Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik kan In Design files niet opslaan, wat is er aan de hand?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• ReintjedeVos2
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 04-11-2018
Mijn vraag
Werk al jaren met plezier met In Design CS5.5. Maar nu opeens willen de files niet meer opslaan.
Wie kan mij helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
CS5.5 In design (Nederlandse versie) op een Mac met OS X El Capitain versie 10.11.06.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Iets met preferences las ik ergens maar wat?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

• thunder7
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:39

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Misschien kun je iets gedetailleerder aangeven wat er precies niet werkt. Krijg je een foutmelding? Welke? Krijg je geen foutmelding - welke acties voer je precies uit? Kun je uit andere applicaties nog wel bestanden opslaan? Ook in dezelfde map?

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

• ReintjedeVos2
Krijg geen fout melding, klik op opslaan als en opslaan en kopie maken en het reageert niet.
Heb wel een keer een melding gehad met dat ik in voorkeuren moest opstarten. wel geprobeerd te zoeken daar maar kon daar niets vinden. misschien heb ik daar iets verkeerd gedaan? verder werkt het programma prima.

• Ronker
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 09-06 17:58
Kun je misschien foto's maken van de stappen die je doorloopt. Dat kan ons meer inzicht geven in het probleem. Het blijft op deze manier erg onduidelijk.

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ReintjedeVos2
ik open gewoon een template in In design. ik bewerk de template en wil stoppen met werken.
dan ga ik naar Bestand > Opslaan als, en dan gebeurt er niks meer.

Ik weet niet hoe ik hier een schermafbeelding in kan plakken voor je.

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:24

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

• ReintjedeVos2
Hallo, Ik wil jullie nog even melden dat ik het heb opgelost. Ik heb via de Time-Maschine het In Design programma terug gezet, nu werkt het opslaan weer.
Ik kreeg een poosje geleden de volgende waarschuwing bij het openen van ID:
FMCore has been stopped. Please start it from the System Preferences pane and then relaunch Adobe InDesign CS5.
Ik had gerommeld bij Preferences en dus vermoedelijk iets veranderd.
Maar nu krijg ik die waarschuwing weer. Maar het programma werkt prima. Wat moet ik doen?

Alvast bedankt Reina

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 09:24

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Al gezocht op de foutmelding? Ik kom dit tegen: https://helpx.adobe.com/i...en-stopped-launching.html

of dit:
https://forums.adobe.com/thread/496530

[Voor 17% gewijzigd door kaassouffle op 04-11-2018 17:30]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True