Toon posts:

Heeele lullige vraag......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb net een ADM TB K-7 1,2 GHz binnen. Zitten er aan de bovenkant 4 'kussentjes. En nou komt ie: moet ik die weghalen of laten zitten en de cooler erop plaatsen?

Sorry, hoor.....Schaam me diep.

.......hebben jullie weer wat te lachen....

Bedankt

Verwijderd

Laat maar zitten :)

Verwijderd

nee laten zitten... of je moet graag een gecrushte core willen

Verwijderd

Goed dat je het vraagt . Nee die blijven zitten. Plaats de cooler VOORZICHTIG.. Wat voor cooler heb je misschien kunnen we dan wat tips geven.

Verwijderd

Je bedoeld van die dingtjes die ook onder je cooler zitten van die rondjes. (Ik kan het verkeerd hebben hoor misschien ff wat pics?) Dan kun je die gewoon laten zitten want ik denk dat die redelijk vast zitten en als je die los wilt halen beschadig je misschien je proc.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik MEEN het......helaas

Verwijderd

Topicstarter
Moet een coolmastertje op. Zit vlgs mij al coolpasta op. Maar raakt de cooler de cpu wel, met die kussentjes?

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 18:34 schreef BMFT200 het volgende:
Moet een coolmastertje op. Zit vlgs mij al coolpasta op. Maar raakt de cooler de cpu wel, met die kussentjes?
ja, druk die cooler er nou maar op :)

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Jazekers wel...

Haal alleen wel het 'plakkertje' (Ter bescherming van het stukje 'kauwgom') van de cooler af.

Verwijderd

Topicstarter
He, bedankt. Ennuhh, niet verder vertellen he?!

Verwijderd

verwijder het stikertje :) maar niet de cucident dat roze spul dus. Je kan het wel weg halen met wasbezine of zoiets en paste gebruiken. Maar als je dat niet hebt lekker laten zitten.

Zorg dat je bord uit de kast is . Leg hem op tafel. Plaatst de proc. Kijk naar de onderkant van de cooler en naar de socket. Er is maar 1 goeie manier. schuif 1 kant over de socket de kant waar NIet staat socket462. en zoek een platte schroeven draaier die goed past in de kant die nu om de socket heen moet.

nu de klem naar buiten en naar beneden.

Raak in geen geval het bord en zet geen extreme kracht. Een athlon core is kwetsbaar.

:) Damn weer een 1200 gered :)

Verwijderd

Topicstarter
You bet!!!!!!!!!!! Loopt als een zonnetje!

Thanks

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 18:41 schreef changethislater het volgende:
zoek een platte schroeven draaier die goed past in de kant die nu om de socket heen moet.

nu de klem naar buiten en naar beneden.

Raak in geen geval het bord en zet geen extreme kracht. Een athlon core is kwetsbaar.

:) Damn weer een 1200 gered :)
Ja een 1200 gered en wellicht een moederbord gesloopt,
waarom nu met een schroeven draaier :?
Heb je enig idee hoeveel borden er al gesloopt zijn ,omdat er een schroevendraaier gebruikt werd bij het plaatsen van een koeler? (helaas nog niet opvraagbaar bij het CBS :'(
Correct me if i'm wrong maar waarom gebruiken mensen niet gewoon een klein tangetje of zo?
(asus heeft nu eindelijk plastic beschem hoesjes naast de socket geplaatst :) )

wassup

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

So does MSI

20*350ZO45°

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 10:30

wij

Je kan ook goed een inbussleutel gebruiken voor het plaatsen van je cooler. Ik bedoel zo'n schroeverdraaier voor boutjes. Een holle schroevendraaier die mooi over het ijzertje van je cooler heen valt. Dan schiet je teminste niet weg:-)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 21:35 schreef wassup het volgende:
Heb je enig idee hoeveel borden er al gesloopt zijn ,omdat er een schroevendraaier gebruikt werd bij het plaatsen van een koeler? (helaas nog niet opvraagbaar bij het CBS :'(
Correct me if i'm wrong maar waarom gebruiken mensen niet gewoon een klein tangetje of zo?

wassup
Een tangetje schiet veel eerder weg. Hoeveel borden er al gesloopt zijn . Ik zag er ongeveer 5 per week. Sinds we zelf de coolers monteren voor zelf bouwers .. Zie je het alleen nog na een grote beurs. Daar komen dus echt }:O }:O Die vragen niks.

Laten we alle vee markten verbieden .. Dus ook de HCC whahahaha Gesloten ivm MKZ

En voor die gene die wel komt .. Er word geruimd :P

Verwijderd

Het ligt er aan welke koeler,bij zommige moeten ze blijven zitten en andere weg halen,,met mij alpha pal 6035 moeten ze weg dus en met mijn thermo engine moeten ze blijven zitten...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op vrijdag 20 juli 2001 21:35 schreef wassup het volgende:

[..]

wassup
nou dat valt echt wel mee hoor... als je gewoon goed voorzichtig bent en je krachten gelijkmatig verdeelt schiet die schroevedraaier echt niet weg!

en het is beter dan met de hand... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1