Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp met kiezen opvolger van mijn iPhone X.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Toushima
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 22-05 16:11
Ik zoek een?
Opvolger voor mijn iPhone X aangezien ik elk jaar een nieuwe telefoon mag uitkiezen bij mijn abbo.

Wat is je budget?
Max E350,- bij mijn abbo (+/- E50) of max E650 los.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Veel games (Dragalia Lost, Shadowverse, Fire Emblem Heroes, Pokemon Go, Cytus II, PUBG etc.) zo'n 75% van mijn gebruik, Media consumptie (YouTube, Netflix etc.) zo'n 15% van de dag, Muziek (Badkamer tijdens douchen, Sporten via BT Headphones) zo'n 10% van de dag.

Wat heb je zelf al gevonden?
- iPhone XS Max - Zelfde (heerlijke) ecosysteem wat zou werken met mijn Airpods, absurde CPU en GPU performance.
- Galaxy Note 9 - Vergelijkbaar scherm met de XS Max, iets slechtere kleuren toen ik ze heb vergeleken in store, ook haperingen tijdens gamen, waarschijnlijk vanwege Exynos en geen Snapdragon?
- Huawei Mate 20 Pro - Geen testen kunnen doen, maar een volwaardige tegenstander van de Exynos 9810?
- OnePlus 6T - Snapdragon 845, lekker groot scherm, minimale notch (hekelpunt van de iPhone XS Max) maar geen Stereospeakers
- ASUS ROG Phone - Al die accessoires staan me wel aan. Echter verwacht ik de prijs ver boven de E1000.

Welke vragen heb je hier nog over?
3.5mm jack maakt me niks uit, ik gebruik alleen Wireless headphones. Uitbreidbaar geheugen maakt me ook niet zo veel uit zolang het intern geheugen 64GB of hoger is. Het liefst ook een groot scherm ivm games/netflix etc. Dus 6" of hoger.

Alle reacties

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21:45
De gewone onplus 6 is prima en heeft ook nog eens een langere accuduur dan de 6T.

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 19:17

NeHoX

Ik roeptoeter maar wat...

Als ik naar je zelf gevonden telefoons kijk valt me direct op dat je positief bent over de iPhone. Zou die gewoon weer nemen. Inclusief Powerbank ;-)

Pocophone F1 misschien nog inetressant Snapdragon 845 en 4000mah accu?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True