Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BlueSS50
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 10-06 07:43
Ik heb voor een prikkie een ps Camera kunnen kopen, leuk voor de kinderen met Just Dance.
Maar wat doen jullie er nog meer mee? (gadgets/games)

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:12
Meer fantastische features
Er is nog meer te ontdekken met de PlayStation Camera:

Gezichtsherkenning: Gebruik de PlayStation Camera voor gezichtsherkenning om je direct handsfree aan te melden op je PS4.

Stemherkenning: Geef in-game opdrachten, doorzoek je bibliotheek en start games met slechts een paar eenvoudige woorden.

Nauwkeurige bewegingsregistratie: Wees je tegenstanders te snel af en bestuur bepaalde games met je bewegingen door nauwkeurige hoofd- en bewegingsregistratie.

https://www.playstation.c...ories/playstation-camera/

⛔Trackers of betalen...⛔

• BlueSS50
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 10-06 07:43
dat had ik ook gevonden op de site van Sony, maar volgens mij zijn er verdomt weinig games die het ondersteunen...

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:12
BlueSS50 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 16:36:
dat had ik ook gevonden op de site van Sony, maar volgens mij zijn er verdomt weinig games die het ondersteunen...
Tja niet heel veel nee waarvan ik zeg a leuk..... alleen Angry Birds Star Wars is misschien leuk voor je kinderen.

The following is an incomplete list of PlayStation 4 games and software with Camera functionality, some of which were not be specifically developed for the PlayStation Camera.[citation needed]

Alien: Isolation
Angry Birds Star Wars
Baila Latino
Commander Cherry's Puzzled Journey
FIFA 15, 16 and 17
Just Dance 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, and 2019
LittleBigPlanet 3
NBA 2K15, 2K16, and 2K17
Omega Quintet
The Playroom
Rabbids Invasion: The Interactive TV Show
SHAREfactory
Singstar
Surgeon Simulator
Tearaway Unfolded
Until Dawn
War Thunder

Anders toch maar een VR op de kop tikken :P

[Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 29-10-2018 16:39]

⛔Trackers of betalen...⛔

• remcheese
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:00
Tearaway Unfolded is echt een super game. Die maakt ook goed gebruik van je camera. Wat heb ik genoten van dat papieren meesterwerkje.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True