Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pure farming 2018

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views

• Cyberdemon
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17-06 19:10
Ik ben dit spel nu een weekje aan het spelen.
Maar ik weet niet hoe ik de overblijfselen van bv een gemaaid graanveld moet opruimen of wat ik er mee moet doen.

Vraag 2: ik heb nog een aantal zakken fertilizer op mijn pickup liggen waar ik geen blijf mee weet. Wat moet je daar mee doen?

• Cyberdemon
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17-06 19:10
Ik had fertilizer gekocht voor mijn tomaten maar ik heb overschot.

Anoniem: 337891

Zoals bij eerdere topics die je hebt aangemaakt op dit forum al vaker is gezegd: dit is geen helpdesk of zoekmachine. De vragen die je stelt kun je makkelijk opzoeken via Google. Probeer 'pure farming 2018 tutorial' maar eens. Dit topic gaat op slot wegens geen inzet. Zie voor hulp rondom het aanmaken van een topic: Het algemeen beleid #quickstart

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True