Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aankomende Black Friday!

Pagina: 1
Acties:
  • 929 views

Vraag

• Raymond767
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 27-05 00:54
Hallo mensen,

Ik vroeg me af of jullie advies hadden over waar je tijdens black friday goede deals kan krijgen in Nederland en dan ook sites die naar Nederland verzenden.
ik had gehoord van Newegg maar ik weet niet zeker of je daar in Nederland ook goed van kan profiteren.
Hebben jullie tips voor plekken en deals?
Welke components denken jullie dat erg in de aanbieding zullen zijn?, zelf denk ik ssd's (worden ook steeds goedkoper)
Zelf ben ik op zoek naar een mobo,gpu,cpu en ram en dan een AMD set.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Ik zou alle aanbiedingen in de gaten houden. het duurt trouwens nog 1 maand, en niemand weet wat er waar in de aanbieding komt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Raymond767
Hackus schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:12:
Ik zou alle aanbiedingen in de gaten houden. het duurt trouwens nog 1 maand, en niemand weet wat er waar in de aanbieding komt
waren er vorig jaar geen sites die bekend stonden om pc components verkopen met black friday deals?

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vast wel, gebruik de zoekfunctie op het forum met de zoekterm Black Friday en je komt ongetwijfeld genoeg tegen.

39

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:02

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Raymond767 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:29:
[...]

waren er vorig jaar geen sites die bekend stonden om pc components verkopen met black friday deals?
Ja zat maar daar komt vaak een centraal discussietopic over; daar wordt dan tijdig (en gereguleerd) besproken welke aanbiedingen er zijn.

Hou GoT maar in de gaten; het topic zal vanzelf gestart worden door bepaalde mensen.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Raymond767
Fietsbel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:29:
Vast wel, gebruik de zoekfunctie op het forum met de zoekterm Black Friday en je komt ongetwijfeld genoeg tegen.
er zitten alleen heel veel algemene black friday deals bij, niet component gerelateerd.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Raymond767 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:29:
[...]

Ik denk dat er in de week van 10 november wel een centraal topic komt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Raymond767 Heb je het topic van vorig jaar al doorgespit?

Gebruikt de zoekfunctie en dan kom je vast genoeg tips tegen.

Black Friday / Cyber Monday 2017

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Raymond767
Hackus schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:34:
[...]

Ik denk dat er in de week van 10 november wel een centraal topic komt
waarschijnlijk

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:49

br00ky

Moderator Harde Waren
En tot die tijd heeft niemand een glazen bol dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True