het het beste is om inderdaad om met een schone pc te beginnen.. echter zie ik gewoon op tegen het samenstellen haha.
Niets ten nadelen van de Community hier, maar ik heb wel eens eerder een topic gemaakt voor iemand anders waarbij ik aangaf dat uiterlijk van pc, prestaties etc allemaal echt niet high end hoeft te zijn, maar je hebt er altijd mensen bij die hun ideale systeem er dan door willen duwen.. Wat vaak begint met 'ach dit onderdeel is maar twee tientjes duurder' eindigt met een systeem van een paar honderden euro's duurder.
Van de andere kant, misschien ben ik dan gewoon niet duidelijk genoeg geweest en moet ik gewoon een duidelijker omschrijving geven van de eisen en wensen en max bedrag.
Bedankt voor het meedenken Wekko306!
Niets ten nadelen van de Community hier, maar ik heb wel eens eerder een topic gemaakt voor iemand anders waarbij ik aangaf dat uiterlijk van pc, prestaties etc allemaal echt niet high end hoeft te zijn, maar je hebt er altijd mensen bij die hun ideale systeem er dan door willen duwen.. Wat vaak begint met 'ach dit onderdeel is maar twee tientjes duurder' eindigt met een systeem van een paar honderden euro's duurder.
Van de andere kant, misschien ben ik dan gewoon niet duidelijk genoeg geweest en moet ik gewoon een duidelijker omschrijving geven van de eisen en wensen en max bedrag.
Bedankt voor het meedenken Wekko306!
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.
En wat betreft je overige onderdelen, och, als je zelf weinig geld over hebt voor andere nieuwe onderdelen is er niemand die je dwingt
. Het kan altijd beter met een veiliger voeding, een beter moederbord met meer VRM's, dus neem het je medetweakers niet kwalijk dat ze vaak tot het gaatje gaan. Jij bent uiteindelijk degene die beslist*.
En wat betreft je overige onderdelen, och, als je zelf weinig geld over hebt voor andere nieuwe onderdelen is er niemand die je dwingt

offtopic:
*Ik durf er best geld op in te zetten dat een groot gedeelte van de mensen die advies vraagt überhaupt uiteindelijk wat anders koopt, en dat is prima.
*Ik durf er best geld op in te zetten dat een groot gedeelte van de mensen die advies vraagt überhaupt uiteindelijk wat anders koopt, en dat is prima.
Excuus, ik zal er op letten.
Wat betreft de hulp.. ik snap het hoor dat niemand mij dwingt en dat alle hulp goedbedoeld is.. alleen soms zie je daardoor door de bomen het bos niet meer
Wat betreft de hulp.. ik snap het hoor dat niemand mij dwingt en dat alle hulp goedbedoeld is.. alleen soms zie je daardoor door de bomen het bos niet meer

Het forum is wellicht wat minder passief dan andere fora. We verwachten dat je zelf ook moeite steekt in het vinden van je antwoord. Dan geldt dus ook voor het kappen van bomen die het zicht blokkeren. Eigenlijk had je huidige topicstart bijvoorbeeld ook een selectie van kasten moeten bevatten
.

Ik moet eerlijk bekennen dat jullie hier wel gelijk in hebben en dat dit een beetje te gemakkelijk van mijn kant was. Ik beloof beterschap 

Pagina: 1