Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

welke bluetooth reciever compatible met LG wireless soundsyn

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Vraag

• theoalers
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 01-11-2018
Ik heb een lg webos oled smarttv die ik graag via een bluetooth reciever wil aansluiten op een oude NAD versterker die geen bluetooth heeft. Iemand de goede zuggestie? Ik begrijp dat het LG wireless sound link systeem niet compatable is met elke bluetooth reciever,...is het uberhaupt wel mogelijk?

vast dank voor jullie expertise

Alle reacties

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-06 22:32

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Inmiddels weet je dat we hier iets meer verwachten op het forum dan enkel het droppen van een vraag. Aangezien dit niet de eerste keer is, gaat je topic op slot. Gebruik evt. de Quickstart om een en ander beter op te starten in het vervolg. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True