het gaat om een maxon MN2+ gekocht icm Libertel IZI totaal, laatst ging die lader stuk (poef!) telefoon doet t nog wel, maar de accu is inmiddels leeg. Nou doen ze bij Telecom Today wat raar wat betreft garantie: 1 medewerker wil me wel direct een nieuwe meegeven, maar die hebben ze nooit in de winkel als ik daar ben, en een andere medewerker zegt dat er maar 3 mnd garantie opzit. Dat laatste klopt iig niet, want uit een email aan het adres op hun site begreep ik dat er 6mnd op zit.
Ik heb de telefoon al 10mnd maar goed, dat vertel ik die goedwilse medewerker natuurlijk niet, als ik daar straks weer kom.

ik heb nog een lader van een andere telefoon, die is ook 7.5V maar heeft een lager amperage, kan ik deze (nadat ik de stekker omgebouwd heb) ook gebruiken als lader? Volgens mij laadt ie dan alleen wat trager.
Ik heb de telefoon al 10mnd maar goed, dat vertel ik die goedwilse medewerker natuurlijk niet, als ik daar straks weer kom.
ik heb nog een lader van een andere telefoon, die is ook 7.5V maar heeft een lager amperage, kan ik deze (nadat ik de stekker omgebouwd heb) ook gebruiken als lader? Volgens mij laadt ie dan alleen wat trager.