Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Sormano
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 13:55
Ik zoek een?
Nieuw toetsenbord - mijn oog is gevallen op de Corsair K65 toetsenbord.

Waar ik nog niet zeker over ben is welke layout ik zou moeten hebben. Mijn huidige toetsenborden hebben de grote 'Enter' toets en de kleine 'Shift \ Z' toets, welke ik graag wil behouden bij de nieuwe toetsenbord.

Het is mij alleen niet duidelijk welke layout dit nou heeft - fotos lijken allemaal hetzelfde en hebben de kleine enter en grote left shift. Op Google Images vind je wel hier en daar fotos van de variant waar ik naar op zoek ben.

Als ik online zoek naar de verschillende keyboard layouts kan ik niet echt tot een volledige conclusie komen.

Bedankt!

Alle reacties

• Qon
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 15:00
Jij zoekt een ISO layout keyboard met extra key naast je shift.
Ik zou je willen adviseren om dan een keyboard in de winkel te kopen, of om het bij de winkel waar je het koopt na te vragen. Er zijn namelijk tal van verschillende opties, vaak nog per keyboard model. Als je het online besteld heb je vaak net niet wat je wilt.

• Sormano
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 10-06 13:55
Top! De ANSI / ISO verschillen net gevonden en dat is inderdaad exact wat ik bedoel.

Helaas niet echt iets direct in de buurt welke de toetsenborden heeft die ik zou willen testen :(
Lang zoeken online heeft me tot op heden gebracht naar de K65 met de MX Speed switches.
Ga het sowieso navragen bij de shop mbt ISO voordat ik iets ga bestellen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True