Vraag

• Pino Blauw
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 21:23
Mijn vraag:
Hebben meer mensen problemen met de nokia.myactions cashback actie?
Ik heb gister een Nokia 7.1 bij de mediamarkt gekocht en ik heb geprobeerd me in te schijven voor de nokia.myactions cashback actie maar ik kan na het invullen van al mijn gegevens de scan van de aankoop bon en de scan van het IMEI nummer niet uploaden en daardoor mijn inschrijving niet afronden. De upload balk haalt 100% en geeft aan: Upload Fail: File not uploaded! (Als je geen file selecteert haalt de laad balk ook 100% en geeft dezelfde melding)

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb het via een android browser, windows en chrome geprobeerd op G4 netwerk, thuis netwerk en werk netwerk. PDF, JPG, PNG file, origineel en gecropped. Niks werkt. :(
https://nokia.myactions.eu/action.php?lang=CB_NOKIA7_nl
Ik heb ook het bedrijf achter myactions gemaild maar (nog) geen reactie gehad.
(Moederbedrijf https://ac-systems.be)

Wat ik al geprobeerd heb:
Ik heb geprobeerd contact met de nokia.myactions helpdesk op te nemen maar dit kan alleen via een mailbox waarvoor je (Je raad het niet) een inschrijfnummer moet hebben. Dat nummer krijg ik dus niet omdat de inschrijving niet slaagt. (je kunt niet verder zonder upload)

[Voor 5% gewijzigd door Pino Blauw op 29-10-2018 10:46]

Alle reacties

• MatthijsD77
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 29-10-2018
Ik heb hetzelfde probleem en houd mij aanbevolen voor tips om een succesvolle cashback claim te doen. Ik heb een 7 plus, idemdito.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Pino Blauw ik heb even je titel aangepast, verder geef ik het topic een schopje van AND naar TPL, aangezien dit gaat over bestellingen.

• Pino Blauw
MatthijsD77 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:08:
Ik heb hetzelfde probleem en houd mij aanbevolen voor tips om een succesvolle cashback claim te doen. Ik heb een 7 plus, idemdito.
Matthijs,
Zou je ook een mailtje willen doen naar de helpdesk van https://ac-systems.nl met de vraag?

• MatthijsD77
Hoi Pino, Heb ik gedaan. En ik heb nog een mail klaarstaan naar hun Belgische mailadres. Enneh, ik heb ook contact gezocht met Coolblue. Ik heb mij toestel daar niet gekocht, maar zij reageren altijd snel. Zij hebben al dicverse issues ontvangen en denken dat het morgen opgelost is. Het is een beetje een principe kwestie geworden:-(

• Pino Blauw
Goed nieuws man, Ik stoor me er erg aan dat je een inschrijvingsnummer moet hebben voordat je contact met de helpdesk op kunt nemen. Dat werkt toch niet.
Nou hopen dat het morgen gefixt is.

• MatthijsD77
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat die cashbacks lokkertjes zijn en het bedrijf er een sport van maakt om NIET uit te hoeven keren. Dat blijkt wel uit de vele negatieve reacties. Mediamarkt -1.

• MatthijsD77
Net geprobeerd. Upload lijkt nu te lukken.

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 13:51
Vandaag de cashback flow afgerond. Ging allemaal goed.

• Pino Blauw
Die van mij is inmiddels ook gelukt

• Mr Brightside
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-07-2019
Hier ook hetzelfde probleem. Iemand oplossing?

• Pino Blauw
Mr Bright, ze hebben het probleem opgelost nadat een medewerker van Coolblue contact met hun opgenomen heeft. Dus wacht even af of geef het aan bij Coolblue.

• Mr Brightside
Pino Blauw schreef op zondag 18 november 2018 @ 08:37:
Mr Bright, ze hebben het probleem opgelost nadat een medewerker van Coolblue contact met hun opgenomen heeft. Dus wacht even af of geef het aan bij Coolblue.
Ja, ga ik doen... is nog steeds hetzelfde probleem.

• Mr Brightside
Melding gemaakt bij Coolblue, verwachten dat het binnen 3 dagen is opgelost.

• T7GER
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-01-2019
Beste lezers van dit topic,

Ik probeer ook de cashback actie geldig te maken van mijn Nokia 7.1 (via Ben.nl) via de betreffende nokia.myactions.eu

Helaas lukt het mij ook niet, want ik kan de nokia 7.1 niet selecteren bij product. Ik heb al contact gehad met Nokia zelf, maar zij kunnen niet helpen want ze zeggen dat het niet hun actie is.

Met BEN heb ik geprobeerd het formulier in te vullen en dit lukt ook niet. Zij willen mij of zeggen mij niet verder te kunnen helpen hiermee, maar adverteren er wel vrolijk mee. Erg teleurstellend!

Weten jullie al iets meer of lukt het jullie inmiddels wel?

Groet,

T7GER

• Pino Blauw
T7GER schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 15:53:
Beste lezers van dit topic,
Helaas lukt het mij ook niet, want ik kan de nokia 7.1 niet selecteren bij product. Ik heb al contact gehad met Nokia zelf, maar zij kunnen niet helpen want ze zeggen dat het niet hun actie is.
Groet,

T7GER
T7GER, welke stap lukt je precies niet? De eerder genoemde problemen kwamen door een storing bij de cashback verstrekker die kort daarna opgelost is. Ik weet niet of er nu ook problemen zijn.

• T7GER
  • Laatst online: 10-01-2019
Beste Pino Blauw,

Ik heb van BEN inmiddels een werkende link gekregen en tot mijn verbazing werkt alles nu in één keer! Ik heb het zo vaak geprobeerd gister overdag en 3x gebeld met BEN dat het niet lukte, andere computers en nog een laptop geprobeerd tot frustratie, maar nu eindelijk werkt het plots ineens. Ik kon het product nokia 7.1 nu wel selecteren voor de cashback.

Nogmaals bedankt BEN!

Groet,

T7GER

• Noname2
  • Laatst online: 28-02-2019
Cashback Nokia 7.1 via Mediamarkt afgekeurd. Heeft iemand cashback gekregen of niet?

• Pino Blauw
Noname2 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 17:31:
Cashback Nokia 7.1 via Mediamarkt afgekeurd. Heeft iemand cashback gekregen of niet?
Ik heb de cashback ontvangen. Toestel via MM gekocht. Lees de mail van de cashback goed door. Als het goed is staat er een reden van afkeur in. Ik heb ongeveer 11 pogingen nodig gehad om de cashback te krijgen.

• Noname2
  • Laatst online: 28-02-2019
Bedankt, 11 pogingen? Dat red ik niet.
Ze reageren bij mij pas na 2 weken. Reden was imei komt niet overeen met die in de voorwaarden. Op hun site wordt het niet vermeldt. Site is niet duidelijk, ze reageren niet. Het lijkt op willekeur.

Nokia geeft aan dat dit niet van hun komt. Dan zal het een samenwerking moeten zijn met mediamarkt. Lijkt een vorm van oplichting. Ik zal het nog eens proberen. Indien het wel of niet wordt toegekend zal ik er zeker op terugkomen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee