Toon posts:

Dark Harvest

Pagina: 1
Acties:

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-03 14:45
Na bijna 6 maanden ontwikkelen heb ik eindelijk een eerste versie van mijn spel uit.

De naam is Dark Harvest het verhaal is:
Er is een kwaad herrezen, die de wereld probeert de vernietigen. Jij kan dit stoppen door de zielen van zijn onderdanen te "harvesten".

Het spel zal bevatten:
  • 6 handgemaakte werelden
  • 10 karakters die je kan spelen
  • 10 moeilijkheidsgraden
  • Quests
  • Achievements
  • Social features
Het spel zal altijd gratis blijven en bevat betaalde skins en heroes om zo de kosten wat terug te verdienen.
Je zou het spel ook altijd gratis kunnen spelen alle heroes en skins zijn ook te koop via Souls

Je krijgt 2 Heroes gratis, 1 Melee en 1 ranged zodat je kan kijken of je de gameplay wat vind.

Gameplay video:

Website:
https://www.darkharvestgame.com/

[Voor 26% gewijzigd door stealthgun op 29-10-2018 14:35]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Rampie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-03 10:58
Ziet er goed uit, ik gaat hem proberen ! :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-03 11:23
ziet er zeker goed uit! terrain kan wat werk gebruiken, maar voor een eerste game.. damn ik kan het niet

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-03 16:48

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb de gameplay video snel bekeken en de grote grasvelden en brede wegen vallen mij vooral op.

Leuk dat er zes handgemaakte werelden zijn, maar volgens mij kan je dan beter focussen op minder werelden met meer detail. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• stealthgun
Ja er mist nog wat aan content in de 1ste wereld (er zijn nog niet meer maar komen er wel).
Ik ben nog wat aan het puzzelen met hoe ik gras op een beetje mooie manier in het spel krijg alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd heeft niet de juiste kwaliteit.

Het spel is ook nog niet af :) maar er zitten zeker wel andere mooie plekken in, maar ben het met je eens dat het gras nu nog te saai is.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• stealthgun
Er is een nieuwe update uit gekomen

De dev blog kan je hier vinden: https://stealthgun.itch.i...vest-version-012-released

• stealthgun
Vandaag is er een nieuwe versie uitgekomen met ontzettend veel content.

De devlog vind je hier.

Het spel bevat nu special abilities voor alle heroes.
Twee nieuwe questen, 3 nieuwe side questen.

En meer wereld en vijanden om te ontdekken.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee