account heropenen?

Pagina: 1
Acties:

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 10:57
Geachte moderators, (had het met bulldog besproken)

Ik heb ff een vraagje?

Er waren eerst twee accounts die ik gebruikte (waren niet alletwee van mijzelf) 1 daarvan had ik laten bannen.

Alleen nu wil ik hem graag weer openen.
Niet om hem zelf te gaan gebruiken want ik heb nu een eigen account.
De rechtmatige eigenaar van het account the_dragon is nu toch uiteindelijk verslaafd geraakt aan het forum en wil het nu ook gaan gebruiken :P (hij heeft eindelijk ingezien hoe handig dit forum is)

Dit was de topic waar het om gaat.

Alvast enorm bedankt en solly voor het ongemak

Groetjes izzii

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Lijkt me niet... een useraccount is het enige waar we je aan kunnen herkennen, als jij nu die andere krijgt, krijgen we dalijk nog 1000 users die dat willen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11 10:57
Ok leg het ff snel uit.

Mijn zwager had een account die gebruikte ik ook. Nu maakte hij er niet zo veel gebruik van dus ik gebruikte hem bijna alleen.

Ik was namelijk bezig met een nickname te bedenken. Toen ik die eindelijk had heb ik gemeld dat ik zelf de stoute user ben.
Ik heb toen met bulldog afgesproken om 1 account (the_dragon) te bannen omdat ik anders misschien in de war raak (was namelijk al een keer gebeurd stond perongeluk nog ingelogd met verkeerde user).
En mijn zwager gebruikte hem vrijwel nooit dus maakte het ook niet uit.

Maar nu heeft ie eindelijk ingezien dat tweakers best wel handig is.

En nu vraag ik dus of jullie zo vriendelijk willen zijn om het account te ontbannen.
Had ik tevens met bulldog afgesproken dat dat nog kon.
Als ik namelijk zelf niet had gezegd dat het account gebanned kon worden was ie nu nog gewoon actief.

Pffff wat een story :O

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Ok, duidelijk. Ik zal Bulldog vragen om dat voor je te doen, omdat hij deze afspraak heeft gemaakt

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> izzii -> Check je mail!